utorak, 26.02.2008.

Bokich!!!

mahBok !!mah
evo nešto videa:





14:08 | Komentari 2 | Print | ^ | On/Off |

četvrtak, 21.02.2008.

Ey!!!

Bok blogovci!!! Evo jučer sam pisala test iz povijestiburninmadburninmad
i neću dobro pročcrycrynamcor!!!Još sam dobila bukvicu od mame,tate i brata!!!headbangheadbang
Ali šta se može,ispravit ću ja tothumbuprolleyes!!! Jedva čekam vikend!!!naughtysmijeh
I još nešto... stavila sam vam još slikica i linkova i ako neko hoče da mu objavim link,
mora mi javit u komovima!!!
Bye do slijedečeg postamahmah!!
gold kisses

Glitter Graphics

Animal Glitter Graphics



12:22 | Komentari 2 | Print | ^ | On/Off |

subota, 16.02.2008.

Nemojte mi zamjeriti!!

Photobucket Jako obožavam stavljati slikice na blog i nemojte mi zamjeriti!!!Photobucket
punky


13:43 | Komentari 15 | Print | ^ | On/Off |

petak, 15.02.2008.

...


19:48 | Komentari 4 | Print | ^ | On/Off |

HY!!!

Bok još jednom!!! Sad malo prije sam bila u gradu s mojom naj frendicom Gaby!!
Išle smo do Kvatrića i Importane galerije...Super smo se zabavile, kupile smo si fornetenjaminjami i
gumene "trakice"!!finofino
Cijelim smo sse putem zezale i smijalesmijehzubosmijehsmokin
Lijepo provedite vikend!!!yesnaughty
Evo i za kraj posta nekoliko slikica!!! Love
Bokich!!!mahmah


Glitterfy.com - Glitter Graphics

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
KISS
roses


18:23 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

Sretno VALENTINOVO!!!

mahBokich !!!
Jučer je bilo valentinovo...Meni je netko u jaknu stavio ceduljicu na kojoj piše:"volim te".
ludludludTo je tako glupo!!! U mom razredu su dečk stvarno glupi i oni se nikad nebi usudili nekom reći ili napisat "volim te"!!! Znam da jeto bila zajebancijanonoburninmad!!!
No šta se može...beljcerek
Nadam se da ćete dobit puuuno ljubavnih pisamca!!!cerek
Pozz do slijedečeg posta!!!mahmah


13:36 | Komentari 2 | Print | ^ | On/Off |

četvrtak, 14.02.2008.

Evo me nakon duuugo vremena!!!

mahBook ljudi !!!mah
Oprostite što me nije bilo tako dugo...bang!!!
Nadam se da ću od sada česče pisat blog i da će vam se svidjeti!!
Savljat ću više slika i videa!!!
I , naravno , SRETNO VALENTINOVO!!!cerekcerek
BOOOK!!!mahmah

Happy Valentine's Day


19:16 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.