IvAn[Buby]
Prijatelji

E
Evo i mene opet.Jucer sam piso nadopunu pa rt prvo da vam se zahvalim na komemtarim a zatim ce se radit nes o mojim frendovima i da naravno jos necem.XD Pa eto da krenemo pa prvo hvala svima.Pa rto prijatesljtvo.
Ovih zadnjih dana sam u svadi sa jednim moj frendom Dominkkom i to ne samo nekoliko dna vec 2 tijedna tako da mi je sad jos bolje bez njega jer me stalno vrijeda i nesto govori protiv mene pa tako da mi je sad i drago.A neznam sta da vam kazem u vezi njega tako je pokvaren i bezobrazan da nemam rijeci a ajmo sad na malo bolje prijatelje.
Mia:Najbolja frednica uvijek je u kad ti trba pomov ili nesto objasnit,jako se volim druzit s njom evo ovih zadnji dana smo bilu ful onko dobri isli smo na brod sa glagoljicom i slucajno sam joj bacio kapu u moru i ona se samo smijela i nije mogla prestat.XD tako da je ful dobra pa je posijetite Klik.
Marko:A eto Marko je jedan od mojih boljih frendova s njim se ful olim druzit i zabavljamo se tako da.I skoro svaki dan idemo na more ili kosarku ili navecer vani tako je mi je bas dobar fren nikad me ne ogovara i to mozda samo se samo jednput u ovih 12 god posvadali pa i njega posijetite i komajte mu Klik
Rto to su moja dva naj frenda s njima se najvise volim druzit a i dranu pozdravoljam jer sam nju tek upozno tako da o njo nemogu nista rec sorry ali jednog dana cu moc..Xd pa se nadam da je ovaj post gotov.Pa mi koemntirajte.
Bok

28.07.2008. u 19:08 • Komentari • 307 •

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Blog
Linkovi
Ostalo