srijeda, 01.12.2010.

Kad ti padne kamen sa srca ili kako dati otkaz.

Iskreno, nije mi se dalo trošiti vrijeme i živce, niti odgovarati nekim spodobama, pa ipak mislim da bi se trebao zahvaliti dragim ljudima koji su me podržali, kao i svojim bivšim učenicima.

Bivšim, jer više ne predajem u dotičnoj školi. I priznajem, pao mi je kamen sa srca.
Ne, ne mislim pokretati vlastitu školu niti me takve gluposti zanimaju.
I koliko god sam se trudio da ljudi koji na kraju dobiju i zasluže diplomu poslije mojih predavanja, na kojima sam ih između ostalog naučio i stvari koje će ih dočekati u realnom životu ukoliko se budu bavili tim poslom… iskreno mislim da iako vam poslije toga u radnoj knjižici piše da ste grafički dizajner…hm….niste.
Sorry, ali poslije 4-5 mjeseci, stotinjak sati i početničkim igranjem u Ilustratoru, Photoshopu i InDesignu, vi ste dobili samo dobar temelj.
Od grafičkog dizajnera ste udaljeni još miljama, kilometrima, mjesecima sve između ostalog ovisi o vašim željama za učenjem i radom, radom i radom.

Nažalost niti na hrvatskim fakultetima nećete dobiti više znanja. Definitivno ne potrebnog. Ali će vas napuniti s gomilom nepotrebnih zastarjelih stvari, a sve ostalo je na vama i vašem entuzijazmu za dodatnim učenjem, radom i željom za stjecanjem iskustva – radom!
Zato nije čudno da sam na predavanjima imao u ljude koji idu ili su već završili grafički fakultet…i slično.

No svejedno, uz grafički dizajn i fotografiju, predavanje ljudima mi i nije neki prioritet. Stoga ne mislim otvarati vlastite škole i slično. Možda tek u dogledno vrijeme izdati knjigu sa zbirom mojih Photoshop tutorijala koje možete svaki mjesec čitati u informatičkom časopisu VIDI.
A, sa žnj školama neka se bave neki drugi ljudi, sa manje samopoštovanja i većim pragom tolerancije prema sranjima. Meni je dovoljno.

No zašto to uopće pišem na blogu?
Znam da je ok kad istreseš svoje frustracije negdje, zar ne?
Ali zašto onda to na ovom svojem nihilističinom blogu, na kojem još i dozvoljavam svakom anonimusu da iznese svoje mišljenje. Samo zato jer misle da je dio hrvatskog folklora jednostavno srati po ljudima.
Da ponovim, moje oblačenje je sasvim normalo i ne utječe na ništa. Ukoliko pretpostavite tako nešto niste puno inteligentniji od onih za koje sam radio. I ne nemam rokezu niti zelenu kosu.
Niti mislim išta mijenjati zbog nekog posla koji je više iskorištavanje i ponižavanje nego nešto vrijedno truda. Stoga više ne radim za te budale.

iako bi rađe ignorirao moram zahvaliti i dotičnoj „Hmm“ na najvećoj gluposti koju sam nedavno pročitao. Mislim da dotičnu gospodičnu ipak mogu naučiti barem namjestiti monitor ili poslati okulistu. Ukoliko su mi fotografije mutne i zrnate, barem na Vision Thing blogu, sorry ali tvoje okice onda ne štimaju. Ok, sorry objavio sam jednu nedvojbeno mutnu i zrnatu fotografiju.
Fotografiju Jupitera! I da mutna je malo i zrnata vidljivo zbog velikog uvećanja. Ali ako si ti draga moja u stanju snimiti savršeno oštru fotografiju nebeskog tijela udaljenog 628,743,036 km.
A tvoj komentar na „goth ženske“ fotke zaslužuje samo još jedno WTF, stoga više neću trošiti riječi na takve debilane.

Mislim drago mi je da očito mazohistički već dugo pratiš moj rad….ali k'vragu zašto me prate samo takvi psiho anonimusi :S

A pokrenuti vlastiti posao u hrvatskoj je pain in D' ass. Vjerujte mi. Ali to nije tema ovog posta.
Iako, sada kad imam prar sati vremena tjedno…mogao bi napokon napraviti redizajn ovog bloga, poslije 5 godina. Ima li tko kakav prijedlog?

Uglavnom hvala svim dragim ljudima koji su me podržali, a ovim hmm ostalima …samo jedna pjesmica za posvetu.
Ček d' lirikz bastards! :



- 23:07 - Kaj ti imaš za reč '? (34) - Isprintaj si za čitanje na WC-u - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

link · link · link · link
eXTReMe Tracker