Šokac lola i bekrija

26.05.2009., utorak

NEJEBI FLAŠU NI USISIVAČ – TA ZAGLAVI U PIZDE

Dragi moj lipi svitu

imosam vi dana pun kurac posla pa se nisam stigo javit. Danas sam napravijo pauzu jer mi njaki majstori rade u kuće paj i men dobro došlo da se malko odmorim. I eto čim neradim mislim na rupu.

Podero se opanak na peti
pami stalno rupa na pameti


pjeva se u jednom bećarcu.


Image Hosted by ImageShack.us


Al svitu moj izgleda da ni svakom muškom na prava rupa na pameti pa kurac guraje svud. Eto čitam kakoj jedan Kinez tijo drkat s flašom. Gurnijo je on kurac u flašu al ga potlja nikako ni mogo izvadit. Ni doktori mu nisu mogli pomoć pa mu je na kraju ozkazalo srce i odapeo. Ta jabi njem odrezo kurac. Štaćemu kad ga gura u flašu a ne tam ge treba. A ako muse drka onda nek napravi ručni rad i gotova posla.

Image Hosted by ImageShack.us


Onda u Amerike je njaki jebavo usisivač za prašinu i to naj veliki na pumpe gese peru auta. Gurnijo ga baja u civ i upalijo usisivaš i kaža daj uživo. Al ni dugo jer ga je njeko vidijo i pozvo miliciju pa su ga udveli a sud ga kazni sa 90 dana zatvora. Velike mi uživancije. Sad ima 90 dana vremena drkat nako kako se to radi s desankom.

Image Hosted by ImageShack.us


Talijani su bolji. Eto čitam kako suse u Italiji dvoj, muško i žensko, za vrime radnog vremena ćeli pojebat i odu u zaod. Morda su mišljeli daće to bit jabačina na brzinu, po zečki, al im ni uspjelo. Zavezali su se. Čojk te ženske koji je čeko da ona svrši s poslom (al ne vim no nim pravim) i je našo tako zavezane u zaodu i pozvo prvu pomoć koja i je oslobodila. Dase tako šta meni desilo nebi ja zvo prvu pomoć. Nebi njima ništa trebalo ni pomoglo. Tako bi obadvoj goli ošli bogi na sud. Al eto nisu Talijani Šokci. Voj je ženskoj čojk do nogu, a nom jebaču njegova žena i još je osto brez posla. Skupa jebačina. Al kako kažu Bosanci: merak je merak.

U Njemačkoj je njaka kurva ćela napravit novi rekord u pušenju. Skupila je dvi stotine kuraca i velikom brzinom pušila jedan za drugim. Al kad je došla do 75. onesvistila se jer ni disala kako treba. Sigurno je nalećela na kaki dobar komad, dug debeo, koji joj je zasto u grlu. Morala je u bolnicu, al se brzo oporavila. Eto sad vidite rašta je kod nas uvedena zabrana pušenja.

Image Hosted by ImageShack.us


Svašta na vom bilom svitu. A u to svašta mogli bi metnit i sve vo štase dešavalo prid ve naše zadnje izbore al i pojedine rezultate. Nisam ja za politiku pa neću puno no samo kast da nisam lud. Al izgleda da kod nas ni dosta dasi pametan i pošten. Već dugo ja mislim daj kod nas bolje bit blesav i pokvarit pa da ti bude bolje. Al eto sad sam se u to zbilja i uvjerijo. I šta da ja sad uradim? Ništa. Moje poštenje nedam za nikake pare.

Živi vi men i veseli bili




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.