Šokac lola i bekrija

06.04.2009., ponedjeljak

OPE DLAKE U MODI

Image Hosted by ImageShack.us

E svitu moj lipi i dragi,

mordaj već njekom faljilo šta me ni bilo vu nedilju. Doduše nebi baš reko jer se ne otimate da mi štagod napišete. Čast nima koji dođu i napišu. Kad vidim kod baje Fizija il nog baje s velikom kesom ta mislim tobolcem, Kengurom, onda sam ja sitna riba. Al nesmeta to men. Ko volji ne izvolji.

Ta dobroj meni kad vidim šta se svašta na vom ludom svitu dešava. Eto čitam jučer kakoj njage daleko, na drugom kontinentu jedan baja dospijo u bolnicu jer mu se osam dana kurac ni spustijo. Ja nebi išo u bolnicu. Jabi jebavo pa da vidim kom bi prije dodijalo – kurcu il men.


Image Hosted by ImageShack.us


Onda ope čitam kakoj u Kini lipo davat izdrkotinu od koje onda doktori prave đecu kod žena čiji ljudi nisu rasplodni. Znate sad o čem se radi? Ni tam kod nji da ti ođeš u zaod i izdrkaš u kaku čašu. Ma jok! Tamo krevet do kreveta leže darovaoci a medicinske setre im lipo izdrkaje. Onesu valda najsigurnije u svoje ruke. Doduše bilo bi bolje kadbi te sestre to drukče napravile, a ne baš ručnim radom. Al kadje u dobrotvorne svrhe ondaj i vako dobro.

O voj se krize već dugo svašta divani i to tako da njeki doba ništa ni ne razumijem, al da kriza more bit razlog da žene sad rađe volje rutave muške no ne brez ijedne dlake na prsju, eto to nit je ko na televizije reko nit sam dosad odkog čuo. Fala Bogu! Kakoj dosad bilo mi rutavi smo se morali stiđet svoji rutavi prsja jer su u mode bili ni drugi. Eto saće ope doć naše vrime. Zato rutavci odoštrite alat i u prc! Ta ja mislim da ne brez dlaka volje samo gospoje. Ma snaša sigurno više volji dlakavo prsje jer onda zna da ima posla sa pravim muškim čeljadetom. Ja nevoljim kad me, kod joj dođe no lipo, počme čupat. Al u tom času je sve lipo pa i čupanje dlaka.


Image Hosted by ImageShack.us


Nješta mi je žo, svitu moj, naši Brođana. Čitam kako im iz Bosne dolazi puno smrada od sumpora iz rafinerije, pa im već jadnima dodijalo. Jabi vama dragi moji pomogo al kakoću? Eto zovem vas da dođete bar priko vikenda na moj stan. On je oma uz veliku rastovu šumu paćete se naužiti friškoga zraka. Na bunaru ima lipe ladne vode a u koljebe će se već nać nješta za prigrist. Nebojtese, nećete umrt odgladi.

Živi vi men i veseli bili

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.