< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

trenutno sam u:
Zagreb
royale with cheese u prethodnim epizodama:
Düsseldorf (početak...kraj)
Beč (ovdje)
Kuala Lumpur (početak...kraj)
Minhen (početak...)

utorak, 08.03.2005. @ 11:19

umjereni realist

tak je Sanader rekao, nije li? da je u vezi hvatanja gotovine do tog-i-tog datuma "umjereni realist". jel ITKO kuzi koji jebeni kurac znaci "UMJERENI realist"? kao, donekle sam realist, a onim ostalim dijelom vidim ruzicaste slonove? geez...

no dobro, nisam htio tak zabrijat. kao prvo, to je stara vijest. kao drugo, ima blogera koji daleko bolje analiziraju politicke dogadjaje u nasoj lijepoj banana republici. ja sam mozda nekak bolji u autoironiji. i psovanju. pa mi je mozda bolje da se drzim toga.

naime, zakaj taj naslov. htio sam malo pobrojat razloge za optimizam i pesimizam u svojem zivotu. tocnije, u ovom mjesecu. dvijetisuceiove, sto bi rekla analna carica. mislim.

razlozi za pesimizam:

ovaj vikend sam saznao se moj odjel vise nece baviti projektima koji ce mi omoguciti putovanje po svijetu. barem ne po onom stvarno zanimljivom dijelu, kao sto je bio onaj put u Maleziju. ovo u Minhenu sam ionako na posudbi drugom odjelu, ali po zavrsetku ovog projekta (30.6.2005.) trebao bih se vratiti u svoj odjel. koliko puta se moze spomenuti "odjel" u jednom odlomku? ne znam, ali ocigledno sam odlucan u namjeri da saznam.

zabrijah.

dakle, bed je to. pitanje je koliko cu putovati po povratku iz Minhena. Vrlo vjerojatno cu biti u Becu, bar jos neko vrijeme. mislim, i taj Bec mi je pomalo nezanimljiv. osim toga, cini se da ce se, dugorocno gledano (za godinu? dve?), i taj posao iz Beca preseliti u Zagreb. a u tom slucaju fakat ne znam kaj dalje, vjerojatno trazit drugi posao. nije da ne volim Zagreb, dapace, ali nekak volim lovu. cudan sam po tom pitanju.

nadalje, snijeg jos uvijek pada. nekak se osjecam ko onaj bosanac iz vica koji se preselio u Kanadu i pise dnevnik. sa tom razlikom da je istom snijeg bar u pocetku zanimljiv. ja ga ove godine mrzim od prve pahuljice.

fizicke aktivnosti i bavljenje sportom uspjesno izbjegavam otkad sam dosao ovdje. glavno da sam upisao nekakvu teretanu, i platio za 3 mjeseca unaprijed. kao, tak je jeftinije. s obzirom na to koliko cesto idem, bilo bi mi pametnije da sam tu lovu jednostavno dao nekom na ulici. dodjem doma sa posla oko 7 navecer, i sad bih ja trebao zuriti u teretanu, koja radi do jebenih 10 navecer. doduse, ne znam koliko bi pomoglo i da radi duze, jer mi se vjerojatno ne bi dalo bit tamo poslije 10.

nadalje, moja omiljena musica tusta me u nekolikominutnom (je, to se tak veli, pogledajte u rjecnik) razgovoru opet uspjela podsjetit da se ljudi sa dvajspet vec opako zene, a ja nemam ni iole ozbiljniju vezu. i dok se ja sjetim malo smirit sve ce vec bit zauzete. i umrijet cu sam. usamljen. napusten i zaboravljen od sviju.

a u kurac, ovo zvuci gore cak i od snijega koji pada u trecem mjesecu. bolje mi je da krenem na razloge za optimizam.


razlozi za optimizam:

krenimo od ociglednog: Starkbierfest. "Starkbier", odnosno "jako pivo", ne zove se tako radi viseg postotka alkohola. zove se tako radi vece kolicine otopljenih tvari, tzv. "Wort". odnosno, ajmo probat objasnit ovak: uzmite litru Starkbiera i litru Zuje. maknite tekucinu iz obje pive. kolicina preostale suhe tvari veca je u Starkbieru.

volim ova svoja objasnjavanja kad u biti zakompliciram stvar. no dobro, valjda je jasno. kome nije, neka gugla.

Starkbier pije se za vrijeme korizme, i to zato sto je navodno dosta zasitan, a tehnicki gledano nije hrana. ergo, idealan je za ekipu koja preko dana posti. to bi kroz povijest bili neki fratri i ini sektasi. zanimljivo je da, totalno nevezano uz svoje ime, Starkbier ima i koji postotak alkohola vise od "obicne" pive. a Starkbierfest, Oktoberfestov manji brat, pocinje u petak i traje neka dva tjedna. ili ovak nesto.

nadalje.

St. Patrick's day. jadni St. Patrick umro je 17.3.461. (ovo "461" je godina, 461 AD, da vas ne zbuni.). dakle, 17.3. treba pit. Guinness, po mogucnosti. jebi ga, mora se, inace ce jadni mrtvi St. Patrick bit tuzan. vjerojatno u Kiliansu.

uskrs. mislim, okej, isus je kao uskrsnuo i sve to, sve je to super, ali osim toga uskrs znaci i kuhanu sunku, kuhana jaja, mladi luk, rotkvice i sve to. dakle, jedan od onih dana kada je fora bit katolik.

osim toga, onaj tjedan poslije uskrsa mozda uzmem godisnji. mozda onem na Hvar il nekaj. dakle, jos jedan razlog za optimizam.

interesantno, sad nabrajam razloge za optimizam, i kuzim da su sve u biti neki praznici. sto to govori o meni?

okej, jos jedan razlog: vrijeme je za rucak. dobar mi tek.


komentari (9) - isprintaj - link

<< Arhiva >>