utorak, 25.07.2006.

Eto novog posta! (nemoš vjerovat)

Eto ovako... nije bilo dugo novih postova jer baš i nisam baš na netu pretjerano... Jednostavno mi se ne da ili nemam baš vremena... a štaš... počeo sam malo šljakat i sad kontam na šta ću spizdit pare... Mogo bi nekom platit da piše postove za mene... hehehehehehe.... šalim se, neće ovaj blog baš postat zanimljiviji. Uglavnom... sretan sam... stara je napokon mi napokon kupila osječko da imam kod kuće (istina, to je samo zato da ne poločem starom karlovac, al ako i tako moraš naterat nema problema... smijeh )... i tak kod mene niš posebno baš, šta ima kod vas? Ima'l ko kakav film dobar ili koncert ili neku dobru igricu nek se slobodno javi jer ću zamrjet od dosade (a bogami i od vrućine). BTW. jel zna ko kolko plaćaju za kosu u HNK-u... ljudi me nagovaraju da prodam, al baš nisam siguran (konto sam uramit rolleyes lud smijeh rofl )... ma uglavnom, ajmo se mi sad svi fino zapit i teturat i lupetat gluposti (kao što recimo ja sad radim), i pjevat i bacat se u pijesak i ić... ma nije bitno... uživajte!

| 22:01 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>