< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

trenutno sam u:
Zagreb
royale with cheese u prethodnim epizodama:
Düsseldorf (početak...kraj)
Beč (ovdje)
Kuala Lumpur (početak...kraj)
Minhen (početak...)

ponedjeljak, 21.03.2005. @ 13:07

davor khooker

mislim da sam svojevremeno pisao kolika je Davor Suker faca u Maleziji. ako netko u tom dijelu svijeta zna ista o hrvatskoj, obicno zna za hrvatski "kockasti" dres i Davora Sukera.

uglavnom, Khoo (cita se [ku:], sef mog projekta u Maleziji) mi je javio da im na neki projekt dolazi jedna cura iz moje firme u Zagrebu, te me pitao znam li ju. i je li lijepa. bit ce da sam mu stvarno dosadjivao pricama o lijepim hrvaticama. Khoo je, usput budi receno, zarucen. pisao sam i o njegovoj zarucnici, koja mu je tada jos bila cura.

ne znam tu curu koja bi trebala ici dolje. no ona se javila meni, i pozvala me na kavu. da joj stara iskusnjara (to sam, dakle, ja) malo isprica kako je u Maleziji. dakle, na njegovo pitanje ja odgovaram:

She just contacted me and invited me to a cup of coffee when I come to Zagreb. Which is next week. So I'll keep you posted about her. And tell her all about how much of a great guy you are. And won't tell her anything about your fiancee, just in case. ;)

You're welcome. :)


na sto ce on, seretski se nasmijesivsi:

You are a cool dude. U are rite, omit my fiancee part :)
Just in case if I marry croation gal and becomes Davor Khooker (sounds croation, ain't it?)


komentari (8) - isprintaj - link

<< Arhiva >>