četvrtak, 27.04.2006.

Sami ste tražili...

Eto sad sam blago pripit i smijem srat! :) Dakle ovako... Ljudi previše ste uzbuđeni zbog mojih postova (yeah right!), i zbog toga se stavlja puno pritiska na mene, a ja ne funkcioniram dobro pod PRITISKOM! Vidim ja da vama fale postovi o pivu... Zašto u crtanima niko ne pije pivo pa čak ni zec himself?! ja mislim da to nije u redu! Zekoslav mrkva treba popit hektolitar pive i onda pobjedit kornjaču (koja ga i tak i tak sjebe, al to je sad manje bitno ;) bar će popit pive, hihihi!).... Što li je zeko sad ovime htio reć, ne zna ni sam... Ah da... pa ja da napišem svoju pjesmicu vi bi je opet popljuvali kao u ovom predhodnom postu, jel? Sunac vam vaš! A kako bi bilo da ja sad jedno dva do tri mjeseca ništ ne napišem? Znam ja bili bi vi svi tužni i plakali bi i... ma naravno budalo, ko bi plako za tobom, baš si jadan zeko bkte, jes ti normalan, prekini srat i piši o pivu vidiš da to ljudi puše... De u biti, zaš se ti uopće trudiš, jes normalan?!?!? Khm... zanemarite ovaj mali monolog, to smo se ja i moj alter ego dogovarali kako i šta... hm pa da... Ah da, pivo... a šta vam imam reć što već ne znate? Eto, ajde pitajte ak vas neš uopće zanima....

Zeko i njegov alter Ego have spoken!

| 23:30 | Komentari (15) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>