Ruža u haustoru











Maser Mile (bez brkova!)

Dođe meni Mile, kažem mu standardno,
da mi se sviđa, da bude ugodno i zdravo.
I vrlo brzo kad je krenuo počeo me nekako
dirati po preponama... i između nogu... sve
nešto u nekakvim laganim nastavcima.

Nisam rekla da me tu išta boli ili smeta.
On me kao nije čuo i samo je nastavio dirati.
Pa, pomislih, pusti budalu, ako mu se već da.
Boli me briga. Zahihoćem se. I napravih luda.
Masiraj, Mile, nema još puno vremena.

Kad je završio, tj. kad se sve svršilo,
rekla sam mu da me još izmasira po rukama
i da mi ne naplati minutažu masaže klitorisa!
Jer je to za njega, ne što sam od njega trebala.
Mile, majstore, evo ti dogovorenih 100 kuna!




[Opaska autorice: Pjesma se mogla zvati i "100 kuna".
Ali onda ne bi znali da je Mile bez brkova
.]



- Orgazmiraj (9) - Erektiraj - # - Tišina -