W_ E_ L_ C _O _M_ E_!_!_!_

subota, 28.10.2006.

hellou.........

a evo me napokon.......
dugo menije bilo....jučer me pitalo gramatiku iz engleskog i dobila sam 5....iz kemije sam jučer dobila 5....neki dan sam se potukla sa nekom curom iz 6 raz....al stvarno je mrga i čula sam da se voli tuć...
ali ipak sam ju sredila...raskrvarila sam joj vrat....ma briga me....naši su u srijedu igrali protiv hajduka....izgubili su.....bježali smo s nastave da vidimo pobjedu a vidili smo sranje.....kažu da će doć ovamo dinamo....ha ja navijam za dinamo ko njih šljivi....mislim..nasi dobro igraju ali ovi drugi još bolje.... još malo pa će noć vještica....buuuuu.....he-he...a i sami vidite da mi na blogu svira gasolina...
al sa školom je još dobro.....neznam jesam vam rekla ali nedavno sam prosula brašno po školi i po sebi.....svi su popadali od smijeha....danas je mom djedu rođendan pa eto.....
AJ ČUJEMO SE.......pOOOOzzzzzzzz

- 10:43 - Komentari (16) - Isprintaj - #

petak, 06.10.2006.

a dobro je.......

a ljudi.pisali smo test iz matematike dobila sam 3.falio mi 1 bod za 4.....pitalo me engleski dobila 3 i 4.....danas su bili dani kruha.ha-ha.gađali smo se šipkom.puna škola šipka bila....
evo sam stavila nekoliko slikica..ovaj žuti mi je auto legenda.baš mi se svđa.....možda stavim još auta na blog i motora...stavit ću svoju sliku.ha-ha....kraj moje je kuće semafor jer se nešto kopa na cesti pa cijeli dan auti brnde....više nema ništa.komentirajte i p0zzzzzz

Image Hosted by ImageShack.us

- 12:46 - Komentari (71) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.10.2006.

bla...bla...

pa ljudi sve po starom samo što pravimo gluposti u školi kakve nitko ne radi...ali nastavnicima...danas je bila tuča u školi između čorka i marasa....ČORAKvsMARAS....he-he...vidite i sami da sam promijenila pjesmu a i više ću je puta mijenjati.....došla mi je sestričina iz Zagreba...nisam ju vidila već 10 god....
pa satavila sam evo ovu fora slikicu...sutra pišemo test iz matematike.....uf....ma kud puklo da puklo...
i eto...javim vam kad bude novosti a do tada mah
Image Hosted by ImageShack.us

- 21:05 - Komentari (22) - Isprintaj - #