ponedjeljak, 31.03.2008.

BYE-BYE praznici...šmjc

BOK ljudeki!!! Nažalost prošli praznici ...mogli su barem još 1 tjedan praznika dat..crynamcor!!
Kak ste mi!? Ja ću dobit slom živaca:
1.tata me gnjavi ...stalno mi govori da perem zubemouthwash..ali to me izluđujemadmadburninmadburninmadheadbangpuknucupuknucu..svaki
čas se čuje iz hodnika:zubi,zubi!!
JOOOOJ, UBIT ĆU SE!!!
2.mama mi neda da idem u shoping jer nema dosta paraburninmad
3. i još je najgore što sam emotivno slomljenacry..no nečemo sad o tom..

Jao...danas je bila škola...bilo je ok,samo kaj je isto bilo i užasno jer me Andrija
stalno gnjavio i iz zezancije mi se upucavo...(izgledao je ko ovaj smajlinaughty)
...koji je TO KRETEN!!!burninmadna ovom postu ima puno tih ljutih smajlija..hehe...uglavnom,
on me tako iznerviro da sam ga ja počela tuč i ganjat po učionici.I dođe GLUPI
DOMAGOJ (kepec) kod jedne klupe di sam lovila debeljucu Andriju I POSTAVI MI NOGUburninmadmadheadbangpuknucupuknucumad!!!!!!!!!!
I ja tresnem na podroflludnono...ok priznajem...to je bilo tako
smiješno..roflroflsmijehsmijeh cjeli je razred prasnuo u smijeh!!!!
I onda sam počela naganjat i kepeca!!!

to je bio jedan događaj,a sad drugi:

završio je engleski i slijedila je povijest...mi cure smo sjedile na radijatoru i
pričale... pojavi se Lovro (on vam je inače i dobar i lud i smiješan ..hehe) i pruži
ruku ispred Kristine..gledam ja i vidim u njegovoj ruci nešto malo crno i odjednom
Kristina zavrišti i baci se na stepenicu!!! Ja sam se tako prepala...a to crno je bila
mrtva muha..hehehehehhehesmijehrofl!!!

Mislim da sam dosta napisala za ovaj post!! Idem ja sad!!!
P.S. očekujem puno komova...
KI$$




12:24 | Komentari 12 | Print | ^ | On/Off |

ponedjeljak, 24.03.2008.

Sretan Uskrs!!!!

Happy Easter
PhotobucketBOOK!
Photobucket
Kao prvo želim vam sretan i blagoslovljen Uskrs!!
Još je samo jedan tjedan proljetnih praznika...nažalostcry...zato se još dok možete ludo zabavite!!!party
yes

Photobucket
pozdrav do slijedećeg posta!! Photobucket


15:19 | Komentari 21 | Print | ^ | On/Off |

srijeda, 19.03.2008.

ZADNJI DAN....

smijehsmijehBok ljudimah!!!
Napokon su proljetni praznici...napokon odmor od školesmijehyesnaughtynutsmokinparty
Danas je zadnji dan i ja nisam išla u školu jer sam bila kod ortodontamouthwashyes
Čula sam od gabi da neke cure misle da ja nisam došla u školu zato kaj pita povijest...kako seru....lud
Sada moram ići...
P.S.
Hvala na komovima!!!



Do slijedečeg posta!!!mah

rose


15:12 | Komentari 7 | Print | ^ | On/Off |

utorak, 18.03.2008.

OJ!!!

mah
BOK! Evo mene nakon nekolko dana smijeh !! u subotu je bio Martinin rođendan, baš je bilo superyesthumbupsmijeh!!!
Prvo smo bili i dečki i cure u kinu...gledali smo "uvijek djveruša
nikad nevjesta"..film nije loš ako hoćete odite ga pogledatyes!!! poslije smo bili u Mcu i
dečki su se prežderavaliludnjamipartylud!!
A danas smo isto bili u kinu , samo sa školom!! Gledali smo
"Asterix na olimpijskim igrama"
film nije uopče loš kao što drugi pričaju!!!thumbup I , naravno smo opet poslije išli u
Mc dora gabi i ja i jele sladolede ,omfrit i bilo nam je hladno a ja sam bila mokra do
koljena!!!namcor
Ajde idem ja!!!
komajte mi (dok ne dobim najmanje 30 komova u ovom postu ne pišem!!)
boook!!mah
PhotobucketSTARPhotobucket


14:45 | Komentari 31 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.