18.03.2008.,utorak

Evo mene opet.....onak došo sam napisati novi post onak oimam inspiraciju sada......
Ne znam za vas ali se jajako cudno osijecam u zadnje vrijeme a to sma primjetio i na ostalim ljudima...onako staln ose nceg bojim i stalno sam depresivan.....Depresivan sam zato što se stalno bojim da ne igubim Doru nezam zasto možda nebi trebo ali se bojim.....u zadnje vrijeme sam stalno nešto krivo reko...onako poželim da se upucam najrađe da me nema više...možda ce biti bolje da me nema....da svi moji problemi , bolivi i strahovi nestanu u sekundi ali sime bi izgubio osobu koju volim najviše ne cijelom svijetu moju Doru.. ona je presavršena osoba za mene..ona je zamene sve..Koda je Dar od boga a šta ja napravim pricam gluposti i nepazim šta kežem nisam ja ništa loše mislio što sma reko nego je krivo ispalo i tamo mi je žao što nissa bolji prema Dori i savršeniji...ali takav sam. ja..
ljubavi


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

evo toliko do mene za sada......

Pusa mojoj Dori koju obožavam....


dobiejte još jedan POst kasniej malo......


15:46 | Say something 103 | Print | ^ | On/Off |

12.03.2008.,srijeda

Tko me je to rođendan........

:Evo ljudi ja opet odlucio napisati post....povodom my rođoša...hehehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Evo ja napokon napunio punih 17 GOD.....hehehe
evo neznam što da napišem više

Evo toliko od mene za sada.....

Pusa svima koji ste komali moj blog....

A pogotovo mojoj ljubavi..kiss Volim tecerek
I' Gone now......


00:00 | Say something 43 | Print | ^ | On/Off |

06.03.2008.,četvrtak

Would you dance if I asked you to dance?
Would you run and never look back
Would you cry if you saw me crying
Would you save my soul tonight?

Would you tremble if I touched your lips?
Would you laugh oh please tell me these
Now would you die for the one you love?
Hold me in your arms tonight?

I can be you hero baby
I can kiss away the pain
I will stand by you forever
You can take my breath away




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Ljudi evo mene napokon nije me bilo 100 godina premda sam trebo ost napisati puno prije ali nisam mogo...ali zato sam tu...evo kod mene ima puno0o0 novih i ljepih stvari.....evo prvo krecem od ljepših... evo i valentinovo je prošlo vec tako brzo vrijeme leti....a za valentinovo sam proveo naravno sa mojom majom Dorche...da tu je onda prošo i 26... Dori I mene je bilo 26.2.2008 goidne 6 mj......wiiiiiiiiiiiiiii.....baš mi je drago zbog nas...odobri smo...baš smo se pre super proveli...... i želio bi da bude još 100 puta takovih trenutaka......joj pocela je škola i Dora ia ja moramo uciti pa se ne stignemo vidjeti ali sutra je petak pa ce mo se videjti.......valjd cu stici napisati lektiru do sutra ......joj baš mi jako nedostaje meni je bilo dovoljno da čuje njenj glas da bi se razveselio...ljubavi volim te puno.....

evo malo sam kopiro Doru s ovim postom valjd se nece ljutiti što joj kredem ideje.......hehehe..... evo ima jedan ljepa njena slika...... i malo teks pijesme koju možete pusitit da vam svira jel nešt nevalja taj program više......pa morate sami pokretati....al pjesma je prekrasna........evo ja "piešm" lek ovdje tj nemo ju pisati više pa cu se sda malo odmoriti s ljepšim stvarima..moram nastaviti....a tako mi se neda.......

evo toliko do mene za sada
Pozzz svima koji su komali moj blog..... svi ce komentari biti uzvraceni....

Pozzz svima a pogotovo MOjo Dori koju volim jako puno i koja sda uci grcki i pati se ali ona je pametna i uspijet ce to nauciti...... a ja ode pisati lekti više .....

Ljudi uživjte i komajte.....

Utekoooooo maturant


19:03 | Say something 26 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.