Studentske kronike

utorak, 31.01.2006.

ludi post od ludih ljudi

evo....dok ova budala objašnjava mojoj cimerici kako je ubijen Martin L. King ja idem ode malo pisati...
danas je salvatore došao do mene da mi vrati pare koje mi je bio dužan.. (nisam kamatarka, samo posuđujem prijateljima..)...
i onda smo.... igrali ogame... postali smo svi ovisnici.. čak smo i moju cimericu uvukli....
i onda smo naručili jumbo pizzu i pojeli je cijelu osim jednog komada...
sad on kaže da ja pišem gluposti, pa vam evo malo njega dok ja odem na wc...
e,da, i gledali smo madagaskar i baš je super...
evo vam salvatorea..

ovo je bila butterfly, oni koji posjećuju moj blog uglavnom znaju tko je ona... A ono za Kinga, objavit ću u jednom postu... I ja sam bio šokiran na početku pa vjerujem da ćete i vi biti isto tako iznenađeni i pomalo zbunjeni.
A za pare? Ma morao sam se snaći dok starci ne pošalju lovu, studentski život...
Usput se ispričavam kladioničarima što nisam nastavio s prognozama ali ostavio sam se toga i sad sam sretan. Evo vratila se Miss Perfect... malo je egoistična ali... veli ko je nebi volio kad je tako zgodna i savršena..

evo mene opet...da da... ko me ne bi volio...

uglavnom..da mi ne duljimo pricu...
idem ja salvatorea nagovoriti da jos malo ostane pa da pogledamo domino efekt ili neki drugi super film..
zadnji bus mu vozi u 12... moramo izračunati oće li stići...

ajde...uživajte ljudi... nadamo se da vam je zabavnije nego nama..
(meni je zabavno al salvatoreu nije jer je pola sata morao gledati moje slike...hehe)

pozdrav....pa pa...

kaže da se nada da će početi redovito pisati postove...

byeee

- 15:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Opis događaja oko mene, moga života i još svašta zanimljivog. . . Recimo da mi je cilj uveseljavati ljude u ovim sumornim danima...

pjesme koje su meni drage ....

  • Riječi pjesama koje su meni cool..............