nedjelja, 27.01.2008.

nasla sam listu pjesmi koje su meyericu inspirirale na napise new moon. opet cu ih sve napisat i dodat moje komentare... flaming lips - do you realize - pjesma je ok, malo spora... linkin park - papercut - hmmm... uvod mi je super, vokali bolji nego u vecini njihovih pjesama, ritam odlican, dobar spot... muse - hyper music - heheee, naaaajs, intro mi je prejeben, pjesma odlicna, puna razlicitih ritmova, spot isto dobar... muse - apocalypse please - pjesma je by rock gods dakle mora bit odlicna, malo tiha ali sve u svemu ok... the all-american rejects - time stands still - pa nije losa... marjorie fair - empty room - ok... matchbox 20 - unwell - paaa isto nije tak losa... jimmy eat world - pain - e ta mi se sviđa... the vines - ride - malo smijesni vokali ali stvar je prilicno dobra... coldplay - fix you - na to apsolutno nemam komentara, ma koliko ima metalke u meni uvijek cu obozavati coldplay... rooney - blueside - malo cudno... the fray - over my head (cable car) - najs... evanescence - going under - hehe, my favourite njihova stvar... brand new - tautou - naaaaaaaaajs... relient k - be my escape - malo su mi preee teen... the verve pipe - never let you down - hehe, i like it... muse - sing for absolution - veeeery nice... fatboy slim - ya mamma - ajme sta obozavam ime fatboy slim, kak je to smislil, hahaha, a i pjesma je predobra makar ne slusam takve stvari... foo fighters - doa - spot izgleda ko da ga je tarantino radil, hehe, dobra stvar... marjorie fair - stare - nikad cula, hehe... sugarcult - memory - nije mi nekaj pripjev ali gitara odlicno zvuci... armor for sleep - the truth about heaven - svidja mi seee... coldplay - the scientist - nenadjebivo, znam ju napamet... blue october - sound of pulling heaven down - malo sporo... placebo - drag - aj lav plasiboooooooooo... audioslave - like a stone - ako uzmemo u obzir njihove druge pjesme ova je nist posebno, ali ako gledam ovu cijelu listu mogu rec da se istice jer je predivnaaa... weezer - world has turned and left me here - ok stvar... vertical horizon - best i ever had - sweet and romantic... evanescence - my immortal - najs ali malo spora, imaju oni bolje stvari... collective soul - not the one - nisam cula original pjesmu ali svidja mi se kak to jedan lik svira na klaviru... u2 - stuck in a moment you cant get out of - imaju oni bolje pjesme definitivno... saliva - rest in pieces - svidja mi se... dido - white flag - dido, dido... predivnooo... keane - everybodys changing - pa i nije mi bas nekaj ali nije ni prelosa, dobri lyricsi... muse - unintended - malo sporija pjesma u usporedbi sa ostalim muse pjesmama, morbidan spot... blink 182 - i miss you - malo puno cudni vokali... hoobastank - the reason - malo sladunjavo... blue october - hate me - u redu je, fora lyrics...
evo to bi bilo to! sad mi se neda ali u novom postu cu stavit playlist iz eclipse... cini mi se da mi je ovo najmanji post na blogu. ah sta ces, uljenila sam se... boardanje mi fali uzasno jako pa se mopam bezvoljno okolo... ali postoji jedna stvar koja me moze zabavit trenutno... a to je hipodrom... danas sam provela cijeli dan sa konjima. zefir ce 4.03. imati 24 godine. dedica moj prekrasni... etna ima 13 a lukas oko 8. zefiru smo namazali kopita i malo ga prosetali oko hale. etnu smo sredili, opravi joj kopita i tad je doso zarko i malo iso jaha na njoj. a ja sam lukasa jahala... bila sam presretna! nisam marila za sedlo neg sam ga sam scepala i bez sedla se malo prosetala okolo... a koji debili! ne daju nikome vise izvodit konje na pasu zato kaj oce imati lijepu zelenu travu! pa mislim stvarno... to je hipodrom a ne neki zabavni park! to mjesto pripada konjima! i ta trava! bezveze... a susjedni konj faris si je nekak sjebo kopito... ispod zabice ima gnojnu ranu pa sam pomagala njegovoj vlasnici da mu to premaze jodom... onda smo ga tjesile jer ga je uzasno peklo... sunce moje malo... drzte mu fige da se oporavi!
umro heath ledger... jos uvijek ne vjerujem... on mi je bio jedna od naj glumaca... a i izgledao je identicno kao moj prijatelj sa boardanja... samo kaj veki nije mrtav... shmrc...
ajd bok... odoh ja... pisem opet kad stignem... bye

°18:08 - Komentari (0) - Isprintaj

subota, 12.01.2008.

some things and much more...

evo danas sam bila na boardanju!! naime, 2 dana sam morala pauzirat i ostat doma jer sam si sjebala ruku na onom malo strmijem dijelu zelenog spusta... malo sam se kvrcnula... hehe... da ste me samo vidjeli kako na leđima klizim po zelenom spustu... haha.... ideeem ja... a kad sam dosla do onog ravnog dijela vice nikola: nikaaaaa... a onda sam cujes mene nekim morto de krepo glasicem: ziva saaaam... a svi ostali rikavaju od smijeha... danas sam popizdila i odlucila doc na boardanje... dosta mi bilo cabljenja doma... dopizdi ti to... a pogotovo kad znas da se svi tvoji frendovi tam najuravaju i kolju po sljemenu bez tebe... a tvoja frendica ima osobnu poruku na msnu nesto kao: nix i nikolina brzo mi ozdravite, ostavile ste me samu sa klincima... a ja sva strgana idem na boardanje...hehe... jos me sve boli... nisam se mogla sama ni obuc... hehe... nes ti snage volje... imali smo neko natjecanje danas... tak sam spusila... nisam mogla uopce vidjeti koliko me boljelo... a i ja tak sva smotana nisam skuzila sa koje strane tih stapova trebam proc... tak da sam ih sve ipak nekak prosla... ali ne brzo... jer sam se u glavi cijelo vrijeme naganjala... i mislila iskljucivo o tome sa koje jebene strane trebam proc... i na koju stranu onda trebam naprait zavoj???... i jel trebam skocit???... il da sam stojim na prednjoj nozi???... uglavnom imala sam jedan veliki overload u glavi... pa sam sve pustila u zaborav ili samo odgodila za kasnije pa odradila taj boarderski slalom kak se meni spukne... i naravno sa svim tim sam otpilila i cinjenicu da trebam bit na prednjoj nozi... pa sam se skrsila... opet... kod nekih stupica sam se nagonski nagnula na prednju nogu ali ima i iznimaka... hehe... ma sve je to ljudski... moja frendica andrea sa boardanja je osvojila prvo mjesto u tom natjecanju! CESTITKE ANDREA!!!! svaka cast... ma prejebeno je boardala... kao uvijek... talentirana curka... kak su je svi hvalili... ma bravo endy!!!
malo sam opet citala twilight... dobra knjiga... jako dobra knjiga... ali druge dvije su mi malo manje zanimljive... nema puno edwarda u drugoj... a edward je mmmmm... niti jedan lik nije tako bozanstven... joj... evo mene opet... sanjarim... luda baba...hehe... a na official web site stephanie meyer sam vidla popis stvari koje cuje u glavi dok cita svoju knjigu.... nabrojat cu ih sve ali uz malo mojih komentara... travis - why does it always rain on me - ok stvar... nista posebno... cist najs stvar.... my chemical romance - im not okay - paaa, imaju oni i bolje stvari... al fora mi je kaj je tak malo mracnije... radiohead - creep - hehe... jako sam bila zapanjena kad sam vidla tu stvar na njenom popisu... ja sam VJECNI FAN RADIOHEADA... definitivno njen najbolji izbor ak mene pitas... prejebena stvar... nenadjebivo... ali imaju i radioheadi daaaleekooo bolje pjesme od ove... coldplay - in my place - ak se mene pita isto very high marks... jako lijepo... obozavam chrisa martina... linkin park - by myself - hehe... zesce malo od svih ovih pjesama... al dobro, dobro... veeeri naaajs... omd - dreaming - definitivno nije moj stil glazbe... david gray - please forgive me - isto nije moj stil glazbe ali mi se jako sviđa stvar... apsolutno je prekrasna... te melodije... beautiful... dido - here with me - zena ima famozan glas ali ima boljih pjesama... linkin park - with you - jedna od mojih naj linkin park stvari... jako mi se sviđa... muse - time is running out - sviđa mi se... malkice me podsjeca na radiohead... the cranberries - dreams - sviđaju mi se neki dijelovi... collective soul - tremble for my beloved - ne znam bas... nisam to nikad bas previse slusala nit cula... billy joel - lullaby (goodnight, my angel) - pa sviđa mi se klavir ali mi njegov glas bas i ne pase uz sve to... makar je ok... evo to je to! kraj liste! i jos jedan moj komenter... hehe... mislim da je vecina tih stvari prilicno dobra ali ih nekak nemrem povezat sa tom knjigom... ja imam posve neke druge ideje za glazbu... u tom filmu, knjizi...hehe...
registrirala sam se na flixter... pa evo sto sam napisala o sebi na flixteru...
freaky, weird, unusual, bizarre, odd, peculiar... something like that.... i love writing... im working on a book right now... and i know nobody is going to read it... hehe... because i wont let anybody read it... i play the guitar... nothing special... just for fun... i like reading books... my favourite ones are twilight, new moon, eclipse, the man of the woods... and all the books that stephen king wrote... or anne rice... or stephanie meyer...hehe... i love extreme sports... like bungee jumping, or skydiving... but i decided to seperate some time for snowboarding... i am absolutely thrilled with it! i call the fastest way of snowboarding that i could achieve "the speedy gonzales"... haha... you should see me doing the speedy gonzales and shouting: "mooooveee! here comes speeeeedy gonzaleeeees!!!!"... yeah... i have allready knocked down some ski people... i love my piranhas... almost every person i know thinks that me keeping piranhas in my room is pretty weird and unusual... but i love them... every time i leave my home for a week or something, i call just to make sure they are fed... i am not really a romantic type so i cant write anything special and beautiful about love... anything worth remembering... so i wont!... gosh, i have really blabed here... to bi bilo to na flixteru...
danas sam primjetila da me zvao jedan tip... hehe... zacrven, zacrven... prije 6 dana... a taj sam poziv cekala jako dugo... i onda ga tak fulam! hehe... da se koknes...
u glazbi sam se totalno promijenila... kad pogledam prije jedno 3 - 4 godine sam slusala pop i hip-hop a sad sam metalka, rockerica, punkerica... volim i grunge... a sad mi je nova fora i drum&bass... jako dobri zanr glazbe... vrsta glazbe, kak vec ko kaze... samo treba nac dobre izvođace... nisu svi dobri... uglavnom su sranja... ja od drum&bassa slusam current value, pendulum, noisia, black sun empire... i to... stavit cu moju naj pjesmu od current value-a... zove se dark rain... ja sam apsolutno luda za njom... djeluje na mene kao neka droge... ili vise lijekova... drzi me na zivotu... it keeps me alive and moving... svaki put se zacudim koliko energije se jednostvavno ucijedi u mene svaki put kad to cujem... mogla bi plesati danonocno dok to svira... ma mogla bi bilo sto radit... sam nemrem sjedit na mjestu i ne radit nikaj... to me onda izluđuje... moram se nekak pokretat... make some moves... ono... tjera me da plesem... ili skacem... ili divljam... il bilo kaj... sam da ne mirujem... hehe... onda izluđujem sve doma jer kao bi ja sad trebala odmarat... hehe... ajd bok i nadam se da ce netko... bilo tko poslusat dark rain...

Current Value - Dark Rain

°19:45 - Komentari (5) - Isprintaj

petak, 04.01.2008.

memories...

evo stavit cu par posteva sa proslog bloga jer mi se trenutno neda nikaj pisat a i danas sam vec napisala jedan post... krecem od najnovijeg...
petak 4.1.2008
jos jedan dan u mom zivotu
jucer sam do 4 ujutro citala knjigu...tako da mozete pogodit kako sam zivcana bila kad me u 8 probudio postar jer nosi posiljku ze moju staru... isprepadala sam ga totalno kaz sam otvorila vrata... izgledala sam kao edward scissorhands... hehe... samo kosa i podocnjaci... jos dodas izraz lica i tiho rezanje koje dolazi iz dubine mojeg grla... i to je odprilike slika koju je jadan postar danas vidio... hehe, slika mene u 8 ujutro... mob sam stisala do kraja jer me baka zvala u 8.30... to me isto totalno izivciralo... nisam ocekivala da ce me zvati osoba ciji poziv cekam jedno duuuuuuuuuuuugo vrijeme... taj sam poziv uspijesno prespavala... malo prije sam se probudila... i malo sam citala... hehe... od kad sam pustila knjigu, a to sam napravila jer sam ju procitala do kraja vec 24. put, pokusavam dobit moju staru na mob da nazove one ljude i upise me na snowboarding... hehe... bordala sam vec jedom i tak sam se izubijala... ali sam i uzivala... i love it, i love it, i love it, i love it!!! jeee! sad sam upisana i sutra u 8.30 moram bit na sljemenu!!!
ponedeljak 31.12.2007
Victoria Frances
Evo da velim nekaj o mojoj naj slikarici... zena prejebeno crta... stavit cu neke njene radove... ajme kaj bi ja sve dala da mogu crtat ko ona... moji crtezi ispadnu ok ali niti blizu ovome... ako su ovo vampiri onda moji niti ne lice na covjeka... komaa... e super... sad sam ljubomorna... divno...

slika

nego, cula sam da ce doc i jedan film u 2008... jedan film sniman po mojoj naj knjizi... jednoj od naj knjiga... radi se o twilight ili poznatije ljudima koji citaju knjige na hrvatskom sumrak... bellu ce glumiti Kristen Stewart a dreamy edwarda Robert Pattinson... tom odlukom nisam bas zadovoljna... ja bi da bellu glumi emily browning a edwarda nije moguce glumiti jer je tako savrsen... tako presavrsen... aaaah... uzdah... kako bi ga htjela samo vidjeti... uzivo... ajmeeee... crk... krep... mozda bi edwarda mogo glumit i ovaj lik ali ipak... edward je edward... tako savrsen... bez ikakve mane... sameee vrlineee... a i vampir je... aaah... dobro... moram se smirit... anyway... mislim da film nece bit nikaj posebno... knjiga ce uvijek bit bolja... u to nema sumnje... nikakvog sumljanja... knjige su u apsolutno svakom slucaju bolje... daaaaleko bolje... nema im ravnog... hehe... malo se zanijela... ah, kaj ces... kad volim knjige... jaaako volim knjige... uglavnom sve... mislim, vecinu... volim citati sve kaj je napiso stephen king, stephanie meyer... ma ima poprilicno puno pisaca koje ja volim... tolkeina isto ne smijem zanemarit... a imam i par akvaristickih knjiga... neki prirucnici koje vec sve znam napamet... ah kad se tim bavim... vec duuugo... mislim vec 2 godine... pa tu negdje sigurno... 1 godinu imam pirane... a 2 se bavim akvaristikom... da,da... tak nekak.. a 5 godina sam stedila lovu za pirane... sve ode u jednom danu... a dobro... malo sam trosila i na cde... i razna sranja... doduse, cdi i nisu sranja... to je vrlo kvalitetan komad plastike... i koristan... i na neki nacin caroban... kad imas radio ili komp na kojem ga mozes slusat onda ti znaci puno ali ako nemas onda ti znaci toliko koliko i jedan prazan list papira... hehe... koja usporedba... dam se kladit da bi me profesor iz hrvatskog izljubil zbog ovog... hehe... sala... da mu tak nekaj napisem kao zadacu... mislim da bi on za to reko da je bezvezno trabunjanje... pa, ako gledamo to takvim ocima, ovo i je besmisleno trabunjanje... pa za sto inace sluzi blog... mozda nekom sluzi za nesto drugo ali meni je to mali sajt na kojem mogu blebetat i lupetat o bilo cemu i nitko mi nist nemre prigovarat... sama mogu odabrat temu o cemu zelim pisat i ne moram se drzat toga... i nitko mi nist nebu reko ako meljem offtopic... evo recimo sad offtopicarim jer je naslov ovog posta victoria frances... a bas sam puno o njoj pisala... 2 recenice divljenja ljepoti njenih crteza... i to je to! nist vise... makar bi mogla... recimo ona je napisala neke knjige... nisam ih citala ali imam zelju... veliku zelju... evo vec sam nesto napisala... mislim da je to dovoljno za jedan post... jer ipak nitko nece citat ovo... a ak nece citat nece ni komentirat... a i ja im nebi dala da komentiraju jer samo znaju pisat spam komentare... a komentar je sto se mene pita tvoje misljenje u vezi posta na koji komentiras... pa onda... ne trebaju mi komentari tipa vidimo se u skoli, ti si mi naj frendica... za to su chatovi i ta sranja... moj blog je moj mali personal space... al dobro... nish stete sto necu dobit komentare... jer tak i tak ovo pisem samo za sebe... hehe... kak sam sebicna... al ok... fine with me... ja se nebum bunila... nit ne planiram... ajd ciao... sibam ja... nadam se da cu naci malo vremena za novi post... trenutno puno citam tak da ne obecavam kad ce to bit... bye-bye...
utorak 25.12.2007
bozic i to...

slika

evo danas je bozic... nije da se bas osjecam posebno... osim kaj sam dobila nesto poklona... to mozda ovaj dan odvaja od ostalih... bila sam kod frendice blizu samobora... covjece... kakvu kucu krasnu ima... i veliku... nego, bilo je super, prespavala sam kod nje i bilo je apsolutno predobro... a kao sto ja uvijek napravim, tocno u ponoc sam slala svim frendovima poruku sretan bozic... samo sto ja smotka nisam napisala sretan bozic nego sretan rockas... i tad je slijedio val poruka s pitanjima tipa kaj, koji rockas... pa bila je i jedna nevenova koja je glasila: daj se uozbilji! sretan bozic!.... i tak... malo sam se brukala... sve to treba pomalo.... onda slijede pokloniiii... dobila nesto od janine bake i nesto od njih... svi pokloni predobri makar ih nije bilo puno... iz male gomilice poklona izdvajam: remen za gitaru, be you wild parfem i stalak za dvije gitare... hehe... sad su moje dvije ljepotice fino smjestene... mozda jednom stavim sliku koju sam slikala s mobacem...na slici su moje dvije krasotice jedna pored druge... a kad smo vec kod ljepote... mislim da bi mogla stavit fotku jedne od mojih tri ljepotica u akvariju... dada... tu sliku imam tu blizu... evo u ovom postu ce bit slikica jedne od tri najljepsih riba na cijeeelom svijetu... ak se mene pita... i da - o ukusima se ne raspravlja... jer svaki vlasnik ribe ili bilo cega uvijek misli da je njegovo najbolje... al dobro... moje sunceko je ipak neka rare beauty... hehe... danas je fakat bozic... ne mogu vjerovat... ajoooj... ja bi na jedrenje... ili na bungee jumping... ili sky diving... ili na surfanje... ili skakanje sa padobranom... ja bi na nekaj tak malo adrenalinski... skola je dosadna... hehe... doduse nema skole ali svejedno je dosadna... ispravak - trenutno nema skole... samo trenutno... razmisljam da bi mogla zicat da mi kupe i pod za rockas... hehe... to bum duuuugooo zicala... ali isplati se... ak ne i pod onda bar mp3 ili jos bolje mp4... imam neki mp3 ali mi je jedna kuja iz skole sjebala slusalicu... ajjjj... treba mi nesto kaj ce svitar moje naj pjesme i ubijat dosadu u skoli... ma daj fuj... trebam pustit skolu na miru... tek sad izasla na svjez zrak iz skole sa pomisli da sam se rjesila... a ono cijelo vrijeme meljem o skoli... dakle jos me nije pustila... covjece ovako bi mogla lupetat satima... nije da puno razmisljam o onome kaj pisem... samo malo praznim mozak na tipkovnicu... malo mi je neki overload u glavi... totalni overload... moram to malo izbacit... ispumpat.... de-stopat glavu... imam srecu kaj su mi zbog designa mala slova pa ma koliko ja pisala nista se nece kuzit... sve izgleda onak kratko i zbog ovih tockica bez kojih ne mogu pisat malo i neuredno... onak bez nekog reda i znacenja... e sad moram i odabrat kategoriju... hehe... di sad da ovo stavim....???... nema kategorije lupetanje.... mislim da je najblize osobno kategorija... jer ovo doduse i je osobno... da ali ak je osobno zasto to onda pisem... ne nije previse osobno... nekak blaze osobno... kad netko kaze osobno ja odmah mislim na neku tesku osobnu pricu... ali ovdje nista nije tesko... mozda malo osobno u smislu da se radi o meni... joooj... ne opet... overload... zablok... zablok.... daj ajde ovaj post necu zavrsit do sutra... pa doduse za pola sata ce biti sutra... hehe... za pola sata je gotov bozic... o neee... sad tek panicarim... a daaaj... uopce nisam imala bozicnog duha... sad mi je pobjego bozic... bas steta... sad cu morat cekat do drugog bozica... tad cu probat nabacit neki bozicni duh da si ne sjebem bozic ko sad... ajd bar mi je bilo dobro kod jane pored samobora... tamo sam bila okruzena iznimno jakim bozicnim duhom... i ambijent je bio bozicni... cak je i mirisalo po bozicu... hehe... bozic u zraku... ma bozic je bio svuda... ajme kaj mi se sad cita neka dobra knjiga... bas bi mi pasao twilight... ili new moon... ili eclipse... ma neee... ja bi novi nastavak... ove sam vec najmanje 20 puta svakog procitala... ja bi breaking dawn... ili nekaj od stephena kinga... misery mi je dobra njegova knjiga... a i pet central nije losa.... da ne spominjemo liseys story... ili poznati dreamcatcher.... ili jos poznatiji 1408... e ta knjigica je bila dobraaaa.... zakon... dam se kladit da ovo nitko ziv nece htjet citat... ljudima se neda citat moje trabunjanje... a kamoli slusat... danas mi je frendica rekla nesto sto me jaaako povrijedilo.... bas jako.... i mislim da ja mogu pisat sto god hocu i kad god hocu a isto tako sa pricanjem... nek si ona odabere hoce li me slusat ili ne... ne moze i nece mi branit da pricam i uzvam dok to nesto posebno pricam.... to nitko ne moze... jer ja sam spremna na bilo koji fight za svoja prava.... stalno me pitaju sto bi napravila da imam muza koji me zlostavlja... na svako takvo pitanje ja odgovaram da bi ga ubila dok spava.... pa i bi... necu ja trpit necije maltretiranje.... tolko sam se vec puta potukla... hehe... vratimo se mi na bozic... jos je ostalo par minuta bozica... molim minutu sutnje za bozic koji bjezi takvom brzinom... jednostavno mi je sve sad tako tuzno... sranje... kako vrijeme brzo prolazi... o neee... ova pjesma... sranje... uvijek se rasplacem na lyricse... a i glazbu... come up to meet you... tell you im sorry... you dont know how lovely you are...i had to find you... tell you i need you... and tell you i set you apart... tell me your secrets and nurse me your questions... oh lets go back to the start... running in circles.... coming in tales... heads on a science apat.... i tak dalje... ne znam zakaj me ta pjesma tak razdrazuje... valjda me udari u slabu tocku... u sranje... moram objavit ovaj post na bozic... dakle imam jos 3 minute.... pozdrav... i sretan vam taj frtalj bozica koji je ostao... kojeg cete vjerojatno provesti spavajuci al nema veze... merry christmas!!

slika

petak 21.12.2007
malo o mojoj akciji skupljanja love
eh... kupila ja tu krasnu ibanezicu... ah, sta ces... nisam mogla odoljet... sad ju cijelo vrijeme sviram... ajoooj, kako krasno prrrrede!!.. hehe... kak nemam pametnijeg posla krenula ja stedit lovu za jos jednog kucnog ljubimca... rijec je naravno o brachypelmi smiti... hehe... sve je to tak bilo krasno isplanirano al onda kad sam to predlozila mojoj staroj... zena se skoro zbljuvala ovdje... mogu rec da joj se nimalo na sviđa... ja ocajna sam ju pokusala uzicat da bar razmisli o tome ili ako ne o smitiu onda bar o drugim tarantulama koje mi se sviđaju.... to su grammostola rosea, heteroscodra maculata, brachypelma albopilosum, Aphonopelma seemani , Acanthoscurria geniculata, Acanthoscurria insubtilis, Avicularia tako zvana Isla Margarita, brach. auratum, Aphonopelma bicoloratum, Avicularia aurantiaca, Avicularia avicularia, avicularia versicolor, brach. boehmei, Brachypelma epicureanum, brachy. vagans, brachy. verdezi, b. klaasi, Chromatopelma cyaneopubescens, davus fasciatus, Ephebopus cyanognathus, meni ful jako dragi ephebopus murinus, Euathlus pulcherrimaklaasi, Eucratoscelus pachypus, Grammostola actaeon, Grammostola aureostriata, gramm. pulchra, holothele incei, lasiodora parahybana, lasiodores striatus, Megaphobema robustum, nhandu c., nhandu chromatus... itd... necu vas sad pretjerivat s imenima jer tak i tak nitko nece gledat slike a kamoli citat ono sto ja pisem... i sa starom sam se dogovorila da mozu imat leopard gekona pod uvjetima da nikad ne izađe iz moje sobe, na pod nikakvim okolnostima moja stara nece to drzat u rukama i ako pobjegne iz kaveza ona ga ne zeli trazit... hehe... bye bye

srijeda 5.12.2007
hehe... obozavam danasnji dan...
danas sa isla kod frendice Silve da malo vjezbamo sviranje gitare .... ono, meni ne ide ovo - njoj ne ide ono ... malo da ponovimo... nakon jednih pola sata vjezbe odlucile smo se za kratak put do music shopa sa zadacom da kupimo jednu trzalicu.... kad smo dosle tamo ona je otisla trazit trzalice a ja sam krenula traziti jednu ibanez elektricnu gitaru koja mi se jako sviđa pa da ju silvi pokazem... tad me neki stariji covjek prekinuo u ocajavanju jer ne vidim tu gitaru pitanjem sto ja sviram... silva se vratila zadovoljna sa novom trzalicom dok sam ja pricala s tim covjekom... pitao me jel ju namjeravam kupit... pa onda jesam li ju uopce probala... i tako smo kroz pitanja dosli do toga da smo uzicali da nam ustekaju gitare u pojacala... silvi bass a meni moju elektricnu... jaoooo... dali su nam da probamo!!! prvo smo lupetale bezveze ali na kraju smo se nasle... rasturale smo!!! istu melodiju smo svirale... bilo je predobro... ali i prekratko... to se mora ponovit... evo slikica ibanezice koju sam ja svirala... nije to ista ta ali isti model i boja je... ova ispod ove crvene... drugu sliku nisam mogla nac.. silvin bass isto nazalost nisam nasla...

slika

evo to bi bilo sve za danas!! pozelite mi srecu da se sutra ne ubijem na boardanju!!! pozzz

°17:41 - Komentari (2) - Isprintaj

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.