Run

New York: Nesto kao uvod

ponedjeljak, 14.05.2007. u 18:50

New York je fantastican grad!!! Namjerno sam stavio tri usklicnika i boldao prvu recenicu. Pa da ste sa Marsa ili neke druge galaksije u njemu bi sigurno nasli nesto za sebe. Znam da miljuni mastaju da ga vide, no jos vise miljuna setaju njegovim ulicama.. Nakon sto mi se pruzila prilika da ga vidim, iskoristio sam svaku pruzenu sekundu. Prohodao desetke kilometara, napravio preko 600 fotogafija i ,skromno je reci, uzivao. U New Yorku je besplatan samo zrak koji je flat rate dostupan svima za disanje. [Dobro nije samo zrak nego i Staten Island Ferry ;) ] Tako da sam potrosio i dosta novaca, no svaka kinta potrosena na tom cudu izmedju East i Hudson rivera nije bacena u vjetar. Grad vec nadje svoj nacin da vam sve vrati bar peterostruko.

"Kip slobode" u Battery parku
nyc1

Jos razmisljam kako poceti putopis o gradu o kojem je toliko vec napisano. Koje slike staviti, a da nisu vec sto put vidjene. No reko, iako je svaki ugao tog grada vec oslikan, moj dozivljaj je moj dozivljaj i kao takav biti ce jedinstven.

nasred avenenije brooklynski most
Sigurno ste culi desetke onih mudrica o New Yorku. "Grad koji nikad ne spava" i tako dalje. Posto sam imao tu priliku da vidim i mali dio ostatka Amerike definitivno najbolja je ona koja veli
"New York je New York, sve je ostalo Amerika."
Iako cete na mom blogu rijetko procitati rijec prokleto, ova mudrica je prokleto tocna i zato sam promjenio naziv bloga jer nisam bio u Americi, nego New Yorku.
Bit ce mi gust pisati...

macys central park kocije
Napomena: Manje slikice jednim klikom postanu velike.