W_ E_ L_ C _O _M_ E_!_!_!_

subota, 01.07.2006.

stigla sam!!!

evo me napokon u mom gospicu...kao sto znate bila sam na viru...bilo je stvarno ludo...zapalila sam malo kose kad smo se ja i tome nesto zafrkavali...kad smo isle van odmah smo upecale neke decke...ali od njih nista jer se nisu znali upucavati...poslije toga otisle smo na neki mol i tamo bio neki lipi decko....ajme da ga vidite...kako je zgodan...poslije nas je pratio neki luđak pa smo bjezale ja i tihana...kad smo nakon dugog vremena otisle van opet neki decki...sjeli su k nama ali nisu bas nesto...na plazi sam upoznala purgere juricu,karla i ivana zvani ivo...ivo je presladak...ja i tihana smo igrale igru "keims" ili gemist na plazi...pobijedile smo pavu i karla...sutradan smo igrale protiv karla i ive...izgubile smo pa smo morale skakat u vodu i oni su nam bacali japanke u vodu i mi za njima...no prije toga smo plivali od nase plaze pa do skakaone...nisam se nikako usudila skocit ali kad smo isli natrag skocila sam bez imalo straha...plivali smo i plivali i ja lipo nogu na jeza..ostane mi 12 bodlja od jeza na stopalu..................sad sam stila i otisla na trg s dorom...bili smo s jednim deckima.........NASTAVIT CE SE!!HA-HA
mahmah

- 10:12 - Komentari (8) - Isprintaj - #