transitgloriamundi

četvrtak, 13.03.2014.

Kako ne potrošiti osobu

To mi je već dugo vremena muka. Lako se oduševim, istina. Posebno s ljudima koji u komunikaciji daju onaj pravi feedback, onaj kontakt koji osjetiš kad shvatiš da je sve što govoriš shvaćeno i u trenu isprocesuirano.
Kako kaže narod: osjetiš kako je sjelo na svoje mjesto.
Međutijem, u svim tim odnosima jebe me predvidljivost. Činjenica da već nakon par susreta znam što će i kako će osoba. To ubije ovu mačketinu u meni koja mrnjauče i žali se da joj ubijam radoznalost. Iščekivanje. Upoznavanje slojeva.
Najčešće je to stoga što osoba i nema nekih lukovih slojeva; ljudi su u principu vrlo jednostavni i umire se kad osjete makar mrvu sigurnosti da je ono što žele tu.
Najveće zlo odnosa je što se uzimamo zdravo za gotovo. Što se umirimo. Ne trudimo odnos upoznati iz milijun drugih perspektiva.
Ne kažem da nas se konstantno treba stavljati na kušnju i izazivati vraga. Daleko od toga, i sama volim osjećaj sigurnosti. No, svi smo mi tako nepredvidivi, barem vrijedni pomisli da jesmo nepredvidivi i da nas naše reakcije itekako mogu iznenaditi i razveseliti i dovesti u nedoumicu i oduševiti i...svašta i.
Ima taj jedan gospon. Pravi mačak, iskusan, elokventan, s pravim omjerom zvrkastih bljeskova u očima, ono, taman.
Najbolje je to što se ja, još uvijek, osjećam slobodnom da ga izazivam, lagano sprdam i dajem mu do znanja kako mi je jasan svaki njegov korak. I što nemam apsolutno ništa protiv njegovih sljedećih koraka. Osjeća se ravnopravnost u odnosu, on zna da ja znam da on zna.
Ali i da osjećam obvezu pružati otpor, ne jer sam ja posebno teška osoba, već jer ne želim potrošiti ovu dražest. Jer nas ne želim
dovesti prebrzo do trenutka kad se zastori spuštaju i gase se svjetla.
Mrak u odnosu je gušći od mraka kad si sam. Teži. Izaziva žgaravicu i guši.
Ne znam koliko će mi trebati vremena da ovo potrošim. A jednom hoću, to je nesretna sudba mog karaktera.
A možda on potroši mene. Tko će ga znati.
Zasad je draž u tome što ne znam.


- 10:31 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (1)
Ožujak 2015 (3)
Siječanj 2015 (1)
Listopad 2014 (2)
Svibanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (17)
Veljača 2014 (6)
Siječanj 2014 (6)
Prosinac 2013 (4)
Listopad 2010 (2)
Opis bloga
no brain no pain

jednom sam pala s masline. hvatala sam se za grane dok ih je bilo, a onda se više nisam imala za što hvatati.
sad se hvatam za blog.
usporava pad.
ozbiljno.

emajling: emakteon@gmail.com