<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

ponedjeljak, 27.08.2007.

....




HLADNO PIVO lyrics




samo za taj osjecaj...koliko puta ste zeljeli zadrzati onaj osjecaj...osjecaj kada vise nista nije vazno, kada nista drugo ne postoji...kada ovako malo rezimiram bilo je toliko takvih trenutaka koji su mi u tako lijepom sjecanju...u koje bih se zeljela vratiti, a to je jednostavno nemoguce...

Da se mogu kao nekad, vratiti na pocetak
I biti onaj isti bahati djecak
Ne bih forsir'o neki ležeran stil
Niti se trudio da uklopim

27.08.2007. u 13:42 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga    

zivot je vlak...putuje od stanice do stanice...a svaka stanica je jedan novi dan...

ovo sam ja...recimo...





-samantha
-19.06.1985.
-blizanac
-iz zagreba
-studiram poslovnu ekonomiju i financije
-volim sve sto vole mladi;)
-ne volim laz,bahatost,
umisljenost,..
-imam jos jedan blog
pjesme,stihovi,citati





aneri85@hotmail.com

a umrijet cu sa:

I am going to die at 74. When are you? Click here to find out!


I TO JE TO...

a ovo su meni dragi blogeri...



"Ljubav pomaže čovjeku da prevlada osjećaj osamljenosti i odvojenosti, a ipak mu dozvoljava da bude svoj, da zadrži svoj integritet. U ljubavi se zbiva paradoks: dva bića postaju jedno a iapk ostaju dvoje...."

«Ljubav je jedini zadovoljavajući odgovor na problem ljudske egzistencije.»

«Ljubav je teška bolest duše.» (Platon)

Kad te ljubav zove. slijedi je,
Premda su joj putovi tvrdi i strmi.
A kad vas krila njena ponesu, predajte joj se,
Premda vas mač skriven u njezinim perima može raniti

Ne mislite da možete upravljati putem ljubavi, jer ljubav, vidi li da ste vrijedni toga, upravlja vašim putem.

˝Duša bez ljubavi je kao dom bez vatre˝ (Viktorija Tokareva)

˝Čovjek lako oprašta svoju izdaju ali ne oprašta tuđu u odnosu na sebe˝ (V.Tokareva)

˝Ljubav prema muškarcu ponekad zakloni sve svoje svjetlo, kao da se uzme kolaca i prinese sasvim blizu očiju, oči se spuste do nosa i sve se skupi u jednoj točki i više nista ne vidis, osim kolaca˝ (V.Tokareva)

˝Ljubav je najvažnija. I smisao života je u ljubavi. Zato čovjek cijeli život traži ljubav. Traži i nalazi. Ili ne nalazi. Ili nalazi i gubi, i ako malo bolje pogledamo, sva glazba, književnost i slikarstvo govore o tome˝(V.Tokareva)

˝Čovjek općenito preuveličava značenje hrane i tvari.Zar nije važniji osjećaj fizičke lakoće i duševne ravnoteže? I gdje to steći? Samo uz čovjeka - onoga koji je voljen i koji voli˝ (V.Tokareva)

˝Covjek ima samo ono sto daje. ˝

˝Biti velik, znaci biti neshvacen. ˝

˝Čovjek bez straha je slobodan, a SLOBODA JE NAJVAŽNIJA DIMENZIJA ŽIVLJENJA!˝

˝Čovjek se najviše plaši svoje sudbine...˝

˝ludost je nesposobnost da preneses svoje misli˝(P.Coelho)

˝sloboda postoji samo kad je ljubav prisutna. onaj tko se potpuno predaje, tko se osjeca slobodnim, voli cijelim svojim bicem˝ (P.Coelho)

˝pravo iskustvo slobode: imati najvazniju stvar na svijetu, a da je ne posjedujemo˝(P.Coelho)

˝ja nisam tijelo koje ima dusu, ja sam dusa koja ima jedan vidljiv dio zvan tijelo˝(P.Coelho)

˝brdski vlak je moj zivot, zivot je snazna i halucinantna igra, zivot je skakanje padobranom, upustanje u opasnosti, padanje i ponovno dizanje, alpinizam, zelja da se popnemo do vlastitih vrhunaca i ostanemo nezadovoljni i tuzni ako ne uspijemo˝(P.Coelho)

˝ako moram biti vjerna nekome ili necemu, ponajprije moram biti vjerna sebi˝(P.Coelho)

˝u ljubavi nitko ne moze smrviti nekoga; svatko je odgovoran za ono sto osjeca i ne mozemo za to kriviti druge. osjetila sam se ranjenom kada sam izgubila muskarce u koje sam bila zaljubljena. danas sam uvjerena da nitko ne gubi nikoga, jer nitko ne posjeduje nikoga.˝(P.Coelho)

˝ako trazim istinsku ljubav, prije se moram umoriti od osrednjih ljubavi koje srecem˝(P.Coelho)

˝onaj tko je izgubio nesto sto je smatrao sigurnim na kraju nauci da mu nista ne pripada. i ako mi nista ne pripada, ne moram trosit vrijeme razmisljajuci o stvarima koje nisu moje; bolje je zivjeti kao da je danas prvi (ili posljednji) dan u mome zivotu˝(P.Coelho)

˝oni koji su dotaknuli moju dusu nisu uspjeli probuditi moje tijelo, a oni koji su dirali moje tijelo nisu dospjeli do moje duse˝(P.Coelho)

˝Kada čovjek samo pocne lagati,on je onda prisiljen upadati iz lazi u laz˝

˝Svijet je gadan i zloban-cim nam se dogodi neka nesreca,odmah se nadje neki prijatelj koji dotrci da nam je dojavi;koji nam ruje po srcu nozem hvaleci nam njegovu drsku˝

˝Student bez novca grabi i najmanje zadovoljstvo kao pas kada krade kost izlazuci se mnogobrojnim opasnostima,slomi je,usisa srz i odjuri nekud;ali mladic koji zvecka u djepu s nekoliko prolaznih zlatnika,polako se nasladjuje,uziva kao da je u raju i ne zna vise sto znaci rijec bijeda˝

˝Poljubac ne mozes dati bez da nesto uzmes,a ne mozes ga ni uzeti bez da nesto das˝

˝Ljepota poljubca je u tome sto ga mozemo prevesti na sve jezike svijeta i poznaju ga sve religije˝

˝Na misao reagiramo osmijehom,ljubav izrazavamo rijecima, a namjeru poljubcima. Poljubac moze reci mnogo vise od rijeci˝

˝Oci su ogledalo duse,usne su hodnik koji vodi do razuma˝

˝Telefon je sredstvo komunikacije onih koji se boje pogleda u oči!˝

˝Udaljenost je test za ljubav,a bliskost za mržnju...˝

˝ucenje bez razmisljanja je prazno,razmisljanje bez ucenja je opasno˝ (Lao-Ce)

˝ili cemo naci put ili cemo ga napraviti˝(hanibal)

˝sto je rad?a sto nije rad?to su pitanja koja zbunjuju i najvece mudrace˝ (B.Gitta)

˝novcem ne mozete kupiti srecu,ali mozete nesrecu po vlastitom izboru˝

˝kad je rad zadovoljstvo,zivot je uzitak. kad je rad duznost,zivot je robija˝ (M.Gorki)

˝masta je vaznija od znanja˝(A.Einstein)

˝ne planirati,znaci planirati neuspjeh˝ (B.Franklin)

˝rani porazi i pogreske mogu kasnije biti od velike koristi˝ (T.Huxley)

˝novac kosta previse˝ (Emerson)

˝komadic vremena je komadic zlata,al komadicem zlata ne mozemo kupit komadic vremena˝ (kineska)

˝jedna losa navika,sto muka˝

˝nema malog troska;postoji samo potreban i nepotreban˝ (G.Tudor)

˝svako bogatstvo je proizvod necijeg rada˝ (J.Locke)

˝lakse je stvoriti bogatstvo nego ga ocuvati˝

˝cilj obrazovanja je stjecanje znanja o vrijednostima,a ne o cinjenicama˝ (W.R.Inge)

˝ucenje u starosti je pisanje u pijesku;ucenje u mladosti je klesanje u kamenu˝ (A.J.Cronin)

˝Znanje je tek onda kad je steceno naporom vlastite misli,a ne pamcenjem˝ (Tolstoj)

˝nista nije zalosnije od starca opterecenog godinama,koji osim svoje starosti,nema drugog dokaza da je zivio˝ (Seneca)

˝razlika izmedju side i mirovine je sto se od side duze zivi˝

˝najvaznija stepenica do koje misao dolazi - je znanje o neznanju˝ (Lao-Ce)

˝strpljenje je gorko,al donosi slatke plodove˝ (Rouseau)

˝najveci je rizik ne prihvatiti nikakav rizik˝ (P.Drucker)

˝ljudi nista toliko ne zele sacuvati i nista tako slabo ne cuvaju kao vlastiti zivot˝ (La Bruyere)

˝pocni!! zapoceto je pola djela˝ (latinska)

˝ponekad je potrebno vise smjelosti da se izmjeni vlastito misljenje,nego da mu covjek ostane vjeran˝ (F.Hebbel)

˝razmisljanje nije nikog ubilo,ali zasto riskirati˝ (E.Bergen)

˝uciniti novi korak,izgovoriti novu rijec - to je nesto cega se covjek najvise plasi˝ (dostojevski)

˝dvojba nije ugodna. izvjesnost je opasna˝ (Voltaire)

˝covjek se moze zaustaviti dok se penje,ali ne i kada pada˝ (Napoleon)

˝Aristotel smatra da postoje tri oblika sreće. Prvi oblik srece – zivot uzitka i naslade. drugi je oblik srece zivot slobodnog i odgovornog gradjanina. treci je oblik srece zivot istrazivanja i filozofije. Aristotel naglasava da sve troje mora biti zastupljeno istovremeno kako bi covjek zivio sretnim zivotom. odbacuje,dakle,svoju jednostranost. da zivi danas,mozda bi rekao da osoba koja obozava samo svoje tijelo zivi onoliko jednostrano koliko i ona koja koristi samo svoj razum.˝ (Sofijin svijet)

˝Pitati se zasto zivimo nije dakle jedna jednako slucajna zanimacija kao i skupljanje postanskih maraka. onaj kojeg zanimaju takva pitanja obuzet je necim o cemu ljudi raspravljaju od pocetka zivota na ovom planetu.˝(Sofijin svijet)

˝Prijetnja ne moze nista postici, ako nije prihvacena˝ (Coelho)

˝smrt je nasa velika pratilja, ona daje istinski smisao nasim zivotima. No da bismo vidjeli pravo lice svoje smrti,moramo najprije upoznati sve tjeskobe i uzase sto ih samo spominjanje njezina imena moze prouzrociti u svakom zivom bicu˝(Coelho

Meni dragi stihovi

IMA NEŠTO OD SRCA DO SRCA
(Crvena Jabuka)

OČI TVOJE BOJE NADE
ZASPATI MI NE DAJU
ZADNJI KOMAD MIRA KRADE
TA SUZA NA JASTUKU
IMA RIJEČI KOJE BOLE
SKLONI IH SA USANA
KADA STVARI KRENU DOLE
SAMOĆA KRUG ZATVARA
IMA NEŠTO OD SRCA DO SRCA
NEKA TANKA NIT
KOJA ČINI NAŠE SNOVE
A NE DA SE DIRATI
TI SI MOJA RIJETKA PTICA
KAKO DA TE OSTAVIM
BEZ TVOG TIJELA, BEZ TVOG LICA
KAO DA NE POSTOJIM
IMA STVARI KOJE TREBAJU
A NIKAD SE NE DESE
NEKE DRUGE OPET NE DAJU
LAKO DA SE DOKUČE

HLADAN
(Vatra)

bit ću ledeno hladan kao ponos na licu
ledeno hladan, siguran da znam
otvori mi srce
otvori mi dušu
pruži mi ruku
odvedi me, izvedi me van

u tvojim očima
ja vidim baš sve što mi treba
u tvojim očima
ja vidim baš sve što mi treba
za jedan dobar dan

bit ću siguran da znam
kad treba reći ne
kad treba reći da
bit ću siguran da znam
kako me osjećaš iznutra
otvori mi srce otvori mi dušu
pruži mi ruku
odvedi me, izvedi me van
pokaži mi izlaz

KRAJNJE VRIJEME
(Tose Proeski&Anja Rupel)

Ljudi mi se javljaju
a ja ne znam ni da l' ih poznajem
u masi drugih glasova
jedino tvoj muk prepoznajem
ne znam da li sam to ovdje ja
ili je sve ovo san

Vidim te, a nisi tu
u tebe svijet je maskiran
a ja sa sobom ne znam kud
kako da te nadjem

Ref.
Krajnje vrijeme je
da neku drugu zavolim
krajnje vrijeme je
da, da mi svane

Krajnje vrijeme je
da stari kompas promijenim
krajnje vrijeme je
da krenem dalje
u novo svitanje
u novo svitanje

Lazima kupili smo mir
srebrom i zlatom
skoro svaki hir, svaki hir
a ljubav se ne kupuje
tamo gdje se i vrijeme
prodaje, prodaje

Ko da sada bude pametan
kad je lakse biti lud
hiljadu je raskrsca
a ja sa sobom ne znam kud
kako da te nadjem

"From The Inside"
(Linkin Park)

I don’t know who to trust no surprise
(Everyone feels so far away from me)
Heavy thoughts sift through dust and the lies
(Trying not to break but I’m so tired of this deceit)
(Every time I try to make myself get back up on my feet)
(All I ever think about is this)
(All the tiring time between)
(And how trying to put my trust in you just takes so much out of me)

Take everything from the inside and throw it all away
Cuz I swear for the last time I won’t trust myself with you

Tension is building inside steadily
(Everyone feels so far away from me)
Heavy thoughts forcing their way out of me
(Trying not to break but I’m so tired of this deceit)
(Every time I try to make myself get back up on my feet)
(All I ever think about is this)
(All the tiring time between)
(And how trying to put my trust in you just takes so much out of me)

Take everything from the inside and throw it all away
Cuz I swear for the last time I won’t trust myself with you

I won’t waste myself on you You You
Waste myself on you You You

I’ll take everything from the inside and throw it all away
Cuz I swear for the last time I won’t trust myself with you
Everything from the inside and just throw it all away
Cuz I swear for the last time I won’t trust myself with you

˝wherever you will go˝
(the Calling)

So lately, been wondering
Who will be there to take my place
When I'm gone you'll need love to light the shadows on your face
If a great wave shall fall and fall upon us all
Then between the sand and stone, could you make it on your own

If I could, then I would,
I'll go wherever you will go
Way up high or down low, I'll go wherever you will go

And maybe, I'll find out
A way to make it back someday
To watch you, to guide you, through the darkest of your days
If a great wave shall fall and fall upon us all
Then I hope there's someone out there
Who can bring me back to you

Run away with my heart
Run away with my hope
Run away with my love

I know now, just quite how,
My life and love might still go on
In your heart, in your mind, I'll stay with you for all of time

If I could turn back time
I'll go wherever you will go
If I could make you mine
I'll go wherever you will go

Suspicous minds
(Elvis Presley)

Were caught in a trap
I cant walk out
Because I love you too much baby

Why cant you see
What youre doing to me
When you dont believe a word I say?

We cant go on together
With suspicious minds
And we cant build our dreams
On suspicious minds

So, if an old friend I know
Drops by to say hello
Would I still see suspicion in your eyes?

Here we go again
Asking where Ive been
You cant see these tears are real
Im crying

We cant go on together
With suspicious minds
And be cant build our dreams
On suspicious minds

Oh let our love survive
Or dry the tears from your eyes
Lets dont let a good thing die

When honey, you know
Ive never lied to you
Mmm yeah, yeah


U&ur hand
(Pink)

Uh uh uh uh uh uh uh oh
Uh uh uh uh uh uh uh oh
Check it out
Going out
On the late night
Looking tight
Feeling nice
It's a c**k fight
I can tell I just know
That it's going down
Tonight
At the door we don't wait cause we know them
At the bar six shots just beginning
That's when dick head put his hands on me
But you see

CHORUS
I'm not here for your entertainment
You don't really want to mess with me tonight
Just stop and take a second
I was fine before you walked into my life
Cause you know it's over
Before it began
Keep your drink just give me the money
It's just you and your hand tonight

Uh uh uh uh uh uh uh oh
Uh uh uh uh uh uh uh oh

Midnight I'm drunk
I don't give a f**k
Wanna dance by myself
Guess you're outta luck
Don't touch back up
I'm not the one
Alright
Listen up it's just not happening
You can say what you want to your boyfriends
Just let me have my fun tonight
Aiight

CHORUS
I'm not here for your entertainment
You don't really want to mess with me tonight
Just stop and take a second
I was fine before you walked into my life
Cause you know it's over
Before it began
Keep your drink just give me the money
It's just you and your hand tonight

Uh uh uh uh uh uh uh oh
Break break
Break it down

In the corner with your boys you bet up five bucks
To get at the girl that just walked in but she thinks you suck
We didn't get all dressed up just for you to see
So quit spilling your drinks on me yeah

You know who you are
High fivin, talkin s**t, but you're going home alone aren't cha?

Cause I'm not here for your entertainment
No
You don't really want to mess with me tonight
Just stop and take a second
(Just stop and take a second)
I was fine before you walked into my life
Cause you know it's over
(Know it's over)
Before it began
Keep your drink just give me the money
It's just you and your hand tonight
(It's just you and your hand)

I'm not here for your entertainment
No no no
You don't really want to mess with me tonight
Just stop and take a second
(Just take a second)
I was fine before you walked into my life
Cause you know it's over
Before it began
Keep your drink just give me the money
It's just you and your hand tonight
Yeah oh

SHOOK ME ALL NIGHT
(AC DC)

She was a fast machine,
She kept her motor clean,
She was the best damn woman that I ever seen,

She had the sightless eyes
Telling me no lies,
Knockin' me out with those American thighs,

Taking more than her share,
Had me fighting for air,
She told me to come, but I was already there,

'Cause the walls started shaking,
The earth was quaking,
My mind was achin',
And we were makin' it and you...

Shook me all night long,
Yeah you, shook me all night long.

Working double time on the seduction line,
She was one of a kind,
She's just mine all mine,

Wanted no applause,
It's just another cause,
Made a meal out of me, and come back for more,

Had to cool me down,
To take another round,
Now I'm back in the ring to take another swing

But the walls were shaking,
The earth was quaking,
My mind was aching,
And we were making it and you...

Shook me all night long,
Yeah you, shook me all night long,
Knocked me out, I said you
Shook me all night long,
Had me shaking and you,
Shook me all night long,
Well you shook me,
Well you shook me...

You really shook me and YOU!
Shook me all night long,
Aaaaahaaaahaaaah You...
Shook me all night long,
Yeah yeah you,
Shook me all night long,
You really got me and you,
Shook me all night long,
Yeah you shook me,
Yeah you shook me,
All night long.

Promiscuous
(Nelly Furtado ft Timbaland)

How you doin’ young lady
That feelin’ that you givin’ really drives me crazy
You don’t haveta play about the joke
I was at a loss of words first time that we spoke

Looking for a girl that’ll treat you right
You lookin’ for her in the day time with the light
You might be the type if I play my cards right
I'll find out by the end of the night

[N:] You expect me to let you just let you hit it
But will you still respect me if you get it
All I can do is try, gimme one chance
What’s the problem I don’t see no ring on your hand
I be the first to admit it, I’m curious about you, you seem so innocent

[N:] You wanna get in my world, get lost in it
Boy I’m tired of running, lets walk for a minute

[Chorus]
Promiscuous girl
Wherever you are
I’m all alone
And it's you that I want

[N:] Promiscuous boy
You already know
That I’m all yours
What you waiting for?

Promiscuous girl
You're teasing me
You know what I want
And I got what you need

[N:] Promiscuous boy
Let's get to the point
Cause we're on a roll
Are you ready?

[Verse]
[N:] Roses are red
Some diamonds are blue
Chivalry is dead
But you're still kinda cute

Hey! I can't keep my mind off you
Where you at, do you mind if I come through

[N:] I’m out of this world come with me to my planet
Get you on my level do you think that you can handle it?

They call me Thomas
last name Crown
Recognize game
I'm a lay mine's down

[N:] I'm a big girl I can handle myself
But if I get lonely I’ma need your help
Pay attention to me I don't talk for my health

I want you on my team
[N:] So does everybody else.

Baby we can keep it on the low
Let your guard down ain’t nobody gotta know
If you with it girl I know a place we can go

[N:] What kind of girl do you take me for?

[Chorus]
Don't be mad, don't get mean
[N:] Don't get mad, don't be mean

Hey! Don't be mad, don't get mean
[N:] Don't get mad, don't be mean

Wait! I don't mean no harm
I can see you with my t-shirt on

I can see you with nothing on
feeling on me before you bring that on

Bring that on
[N:] You know what I mean

Girl, I’m a freak you shouldn't say those things

I’m only trying to get inside your brain
To see if you can work me the way you say

It's okay, it's alright
I got something that you gon' like

Hey is that the truth or are you talking trash
Is your game M.V.P. like Steve Nash

[Chorus]
Promiscuous Girl
Wherever you are
I’m all alone
And its you that I want

[N:] Promiscuous Boy
I'm calling your name
But you're driving me crazy
The way you're making me wait

Promiscuous Girl
You're teasing me
You know what I want
And I got what you need

[N:] Promiscuous Boy
We're one in the same
So we don't gotta play games no more

Ledja o ledja
(Zeljko Joksimovic)

Ti me poznajes najbolje
Ovo ne ide na bolje
I vec dugo tvoj dodir slutim na kraj
Da li imas taj osecaj

Nocas veceru spremicu
I tvoj pogled izdracu
I dok ugasim svetlo
Kao dlanom o dlan
Bice sve jasno kao dan

[Ref]
Dodir Ledja o Ledja
Ruka led ledena
Da li znas kako vredja prazna postelja
I kad mislis da spavam, ti se iskrades van
Boze samom sam sebi suvisan
I zaboli me najvise kad znam da u drugoj sobi places

Dugo nista ne govoris
Samo dlanove preklopis
I ta suza u oku nije zbog nas
Kazes tek da ti cujem glas

[Ref]
Dodir Ledja o Ledja
Ruka led ledena
Da li znas kako vredja prazna postelja
I kad mislis da spavam, ti se iskrades van
Boze samom sam sebi suvisan
I zaboli me najace kad znam da u drugoj sobi places

Onda krenem za tobom ja
Ali stanem na trag
Jer u drugoj se sobi zavrsava
Tvoj trag, cujem i vjetar i znam da je kraj

Ti me poznajes najbolje

[Ref]
Dodir Ledja o Ledja
Ruka led ledena
Da li znas kako vredja prazna postelja
I kad mislis da spavam, ti se iskrades van
Boze samom sam sebi suvisan
Ali zaboli me najace kad znam da u drugoj sobi places

Ti me poznajes najbolje

Read my VisualDNA Get your own VisualDNA™


The Thanks.
LEAVE THE CREDITS ALONE PLEASE THANK YOU(:
desiqner: X X
imaqe host: X
GIMPshop
cursor: X
Pictures: X
Brushes: X X X