trenutakistine https://blog.dnevnik.hr/samomojarazmisljanja

utorak, 05.02.2008.

NEKO DRAG

Sinoć sam na chatu srela čovjeka s kojim sam prije 4-5 godina dugo chatala, zbilja sam se obradovala kad sam shvatila da je to on. Sve što sam tad znala i naučila naučila sam od njega, doduše, danas mi je smiješno kako sam nasjedala na neke njegove gluposti ali i to sad gledam iz druge perspektive, danas ja po njegovim receptima lako otkrijem neke stvari.
Uz prvotni ushit i ono najosnovnije što se sad događa s našim životima, što nam rade djeca, kolika su, kakav nam je bračni status, osjetila sam da to više nije to, da nema one iskre u njemu, pitala sam ga đe je nestala ona duhovitost, onaj elan i polet.
Pitala sam sliku i ostala zatečena, ta slika nema veze s onom slikom od prije par godina, ostario je, a mlađi je godinu od mene.
U životu niko mi nije napiso ljepše poruke od njega, niko me nije tako nasmijavo, s nikim se nisam osjećala tako ispunjeno, niko me nije toliko na kraju izvozo, doduše sama sam padala na njegovim smicalicama, zato danas ja ne vjerujem nekim ljudima jer mi je poznat taj model ponašanja.
Ja sam njega otkrila po nicku koji koristi već godinama iako ja znam da ih ima još nekoliko, a on mene od prve po Gradu, hahaha, oba dvoje imamo mobitele jedan od drugog iako je toliko godina prošlo, oba dvoje se rado sjećamo jedno drugog, samo što je on meni reko da sam mu zanimljivija i duhovitija nego tad a ja njemu da je ostario i što se to s njim događa.
Nekad sam ja pitala kad ćemo se tipkat, danas sam rekla ako me treba neka me potraži.
Zbilja mi nije jasno što se dogodilo u samo par godina s tim čovjekom, kad mi je reko da nema avanture zadnjih godina, da mu je status isti ko prije sa ženom, da sad živi mirno i planira neka putovanja, kosa mi se digla na glavi, ej , je si normalan, pa još nemaš 50 godina, o čemu ti pričaš.
Bez obzira, drago mi je da sam ga srela ali mi je žao što je nesto njegov duh, a ko zna možda se i probudi pa se vrati,hahaha, ali ja ne volim podgrijana jela ma koliko dobra bila.

05.02.2008. u 14:56 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

samo moja razmišljanja, za moju dušu i možda za još ponekoga, viđet ćemo


Image and video hosting by TinyPic





users online

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

free hit counter

hit counter


free hit counter

hit counter

linkovi

eXTReMe Tracker