srijeda, 21.02.2007.

Maškare i mi...

Došlo je i to ludo vrijeme,vrijeme maškara...E pa baš zbog toga sam se i odlučila napisati par riječi(imam i razloga ;)))...Dakle,jedan dan,zazvoni meni mobać...Zove mene moja Koka Ivana...Veli ona:˝Imam za 17.02. ponuđenu gažu,jesi ti za??˝...A zakaj ne,velim ja...Ako se i druge Koke slože,idemo...I tako ja pal dogovor za taj slavni 17.02....Gaža je bila u Domu mladih u Kc...Bilo je ludo...Pripremale smo se opasno za tu svirku...Ipak nam je to bio drugi javni nastup ;)))...Dogovorile smo repertoar,redosljed...I da,ono najbitnije,sad SVE PJEVAMO....Mislim sve,kao nas četiri...I super zvučimo...I tako je došel i taj slavni 17-ti...Ne moram niti spomenuti da smo dan prije feštale i svirale naravno...A kaj smo feštale???E pa,ovaj put nije bilo majmunovo,imale smo dva dobra razloga...Prvi je bil taj,da je naša draga i predraga Managerica iliti Nina,dobila prvu plaću...A drugi je bio taj,da je moj buraz dan prije napunio 20 godina...I eto ti dupli razlog za pijanku...A kaj da vam velim,došla sam doma u ranim jutarnjim satima...Sve u svemu,bilo nam je FENOMENTASTIČNO!!!Da Bog da se ponovilo...I da,da krenem sa nastupom...Moram reći da je organizatoru organizacija u komi,a da vam ne pričam o kulturi...Ali,neću o tome...Najavili su nas kao TS Vještice..Pitam se zbog čega,ali dobro,nije bitno...I tako je krenula prva stvar,pa druga...Treme je nestalo odmah sa prvim taktom...Pa da vam pokažem slavne ˝Vještice˝...


A pridružili su nam se i oni...Dečki su zakon...

I tako je prošla i ta gaža...Čule smo pohvale ;))...Ovaj vikend će nam proći relativno mirno...U petak proba i poslije kavica jer u subotu ipak moramo na nekaj ličiti ;))...Idemo za Zg...Nina nam ima promociju,pa poslije ručak i možda padne i svirka ;)...
Kaj da vam još pametno velim...Nikaj,eto toliko...Do drugog posta lijepo vas pozdravljam!!

- 14:19 - Komentiraj (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve što mi padne na pamet....
Sretne misli...
Tužne trenutke...
Ma sve....



Free Counters
Get a Free Counters









myspace layout

myspace layout



Myspace

Myspace



blog

blog



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Posjećujem i njih...

Koke
Kandelaberi
Patrischa
Audry
dying_alone
Koprivničke Skitnice
tamburasi
pupsi
kika
suza u oku

All my life

I will never find another luva sweeta than you,
Sweeta than you
And I will never find anutha luva more precious than you
More precious than you
Girl you are
Close to me you're like my mother
Close to me you're like my father
Close to me you're like my sister
Close to me you're like my brutha
You are the only one my everything and for you this song I sing

And all my life
I've prayed for someone like you
And I thank God that I, that I finally found you
All my life
I've prayed for someone like you
And I hope that you feel the same way too
Yes, I pray that you do love me too

I said you're all that I'm thinkin' of.....baby

Said, I promise to never fall in love with a stranger
You're all I'm thinkin' of, I praise the Lord above
For sending me your love, I cherish every hug
I really love you

And all my life, baby, baby, I've prayed for someone like you,
And I thank God that I, that I finally found you, baby
All my life I've prayed for someone like you
And I hope that you feel the same way too
Yes, I pray that you do love me

You're all that I ever known
When you smile, on my face, all I see is a glow
You turned my life around
You picked me up when I was down
You're all that I ever known
When you smile on your face all I see is a glow
You picked me up when I was down
You're all that I ever known
When you smile on your face all I see is a glow
You picked me up when I was down
And I hope that you feel the same way too
Yes I pray that you do love me too

All my life
I've prayed for someone like you
And I thank God that I, that I finally found you
All my life I've prayed for someone like you
Yes, I pray that you do love me too
All my life I've prayed for someone like you
And I thank God that I, that I finally found you
All my life I've prayed for someone like you
Yes, I pray that you do love me too

Always

This romeo is bleeding
But you can´t see his blood
It´s nothing but some feelings
That this old dog kicked up
It´s been raining since you left me
Now I´m drowning in the flood
You see I´ve always been a fighter
But without you I give up
Now I can´t sing a love song
Like the way it´s meant to be
Well,I guess I´m not that good anymore
But baby that´s just me

And I will love you,baby-always
And I´ll be there forever and a day-always
I´ll be there till the stars don´t shine
Till the heavens burst and
The words don´t rhyme
And I know when I die,you´ll be on my mind
And I´ll love you-always


Now your pictures that you left behind
Are just memories of a different life
Some that made us laugh,some that made us cry
One that made you have to say goodbye
What I´d give to run my fingers through your hair
To touch your lips,to hold you near
When you say your prayers try to understand
I´ve made mistakes,I´m just a men
When he holds you close,when he pulls you near
When he says the words you´ve been needing to hear
I´ll wish I was him cause those words are mine
To say to you till the end of time

Yeah,I will love you baby-always
And I´ll be there forever and a day-always

If you told me to cry for you,I could
If you told me to die for you,I would
Take a look at my face
There´s no price I won´t pay
To say these words to you...

Well,there ain´t no luck
In these loaded dice
But baby if you give me just one more try
We can pack up our old dreams
And our old lives
We´ll find a place where the sun still shines

And I will love you,baby-always
And I´ll be there forever and a day-always
I´ll be there till the stars don´t shine
Till the heavens burst and
The words don´t rhyme
And I know when I die,you´ll be on my mind
And I´ll love you-always


Volio bih da si tu

Volio bih da si tu,ove noći kako trebaš mi
Kao more mornaru,
Nemam s kim nadu dijeliti
Dijeliti i sačuvati...
Volio bih da si tu noćni program je na radiu
Sviraju neku dragu muziku
Moje misli tebi putuju,
Putuju,da te pronađu...

Noćas zvijezde padat će
Jedna od njih naša je
Jedna nosi utjehu,k´o u snu
Volio bih da si tu


Volio bih da si tu,ove noći da pričaš mi
Slavili bi do zore
Svu bi nježnost svijeta popili,
Popili,pa se ljubili...

Znaj da bit ću tu

Možda nisam znao
Uvijek istom mjerom vratiti
Zato otvaram ti srce,kao pismo
Neću ništa skrivati
Pročitaj me do zadnje strane ti
I znat ćeš da si najbolje do sad
Što su prsti dotakli
Ti si kao zrno soli
Tvoja ljubav nježno boli
Nađi sreću u mom oku
Kao more duboku

I znaj da bit ću tu
I kad navrati nam tuga
Ti u meni nađi snagu
Prijatelja vjernog druga
I znaj da bit ću tu
Da ti dobro dobrim vratim
I na vrhu i na dnu
Da osmijehom te pratim


Možda nisam znao
Uvijek prave riječi birati
Ali ni za što na svijetu
Tebe ne bih,ne bih htio mijenjati
Ti si kao zrno soli
Tvoja ljubav nježno boli
Nađi sreću u mok oku
Kao more duboku


Tvoji koraci

Još jedno veče teče uzalud
Osluškujem dali ćeš doći
Oko mene tihi grad
Mirno je,gluho doba noći
Osluškujem

Nitko da glavu digne
Spavaju,kako to neobično zvuči
Sjene sjeku ulice
U moje snove ne može se ući
Odjekuju koraci
Lagano kroz noć,lagano

Samo tvoji koraci kao zlatni udarci
Pomozi mi da se probudim
Ja sam negdje daleko,ja letim visoko


Dok uvlačim zadnji dim
Uz tebe sam naučio da letim
Sjene sjeku ulice,poljubi me
Pomozi mi da sletim
Odjekuju koraci
Lagano,kroz noć lagano

Moje pjesme stih

Ako odeš nema veze,
Znam još neke razloge
Da postojim i bez tebe
I da živim za sebe

Mene nisu nikad stigle
Kletve onih prijašnjih
Budi s njima,idi iti
Bit ćeš moje pjesme stih

Kada padam ja se dižem
Sve mi ide na ruku
Svakog čuva neka sila
A ja imam jabuku

Ako odeš bit će isto
Ko još broji poraze
Kad ljubavi stare odu
Neke nove dolaze



* Upravo zato što je tako topao,osmijeh je ljepši od bilo kojeg cvijeta na svijetu!!!

* Ostavi onome koji voli ono što voli,jer ako mu kažeš da ostavi ono što voli,on će i dalje voljeti ono što
voli,a tebe će mrziti...

* Srce ima svoje pameti,koja ne poznaje pamet...