srijeda, 10.05.2006.

Opet pivo? ili...

Evo pod utjecajem onoga iz naslova ja odlučih napisat novi post.... Prvo moram spomenit da ću masakrirat ovu muvu što mi divlja upravo po ekranu j*** joj ja sunac! khm da... Imam još jedno zanimljivo istraživanje što se tiče MB piva... Ne osjetiš ga poslije 5 - 6 Osječkih hehehehehe.... A sad bi mogo mal o rakiji, jelda zeko... da baš bi mogao... ili ipak ne... ma daj ajde ljudi ovo čitaju, sto posto neko od njih voli rakiju... pa kontam da si u pravu mogo bi možda malo o rakiji... e, pa to te ja pitam! Khm.. uglavnom... nakon dogovora sa kolegom Alter Ego, malo ću pisat o rakiji... Moja najomiljenija je šljiva... i to ne bilo kakva šljiva! Jurina šljiva! Ako neko hoće probat nek mene kontaktira, ja sve dogovorim s njim... btw. boca je 30 (trideset) kuna i ako treba okupimo se ja donesem (i platim), pa napravimo degustaciju... hehehe to bi bilo zanimljivo, al ljudi samo računajte... ta boca je od 7 deci tak da ne bi trebalo baš bit 30 osoba na jednoj boci... sve ćemo se dogovorit... ko je za neku rakijicu? znam da bi bar probali :) ko ne, a ima neko pametno pitanje, slobodno postavite jer ja i tak i tak nemam šta pametnije za radit pa ćemo (ja i alter ego moj) rado odgovorit! mislim da je to to za sada... do čitanja ;)

Zeko i njegov Alter Ego have spoken!

| 23:50 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>