< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

Opis bloga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mol€ se ovom prilikom poštovane
sotonjare i ogorčeni (ali samo takvi) metalci da
napuste owaj blog.;D
iz tog raloga što će upravo oni ostavljat komentare koi nisu
primjereni za blog :D
LoL..shvatite!owaj blog nije napravljen da bi mi se tu neko pravio pametan,e ne ne
lijepo uživajte :D

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us

šta reći za ovu pjesmu .smijehsmijeh
Jugic - Bojan Tomovic (Duet with Jovana)


Image Hosted by ImageShack.us





1000 ljudi susresti,
100 ljudi upoznati
10 ljudi zapamtiti,
1 dečka voljeti!


Image Hosted by ImageShack.us



::XX MANJE BITNO::XX


ICQ;: 392-591-686
MSN: pepabj@hotmail.com
NICK: p3pa



Image Hosted by ImageShack.us



volim
YOUR EYES
zato sto su
VERY NICE
malčice
LOOK AT ME
a onda
DONT FORGET ME
moje srce
TIK,TAK FOR YOU
BECOUSE
I
LOVE YOU



Image Hosted by ImageShack.us


0 mEnI:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


[[ PeTrA.....]] = )

PEPA

već 16 godina imam bolest imenom ŽIVOT

zagadjujem okolish u : Bjelovaru

a,neg kak =) i školujem se
[ da se mene pita nebi ]

EKONOMSKA schola

jako jako puno tvrdoglava..al zato ne i samouvjerena.brzho planem shto niije ni malo pohvalno =(
grr iam slabe zhice..ovaj živce..tak da..grr poludim ko neki manijak ak nie po mom.=)
i wolim kad owi moji debosi kuzhe moe fore..a ne da moram dvadeset i devet puta ponawljat :P ccc
i često iz mojih usta izlazi neka poštapalica.." maaa super si mi " whhaahha..to e samo moeee..
i to shamo ja izgovaram :/ tak wolim spusti nekom ..ma to morate chut..
kad izlazim onda su to opium,iv i panda..panda !!tulum!!
dost o meni..idemo malo o mom aftuu =) omg..bolesno :P


Image Hosted by ImageShack.us


SLuŠaM:
bivše susjede:D[ex-yu muzku] hahahahcerek
ma sve..preko balkana pa sve do nas
nađe se negdje nešto i strano
.[little]


pepa Woli:

slušat muzˇku
i opet to..
dobivat nove stvari
ikspešiili traperice :d
kad dobim 2 iz matke.tad sam si sva glavna
slavit rođendande
dobivat parfeme..kronični owisnik
isto tako i o žwakaćama..volim ihhh
PEPŠU,LULU,stelicu,
JELENKU iii ivanuu
kad je taj neko originalan.:D
slušat cajke do daske
:D Hhaha ovo se moglo i očekivat
ovorit svoje mišljenje kom godd i kad god
ubijat u pojam
nogomet
igrat biljar s owa 3-4 debosa
pobjeđivat u pikadu

dobit ono šta hoću
kad neko skreše nekom sve u facu
potrošit čak i zadnju kunu
cajke :D.lool
labella
čut dobru pjesmuuu
zabavljaaatt seee
KOKOS
waniliju
šarenilo
hjest puno puno
opet puno puno trošit
swoj blog
igrat welki nogosh
bit wesela i dobre volje



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


pepa ne Woli:
bit sama negdje.
slušat nečije lovačke..(aghr ubijte me)
pravit se da me nešt zanima ono iz pristojnosti
(nisam ja za to)zijevzijev
kad moram pazit šta ću reči da se nebi neko dotičan uvrjedio

kad neko izigrava ono nešto što nije sam da bi bio prihvaćen
kad me neko ide uvjeravat u nešto što nema veze s mozgom..ma jeb se
bit u društvu s ozbiljnim čopcima..neznam kak da se ponašam
više manje nost tamno..iako zna se nać takvih stvari u mom ormaru
ulizice
osobe koje samo sebi gledaju u korist
KAD SE NEKO PRAVI PAMETAN u društvu gdje sam i ja..nemoš mi to raditblabla
smrad..aa fuck..kak to mrzimmad
one osobe koe su ogorčene na swoj lajf
kad se ne drzhi do higijene :(
fulat kuglu prilikom igre biiljara..
omg nemoš mi to radit :(
bljuffff




Image Hosted by ImageShack.us




Kad osjetiš najteži trenutak u životu,
kad izgubiš povjerenje u sebe,
sjeti se bar tad da postoji
netko tko misli na Tebe...



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


*xx..vrijeme provedeno u školi
...pSIiHčKI jE pROCes gubLJEnja
.... mlAdosTi....xx..
**









°° X...1.PRIČA
vOze Se cUra I deČkO NA mOtoru
CURA: "NEmOj tAkO BrZo,smanji"
DEČKO:"nE Baš Je lUdO"
CURA:"nE NiJe,UsPoRi"
DEČKO:"rEcI Da mE Vo

sv@št 0 sv€mU

blog 'ko blog...ee baš to...
(samo ga nemojte popljuvat)
kom se nesviđa...znate gdje je izlaz...
.pa sad uživajte...

.......pRovjeRi SWOju poDswjEst :x)



law yaa :
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


DaRA bUbamara


PALI MALI
Daj ucuti, ne hvali se, isti si k'o svi
jesi dobar, jesi zgodan ne i najbolji
a ja nisam kao druge da ti verujem
za takvog ne bi otkopcala dugme s kosulje

Ref.
Tebi su mane najbolje izdanje
sve sto ti kazem u dve reci stane
ma pali mali nisi ti moj tip ne, ne
moraces jos da rastes pa da pridjes mi

Daj ucuti, ne hvali se, dosta mi te je
takvih meni barem deset dnevno prilaze
a ja nisam kao druge sve vas odbijam
za takve ne bih pokvarila ruz sa usana

Tebi su mane najbolje izdanje
sve sto ti kazem u dve reci stane
ma pali mali nisi ti moj tip ne, ne
moraces jos da rastes pa da pridjes mi

ZIDOVI

Vrata sam otvorila
tamo te je ona ljubila
stajala sam, gledala
pevala je tuga

Nisi se ni pokrio
samo si mi hladno rekao
s'mesta odlazi
kome to pretis, pazi

Ref.
Ovi zidovi duse imaju
vise nego ti
soba stidi se i ona kaje se
a tebe je zar ne, bas briga

Sta je tebi zena ta
nekako sam te upitala
rekao si sve mi je
pevala je tuga

Nisi se ni pokrio
samo si mi hladno rekao
s'mesta odlazi
kome to pretis, pazi

Ovi zidovi duse imaju
vise nego ti
soba stidi se i ona kaje se
a tebe je zar ne, bas briga

PRVA DO PRVE

Na kojem boku spavas
sanjas li me tad
dok tebe grle ruke njene
kad pored tebe legne oseti li da
tvoj jastuk mirise na mene

Sve sto pomislim, sve sto dotaknem
ma, sve me podseca na tebe
sa mnom se budi moja melanholija
ona u krevet me odvede

Ref. 2x
Prva do prve sam
njoj, tvoje prezime
a meni tvoja ljubav
prva do prve sam
jer takva, kakva sam
ne mogu biti druga

Ako se pretvorim u pepeo i prah
bicu prasina na tvom pragu
toliko zelim da te imam samo ja
jedino to mi daje snagu

Sve sto pomislim, sve sto dotaknem
ma, sve me podseca na tebe
sa mnom se budi moja melanholija
ona u krevet me odvede

Prva do prve sam
njoj, tvoje prezime
a meni tvoja ljubav
prva do prve sam
jer takva, kakva sam
ne mogu biti druga

PUSTI ME DA TE ZABORAVIM

Polako ludim dok stezem grudi
da srce ne pukne
ne zelim sa drugim
ne mogu s tobom
a sama ne umem

Ne ljubi me ti nevernim usnama
od snova s tobom sam odustala

Ref. 2x
Pusti me da te zaboravim
godinu dana da te ne vidim
pusti me da sakrijem svoj bol
bar neko vreme budi daleko

Peku me suze, misli me lome
bole me secanja
druga nek uzme sve sto je moje
nista mi ne treba


SEKA ALEKSIC

BOLI STARA LJUBAV

Boli stara ljubav kada se u mraku
pored njega budim kao da sam sama
boli, boli to pa mu kazem idi
da na miru zalim i sanjam o nama

Dva susreta za dve godine
dovoljna su da unistis mi sve
moju vezu s njim svaki pokusaj
da te ne volim, da kazem on je taj
stezu me te ruke njegove
a nisu one ono sto boli me

Ref. 2x

Ljubav i ja to nema veze s njim
u svakom dodiru tebe osetim
znam da sam led i znam da sam stvar
u ovoj postelji pogresan je par
stezu me te ruke njegove
a nisu one ono sto boli me

Boli stara ljubav kada se u mraku
pored njega budim kao da sam sama
boli, boli to pa mu kazem idi
da na miru zalim i sanjam o nama

ASPIRIN

Glavobolja od vina a nigde aspirina
sinoc bila sam sa tobom pijana
na podu posteljina u sobi punoj dima
slika poznata to je prevara

Nocas bih do grada idem negde sama
decko mi je zauzet
kaze ide kod drugara mozda me i vara
znam tu pricu napamet

U diskoteci pravo ludilo
i greh se sad probudio
dok ti snimas me

Ma hajde pridji mi bezobrazno
jer ljubav to je prolazno
znaj ja pristajem na sve

Ref. 2x

Zelim nesto vruce nemam to kod kuce
nisam ja od kamena
a ti si tako sladak mali desetka na skali
bices dobra zamena

U diskoteci pravo ludilo
i greh se sad probudio
dok ti snimas me

Ma hajde pridji mi bezobrazno
jer ljubav to je prolazno
znaj ja pristajem na sve

Ref. 2x

Ne znam ti ni ime
al' ne kajem se ne
'ajde zovi taksi
ja mozda javicu ti se


IMPULSI

Ne treba nam, ne treba nam pice ni mrak
moj dekolte, atmosfera ni miris jak
da bi ljubav vodili
potrebni su samo mali impulsi

Ovde je ponoc tacna, ovde su svetla mracna
ovde je svako svakom ne par i par
ovde se senke njisu i ubrzano disu
ovde je svaka pesma nasa stvar
ritam tuce, tebi me vuce, primeti me

Ref.

Tu vreme brzo tece ovde sam svako vece
tu nikad nije lose ni dosadno
muzika ovde nosi tu nije vazno ko si
ovde je sve pomalo bezobrazno
ritam tuce, tebi me vuce, primeti me



Da bi ljubav vodili
potrebni su samo mali impulsi

VIKI


MARIŠ LI

Maris li, maris li
sto zivot kvaris mi
uzalud cekam te
a znas da volim te
maris li, maris li
sto sve to radis mi
(2x)

Ref.
Kad me varas s njom
kad me plasi grom
kad me boli sve
svetla nestane
kad sam bolesna
i bez dinara
hleba imam li
umirem li

Maris li, maris li
sto srce hladis mi
negde se zabavljas
mene zaboravljas
maris li, maris li
sto sve to radis mi

Kad me varas s njom
kad me plasi grom
kad me boli sve
svetla nestane
kad sam bolesna
i bez dinara
hleba imam li
umirem li

PRAZAN STAN

Ti nocas imas prazan stan
a ja sam tako neveran
ja nocas imam prazan stan
a ti si tako neveran
od nje u svemu bolja sam
ti budi malo praktican

Imam dve male zlatne ribice
da ti sve zelje odmah ispune
hajde, ja nocas imam prazan stan
hajde, a ti si tako neveran

Da li ti je ona bolja
da li od mene vise zna
da li te je mozda slagala
da ima nesto sto nemam ja

Ref.
Hajde, ja nocas imam prazan stan
hajde, a ti si tako neveran
hajde, od nje u svemu bolja sam
hajde, ti budi malo praktican

Da li ti je ona bolja
da li od mene vise zna
i sta se radi samo nasamo
da li ti radi to pred ljudima

Ref.

Ti nocas imas prazan stan
ja nocas imam prazan stan
a ti si tako neveran

OBELEZENA

U ovom gradu nema ljubavi za mene
ovde svi znaju da sam nekad bila tvoja
i svaka stopa jos me podseca na tebe
ma kuda posla ja

U ovom gradu kao nikoga da nemam
svi nasi prijatelji sad su samo tvoji
i kad pozelim nekom drugom
da se predam za tren to znaju svi
kad iza ledja cujem evo to je ta
pola je nema od kad nije njegova

Ref.
Obelezena tvojim usnama
na kilometar vidi se moj bol
da niko posle tebe nikada
vise ne pozeli dodir moj

Obelezena kao da mi je
na celu tvoje ime ostalo
prebolecu te pre il' kasnije
i slobodna cu biti ponovo
slobodna cu biti ponovo

U ovom gradu kao nikoga da nemam
svi nasi prijatelji sad su samo tvoji
i kad pozelim nekom drugom
da se predam za tren to znaju svi
kad iza ledja cujem evo to je ta
pola je nema od kad nije njegova


CECA


PILE

Ovo je svet za pametnije
ovo je put za neke hrabrije

A moje srce je pile drhti od straha kada grmi
nezno k'o svila na kaldrmi
a moje srce je pile pokislo, zuto i malo
sto je kraj orla jednom zaspalo

Ref.
Nijedan nije ti bio ni blizu niti ce ko
a ja sam sa svakim otisla predaleko
al' ne stignes nigde kada te slome i sruse ti sve
leti dalje sam, dole ne gledaj, ne

Moje suze prema tebi padaju
moje suze prema tebi padaju
moje suze padaju na gore

Ovo je svet za neke vaznije
ovo je put za neke snaznije

LEPI GROME MOJ

Bio si moja nevinost i greh, moja trema
na usnama od suza krvav trag
kad god te nema

Veciti strah i moje ludilo
da l' odlazis il' ipak ostajes
sad je sve, sve izmedju nas
samo hoces neces

Ref.
A secas li se, lepi grome moj
nekada je tlo pod nama pucalo
srce je u srcu kucalo
ma, reci gde je zapelo

Secas li se, lepi grome moj
pila sam ti kisu sa ramena
jos sam tvoja munja, oganj tvoj
udari opet, grome moj

Bio si moj oslonac i pad, ono ime
koje sam zvala kada ceo svet
zaboravi me

Veciti strah i moje ludilo
da l' odlazis il' ipak ostajes
sad je sve, sve izmedju nas
samo hoces neces

Ref.

Evo, zapeni more, zapeni sve u meni
a ti i ja ko dva maslacka
sto se vrte u istoj peni
sto ih vuce na dno


GORE OD LJUBAVI

Pre nego za milost zamolim svuci me
po svakoj suzi tuci me
ko dete kazni me
ko zenu spasi me

Tako mi malo treba da te prezirem
jos mnogo manje da ti se ne opirem
sav bol u meni ostavi
odes li, to mi je gore od ljubavi

Ref.
Hiljadu razloga je
dovoljno dobrih da bih mrzela te
u ovim nocima bez duse
koja place za nama

Hiljadu razloga je
ja trazim jedan da bih volela te
pa makar bila andjeo
sama na stubu srama

Ref.

Tako mi malo treba da te prezirem
jos mnogo manje da ti se ne opirem
sav bol u meni ostavi
odes li, to mi je gore od ljubavi

LAW YA:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
>


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

4 strane svijeta

E pa nema vise cile mile,stigo mile kitic mile
kazi mile mile brate neka cuju neka shvate
srce je moje na balkanuuu

kakve su im gore zene,ima li mesta tu za mene
dal imam makar sansu za jednu malu tajnu romasnu
ma nemoj brate na tu stranu

-trazit cu te preko ambasade bas me briga dali takve stvari rade
hocu vizu hitno idem tebi....koja zena kada voli ne bi

ni svedanke ni nemice ti nisu ni do kolena
da s njima predem granice ma nema sanse voljena

-ni francuska ni svajcarska
nisu tvoja sudbina
zove dusa balkasnka
nema sanse voljena

cetri strane sveta ,putujem europom..
al nigdje mi nije kao kad sam s tobom.
milioni ljudi ne zna ima se broja
al samo se jedna zove ljubav mojaaaaaa

MOJE NAJMILIJE


Gresan sam prema tebi bio
jos uvek skupo placam ceh
bez cilja lutam, pogresne ljubim
idem iz greha u greh

K'o da se posle tebe
ljubavi nove bojim
jer ja sam onaj sto uvek
uci na greskama svojim

Ref. 2x
Rado te se setim ljubavi stara
jer me svaka nova ljubav razocara
jos zaborav vreme donelo mi nije
jos o tebi mastam moje najmilije

Pola zivota ja bih dao
zalio ne bih jedan tren
da opet ljubim te oci crne
bez njih sam ja izgubljen

K'o da se posle tebe
ljubavi nove bojim
jer ti si jedini razlog
da zivim i postojim

KULA OD STAKLA

Eh da sam kulu zidao od stakla
eh ta bi kula oblake dotakla
eh sta sam casa zbog tebe razbio
ja poslije tebe nisam trijezan bio

Hej sta sam para konobaru dao
hej pola grada sada bi imao

Hej da je meni znati gdje si sad
hej da ti dodjem kao sto sam nekad
eh da te ljubim kao sto sam prije
pa nek odma umrem meni zao nije

Hej sta sam para konobaru dao
hej pola grada sada bi imao




















utorak, 24.06.2008.

aha.kužim. sad trebam neš tipkat pa da dobijem neku smislenu rečenicu.jednu .dvije.tri...trideset i tri itd itd.
mogu komotno reći da sam ovaj put al stvarno zaboravila kak izgleda taj blog.hr.
22.5 sam napisala zadnji post..loool.mislim dobro da je danas već kraj 6.tog mj.
nego da ja krenem.
muka Isusova.ee da..upravo to.od početka 6tog mjeseca vodim bitku sa školom.

glavni lik---> ja ..

sporedni lik --> knjiga iz dioničarstva

negativan lik---> profesorica iz dioničarstva.

pobjednik drame---> JA .

zaključak drame: ne ostavljajte si sve za zadnji tjedan ..xd

to je taj kobni 6 mjesec..borba sa dinočarstvom. oću-neću danas ću-sutra ću i tako se odužilo do zadnjeg tjedna..
dal će me mirjana pustit ili će me mirjana slat na popravak? D:..bilo je pitanje tog kobnog zadnjeg tjedna..
ali..*kk* kak volim to ali..
>____ taj zadnji tjedan sam učila za cijelu godinu..sve mi se vratilo ..uz kamate ..velike velike..
morala sam do 3 ujutro učit ..xd..ne naspavana iči u školu, odgovarat i dizat si poneke ocjene.naravno gdje bi mi bio kraj da si 3 ocjene nisam spustila..4 sam dignula..a jesam neki korak naprijed napravila..stvarno. svaka mi čast.
no prošlo je to.
i ja sam prošla beez popravka.
nisam si stvarno htjela zajebat ljeto s popravkom pa sam se primila knjige al stvarno jesam. jesam.
učila sam ko konj bez prestanka sam bubala definicije napamet. New York stock exchange, London stock exchange,Tokyo stock exchange,.ma nemoj me trgaaaaaat. ubila sam se štrebajuči o tim burzama..al to je samo 1/100000000000 od svega što sadrži ta šugava knjiga :P
a ja cijelo polugodište morala nabubat.pa bravo ja.tak mi i treba ..sad bar znam lekciju.
aha.da.

al prošlo je to.
sad sa veseljem očekujem maturalac.i dolazak tog dugo očekivanog datuma 4.7. (lool ak se ne varam=)
idemo u Češku,Bratislavu,Beč i Budimpeštu.
ne. nisam ja tamo htjela ić.( sigurno mi ja izabrala Budimpeštu..jebote mogu pješke do tamo šugavi mađari)
dal bi vi uz Španjolsku ,Grčku,Portugal izabrali jednu Češku..oću se maknut iz srednje Europe k vragu :(
ali dobro. ak imaš dobro društvo dobro bi ti bilo i u Sloveniji..hahaha al tamo bi stalo svega pola razreda D:
ALI kog vraga se i bunim.2.170 kn nije puno a U čeŠKoj je kolko toliko jefitno..i čula sam priče drugih da je super tamo..=) vidjet ću..još malo pa ću i ja moć svoje dojmove prepričavat :P

nego ,da.
tek su počeli praznici a meni već na trenutke zna biti malo dosadno..onak na plus 30 mi se nejde van a tolika je temperatutra sve do nekih 8 navečer..tad se kolko tolko spusti :P ha.ha.ha da onak na +29
ajde..bolje i to nego da mi kiša pada..

ovoga..preijavili se mi na sportske igrre mladih.da i ja kažem.
hvala bogu što su uveli ženski nogomet..thumbup pravi potez
u ponedjeljak igramo tekmu za prolazak u Split na državno :P
..i o tome ću u narednim postovima..dok dođe vrijeme...sve u svoje vrijeme =)

kao što vidite imam borbe sa spavanjem..nemogu zaspat prije 3..a neeeeeeeee :(
i tak svako večeerr izležavat se i gledat kroz prozor dvorište u nadi da će mi se napokon zaspat uz zvuk mojih omiljenih pjesama s mob-a
( dragan kojić keba-kukavica, jovana i bojan tomović- jugić, djogani-panika, dezurna,Boban rajović- kosači, na dan kad si rođena ..uglavnom te se vrte i rade lacković-ljubavne godine..joooooooojcerekcerek ) .i takoc.

ovu sub nisam bilau gradu bila sam na rođenmdanu kod martine i kod vlašića..( vlajko nesrećoooooo jedna.čut češ me burninmadburninmadburninmad)

i tako..sad se nadam da ću provest te praznike kak Bog zapovjeda :P
i večeras je bilo čist ok..bile mi cure u parku sutra ujutro odem na bazen..i takoc..da mi vrijeme prođe iskorišteno na neki način.
pozdrav :P



| Komentari (28) | Print | ^^ |