Run

NYC(10): New York noću

utorak, 31.07.2007. u 19:56

Stajao sam u redu ispred Empire State Buildinga i čekao ulaz. Na samom ulazu u neboder stajala je obavijest "Čekanje oko 2 sata.". Prilično velika turistička gusjenica. Vrijeme bilo li-la. Zaputio sam se na neboder u sklopu Rockfelerovog centra na 5. aveniji, gdje je vidikovac doduše par katova niži, al pošto turisti baš ne znaju da uopće i postoji (to shvatite kao insider-tip), čekanje u redu je bilo svega 20-ak minuta. Čak sam se susreo sa rođacima iz Jerseya koji su svako malo tamo, a nisu imali pojma za taj vidikovac. Kontrola na ulazu je slična onoj na aerodromu, cijena jeftinija, no kad se popnete na 70. i nekoji kat slijedi vjerojatno najspektakularniji pogled na Svijetu:

 mrak slika

Većina noćnih slika mi nije uspjela, ali ova gore jest te mi je najdraža od svih. Što god da vidli u NYC-u ništa vam neće ostat tako duboko u memoriji kao noćni pogled sa jednog od nebodera. Pošto je sat vremena kasnije pljusnula kiša, bilo mi je još draže da nisam proveo 2 sata na čekanju u redu. Sve je to bilo negdje oko ponoći.

metlife nyc

Kako Theater District i 42. ulica izgledaju noću nema smisla opisivati-to se treba vidjeti uživo, samo napomena da je moj fotić bio prlično zbunjen i od svih tih svjetlećih reklama nije znao dokučiti jeli noć ili dan.

7. avenija 42. ulica

A na ovoj fotki dolje desno (42. ulica/ 8. avenija) vidite Villa Pizza fast food restač. Tam sam jeo krišku prilično dobre pizze, a gazda unutra se hvalio da zna gdje je Hrvatska. Uglavnom, nadam se da ste nakon ovih 10 tekstova skužili da mi se prilično svidio taj grad. Pa kome i nebi. Tko zna, možda će nekome i pomoći poneki moj savjet između redaka napisan, a ako nemate novaca za putavanje- bez brige, taj divni Google nedavno je omogućio da prošetate virtualno svjetskom metropolom za ništa kuna.
That's all folks!

P.S. Ne znam koliko ću još pisati blog, ali sigurno je da neko dulje vrijeme neću objaviti ništa pod kategorijom Putopisi.