rukohvat

05.10.2009., ponedjeljak

monday rage

nevjerojatno je to kak ja ne smijem nikad, al baš nikad zajebat na poslu. jer me nema tko pokrit. ne žele i neće. ko me jebe. to je stav.
s druge strane ja pokrivam svačija sranja. kolegijalna i draga. to sam ja.

e pa danas su mi zadnji put stali na žulj!

jebomepas ako neću dolazit prva i odlazit zadnja, ulovit ih u zajebu i tužit. da, tužit.
bit ću tužibaba.

i to onak na finjaka, kao požalit ću se kolegici koja slučajno pije kavu sa šeficom..
pa da vidiš belaja..


za one koji još ne znaju, ja sam poslije ljetošnje reorganizacije postala katica za sve i to svima. tak da me sad ne jebu samo dvije pasivno-agresivno-iritantne kolegice i šef kojeg boli kurac za sve.. ne.. sad me jebu SVI!
sjeli su me u sobu s najglupljom kozom na katu i najljenijom ljigom od čovjeka koju si možete zamisliti. imam novu šeficu i novih 9toro kolega.
i svi oni kao da noći provode budni smišljajući kakvo govno će mi uvalit idući dan.

u petak sam čak morala prezentirati (a ako vas je ova riječ navela da pomislite da je bio uklučen i neki power point - u pravu ste!) "usluge" koje će vršiti back office, u kojem radim ja i već spomenuta glupa koza.
svrha te "prezentacije" je navodno bila da bi se obeshrabrilo razne glupe zahtjeve prema nama tipa - daj mi ovo fotokopiraj i poklamaj., a da bi se ohrabrilo pametne zahtjeve tipa - napravi mi specifikaciju za sklapanje nekog ugovora.

međutim, a ovo ste već sigurno i sami zaključili, moj prezentejšn je imao efekt - fotokopiraj mi ovo, nakon što napraviš specifikaciju.
aha! jednim potezom poduplah si posao! supač! not.

tak da danas.. imate sreće kaj nisam vozač.




- 11:44 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

On/Off

Opis bloga

rukohvatni blog


Linkovi




zaštita genijalnosti

rukohvat
Copyright©2009.


design by Ruby Nelle