trenutakistine https://blog.dnevnik.hr/samomojarazmisljanja

petak, 21.12.2007.

Pobjesnila sam, param kočijaš, skinila sam sve s neba i sa zemlje.
Moram u spenzu i molim i kumim moje da se neko digne i pomogne, ne mogu sama, jednostavno ne mogu gurat ona kolica, pogotovo kad dođem na kasu, em moram sama vadit , em moram sama stavjat u kese, em moram dobro držat kolica niz onu nizbrdicu da mi ne pobjegnu, a noga me sve više žiga.
Što ja ovo radim, ako ne treba njima , ne treba ni meni.
Đe sam pogriješila, vazda sam im davala slobodu, svi kažu kako su ti krasna djeca, što to znači, ono, ne drogiraju se, ne prave sranja, a što je ovo sad nego sranje.
Moram li ja totalno popizdit da bi se neko pokrenio????
Najrađe bi uzela ovaj laptop i zafrljačila ga nekome u glavu.
Evo sad sam se ispuhala, e sad će se neko dignit ili ću napravit pravi dar mar, pa nek sve ide u pičku materinu.

21.12.2007. u 11:43 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

samo moja razmišljanja, za moju dušu i možda za još ponekoga, viđet ćemo


Image and video hosting by TinyPic





users online

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

free hit counter

hit counter


free hit counter

hit counter

linkovi

eXTReMe Tracker