< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O meni.... :D



jajce-best frend(skins-lool)

stricevic-dobar frend-VOLI MUŠKE

K!ka-jedna od best frendica-super jee

TENA-jedna iz 6.raz...ok je

OPIČ-zwer frend..kaj ne...yo niger

MARTINA-Jedna cura iz ZG...cool otkačena i često dolazi u kc !

NELA...best frendica iz raz...sa njom se mogu raz o svemu pa čak o onome s čim se nemogu sa prijateljima

rebacka i dijana..cool blog sa puno slika

andrea...mislim da ide na moju školu...cool cura

IVA...cura je ok upoznao sam je pred mjesec dana...ide na 1. osnovnu u 6.raz

PAOLA ili PAULA neznam...cura isto ko i iva otkačena i ok..

JELENA...cura je ok i zabavna..voli piti alkohol..łooł

OD JELENE SESTRA IVANA...ok je i isto ide na 1. osnovnu u 6.raz

IVA...broken girl...ok je i zabavna...uvijek joj se nasmijem dok ju vidim

CURA nije odavde ali po mojim procijenama cura je zwer i baš bi se htio upoznati s njom!

TIHANA...cura je ok...čak mislim da sam se sa njom nekad družio ali kad smo bili mali

KARLA-ne poznam ju baš dobro jedino iz viđenja..ok cura

nedjelja, 11.02.2007.

Jer ja to pišem novi post..il koji kurac?

Neznam kaj mi je došlo..nedjeljno je jutro a ja nemam kaj za raditi pa sam se na komp i piši..polako sam počel ispravljati ocjene...matku i osnove nemrem nikak ali kemija i fizika to je laganica...jebote razred mi je tak brutalan da ni sad još nemrem vjerovati s kojim konjima idem u razred..mi smo fakat elita...bilo je školsko vijeće samo zbog našeg razreda u kojem nas svaki profesor mrzi i neznam kak bu to dalje išlo!ima ih par koji su fakat ludi za zajebanciju a to su MARTINAGA,VIROVEC,JA,MUSIĆ, a dalje su ovi malo slabiji nivo od nas :premec,sabolićek,buco,duić,budoš itd!!jućer nisam htel u grad iti al sam se zato prošle subote lepo nabezal od murjaka i od svih sranja.napjevali smo se i napili jer je stanchu bil rođendan al sve u svemu bilo je fora..

- 09:34 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.