samo za nju..jer je ona toga vrijedna..<3


Uvijek si bila tu kad mi je trebala
utjeha...potpora.

Uvijek si me shvaćala
i imala vremena za moje gluposti.

Uvijek si moj svijet činila
sretnijim i kad je bilo najgore.

Uvijek smo zajedno radile
sranja i najebale zbog toga,
al' i to smo prebrodile.

Uvijek si mi davala nadu za dalje.

Uvijek si mi bila najbolja prijateljica.

Uvijek sam te voljela.


A sad kad te nema,sve je nekako
tužno,tiho i tmurno.




NIKA I MATEA <3

4† Only The Dark One Opens......And Closes The Door To Silent Hill...
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...† All You Will Be Thrown In The Lake Of Fire †...


†Description†

a kaiaznam..

čitaite...=)


Free Music

Free Music



Free Music

Disturbed-Meaning Of Life (Get Psycho)


Linkovi

Petrica moja..=)))

Paulich..<3

Kaso0o0o

NAIDRAŽAAAAAAA <333

Anja wild child :D



About me:

eh..
moja malenkost: matea
prezime: hehe,nečete dobit
rođena: davno.u 9.mjesecu :P
škola: kemijska
slušam(abecednim redom):
Agathodaimon
Alice in Chains
Amorphis
Azra
Bathory
Cadaveria
Children of Bodom <333
Combichrist <3
Cradle of Filth
Dimmu Borgir
Disturbed
Dulce Liquido
Eisleben
Epica
The Exploited
Fakofbolan
Godsmack
Gorgoroth <3
Hladno pivo
Insomnium
Iron Maiden
In Flames
Katatonia
Kittie
Lacuna coil
Lamb of God
Machine head
Metallica
The Misfits
Moi Dix Mois
Moonspell
Morbid angel
Murderdolls
Nirvana <3
Ozzy
Pantera
The Project Hate
Rammstein
Satyricon
Screwdriver
Sinergy
The Sisters of Mercy
Slayer
Slipknot
Sonata arctica
Tactical sekt
TDV
The Unseen

IMA SVEGA I SVAČEG,OD METALA DO PUNKA,AL TO SAM JA =)