sex i grad

14.06.2005., utorak

nema naslov

...Sam odavno se ni javljala iz razloga jer je uspila sebi dodatno zasladiti stanje...inače sa likovima ništa novog.lik br.2 je i dalje ljubav pregolema ali nikako da se konačno razriješimo kako i šta dalje(ne želim ili me je........ priznajen strah me jer je on jedan od vrlo rijetkih koji mene drže u "šaci" a ne ja njega,i to onako emotivno dira više nego li ja to sebi priznajem). lik br.3 ne odustaje,on je tip sa kojim dalje od prijateljstva nebi i neželim ništa dublje,a kad pogledam samo je i to vridno,(misli valjda češće onom drugom glavom)......sad iden se naći sa pache i prijon,da se dogovorimo oko poklona za pir,kojoj bi ...................neću biti prosta.neka joj je sritno u životu stvarno joj to želin. da vidimo šta ćemo sa kumstvom......pa se javim......pusa......
- 14:25 - Komentari (18) - Isprintaj - #

11.06.2005., subota

ljubim.......................................................

još sam uvijek tu,pa se javim,ja zauvijek sam tvoja i vjeruj mi da anđeo čuvar ipak postoji....živote moj
da sve ti grijehe oprostin,bez ljubavi sam ja kao ptica bez neba.... živote moj a dala dam ti sve sve moje godine a sad bi da te ljubim,da te ljubim cili život svoj.
- 13:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi