Počinje odbrojavanje...

05.01.2019.

Stara godina je iza nas a počela ova nova. Što ujedno za nas, Morskog i mene, konkretno znači da počinje odbrojavanje do ponovnog (4x) polaska u predivnu Zemlju izlazećeg Sunca iliti Japan.

Podatak s neta o Tokyu:

"Ako ste se pitali koji je najveći grad na svijetu, radi se o japanskoj prijestolnici koja ima najveći broj stanovnika na cijeloj Zemlji. Naime, najveći je grad na svijetu Tokio, a podatak o broju stanovnika ovog grada zapanjuje. Nastanjuje ga nevjerojatnih gotovo 38 milijuna stanovnika, što prema kvadratnom kilometru u samoj jezgri grada znači 6200 stanovnika!"

Ovaj ćemo se put fokusirati na Tokyo i obavezno vulkansku planinu Fuji (3.776 m) koja se nalazi oko stotinjak m od Tokya. Kad god smo bili u Japanu vidjeli smo je ali samo iz brzog vlaka Shinkasena, ovaj put želimo joj prići puno bliže. Vjerujem da će to biti poseban doživljaj.
Ono što ponovo želim doživjeti je odlazak na ocean gdje mi je pretprošle godine jastreb ugrabio iz ruke kiflu. Ja sam samo umočila noge dok se Morski kupao i plivao u oceanu. To ću i ja ove godine učiniti ako bude prilike, mislim na vrijeme. Želja mi je isto šetati stazom oko rijeke Sumide. Čovjek ne bi vjerovao da u tom najbrojnijem i najvećem gradu u svijetu postoje mjesta gdje skoro nema ljudi, upravo se to odnosi na stazu oko te divne rijeke.

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.