Be Cool fuck the ...........

nedjelja, 29.01.2006.

Krvavi izlak

Naravno ko isvake subote planirali smo neku fešticu organizirat kod Janeza ali naravno opet ko i svake subote ništa od fešte! Tak smo mi fino došli u Boomerang malo si sjeli kod cura i ne sluteći ništa kako će se noć dalje odvijati dogovorili se da idemo u Atlantis! Kad smo ušli tam, naravno gužva ko i uvjek, hodao sam ravno samo su mi se oči šaltale ljevo desno dok nisam vidio nju……………. jednu jedinu i nedostižnu! Stao sam kod stola za kojim je ona sjedila i pozdavio ju, (Pogled mi tvoj srce načinje……) pogledala me, nasmješila se i mahnula! Otišo sam do šanka po cugu za mene, mog vozač i tjelesnog čuvara, vratio se natrag otvori sam pivu i gledao je kako pleše ! Kad je sjela pozvala me da sjednem kraj nje (……dok ti se telo ka meni naginje……) nagnula se i pitala me “Kaj više neznaš ni normalno prić i pozdavit kad si s dragom” !! Reko KAJ???? Kakvom dragom? “Pa s A.K” ? Pa nije mi to draga!! Nemam ja nikakvu dragu! JOŠ! Hmmmmmmmm da mi je znati od kog je to čula!!??? I tak mi malo pričali kolko se moglo pričat u onoj buci, ona malo plesala dok sam ju ja promatrao (……oo oo oo oo tvoja lepota boli, oo oo oo oo hajde leči me……) i baš dok je ona otišla pozdravit bratića mi smo otišli u Sovu i kasnije mi pošalje poruku zaš joj nisam reko da bi i ona išla s nama!!! Jaaaaaaoooooooo koji sam konj! I došli mi u Sovana tam ekipe ko govana , i međ svim tim govnima naletim na cure iz Zagreba koje idu s menom na švapski! Reko koji vi kurac tu radite! “Ma došle smo tu spavat kod frendice pa malo Sova ovo-ono” ! Reko dobro, bok, niste mi zanimljive! I sad počinje pokolj…… Pošto nam je dopizdila sova zaputili se Tony, Janez i ja doma……
Prošla su dva sata u noći, noć tiha,mračna, šuma svuda oko nas…….
U autu mrak samo se vide svjetla od radia….. muzika lagano svira….. cesta pusta. Odjednom Janez upali duga svjetla i pita kaj je onoooooo???? Kočnice cvile……… gume škripe……. tupp!!! Krv po šajbama, izađemo van a vani prizor da ti se krv ledi u žilama……. Janez blijed ko krpa, hvata se za glavu i jecajućim glasom mrmlja: koji sam kurac to napravio……… ja pogledam a ono branici potrgani krvi ko u priči, hauba udubljena. Tony pita je da zove muriju il kaj………. Janez drhti, sav se trese i počne se derat: kaj kava murija si ti lud, daj otvaraj bunker stavit ćemo ga unutra i negdi zakopat u šumi ! Pa daj zovi policiju i reci da ga nisi vidio u mraku veli njemu Tony ovaj se raspizdi ode otvorit bunker nagura ga i zatvori, uđe u atuo i pita : no jel idete vas dva il ne ? Mi uđemo u auto i krenemo za Ivanić! Mene su prvog ostavili doma i Janez mi veli dok sam izlazio iz auta da se sutra nacrtam kod njega u 2 !! Reko dobro, vidimo se……… isuste kaka je bil dobar gulaš od zeca!! I to ti je istina časni sude a ne ono kako su ispričali Janez i Tony!!! :)

- 18:58 - Komentari (15) - Isprintaj - #

nedjelja, 22.01.2006.

Minut ljubavi

Uglavnom ovaj vikend smo planirali jedno a na kraju je ispalo drugo i ne planirano! Prvo smo za petak se dogovorili da idemo vanka malo do sove vatat guze gole, kad ono MILE!!! Koji MILE ? Pa moj MILE………. glavonja! Otišli smo samo do boomeranga popili pićence, a prije toga nas je janez obradovao vješću kak je danas dernek kod njega i kak je on sve zvao i svima reko…. Bla bbla baba……… neda mi se zapravo o tome ni pisat uglavnom derneka nije bilo! A sad drugo………. Zašt drugo? Zato kaj je ovo prije bilo prvo! Hee! Za subotu smo planirali taj kontraverzni dernek u kotlovnici, ali smo saznali da glavna igračica kontraverznog nadimka “MACA” ide na rođendan kod svoje Nine pa ništa nije bilo od derneka jer je i Medena išla tam, drugi nisu ni znali a da su i znali nebi došli, uglavno kak se uvjek skupljamo kod Janeza prije izlaska tak je bilo i jučer samo kaj nismo bili samo Tony, Janez i ja nego nam se pridružila i Shelly ! Pili kartali i lupali gluposti to nam je bila zanimacija dok ja nisam odlučio poslat jednu lukavu poruku Maci koja je bila kod Nine na rođendanu ! I opa……. odjednom smo i mi bili pozvani na fiještu! Detaljni opis puta pričitajte kod Janeza na blogu! Sa rođendana smo otišli u Atlantis, pa nazad u Ivanić po kontraverznu MACU, Shelly, i Krikija s pištoljem i pravac Sova! Pola puta se ne sjećam jer sam naravno bil pijan i neupotreblji ali još uvjek nenadjebljiv!! HEHE!! Baš mi se svidja ta devojka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ime poznato redakciji)
crna kosa taman ten, osmeh kao izmišljen….--….mini, mini, mini suknja lepo ti stoji nosi je stalno….--…. kako ću bes tebe sutra kad mi loše krene….--….moj živote dal si ŽIV………….???????????? Kladionica me nejde, u ljubavi nema sreće, sve kaj primim to i potrgam, sutra pišem matišu nisam ni pogledal a šta ču i da gledam kad mi ništa nije jasno, nogomet sam morao ostavit zbog škole………. Pa kaj da radim sa ovim bjednim životom, samo se znam napit i to je to! AAAAAAAAAAAAAAA JEBOTE KOJA BEDNA SITUACIJA!!!!!!!!!
(da mi je samo minut ljubavi) :(

- 21:45 - Komentari (8) - Isprintaj - #

nedjelja, 15.01.2006.

Sova-vojska-škola

I eto prošo je i taj zadnji vikend Božićnih praznaka u petak smo se Tony, Janez, Kriki i ja malo zaletili do Sove jer smo čuli da je tam jebeno pa kak nebi i bilo…….. night bar na dva kat odozgora fin pogled dolje na sise raznih oblika i veličina makar u petak i nije bilo puno žena bilo nam je dobro caje tepu,pije se, i pase oči na ženskim dekolteima…… sve u svemu fino…….. tak mi odlučili i u subotu otić u Sovu prije smo se navratili do Boomeranga a tam gužvaaaaaaa…….. kako i nebi bila kad terasa ne radi! Sledeća destinacija je bila Atlantis tam je stara ekipa ko i uvjek nađe se tu i tam pokoja nepoznata cana al takve ni ne gledam kad me zanima samo jedna! Jaoooooooo kak je mala dobra, da mi se vratit negdi 7-8 mj prošle godine nebi to tak bilo………….. no otom potom!
U Atlantisu popili rundu I zapalili za Sovu. Dođemo mi tam a kad ono gužva u p.m………… prvo; nemaš se di sparkirat jer je sve puno u okrugu 100 metara, drugo; uđeš unutra gužva nemaš si ni di stat a kamoli sjest makar je na dva kata, treće; disat tam unutra je nemoguće, nemojte ni pokušavat, ali zato CURA IMA KO ZRNACA PJESKA U PUSTINJI I to ne bilo kakvih nego jedna bolja od druge ne znaš u koji dekolte da gledaš,ne znaš koju da primiš za guz dok se pokušava probit između tebe i frajera s druge strane ! Sve su dobre stvarno mrak……….svaka 21 je ružna ako ne i 22! :) Uglavnom nakona 20 minita pacanja i izbora miss Sove odlučili smo se vratit u dobri stari Atantis ! Tam su se runde zaredale i ko bi reko da ćeš tam vidjet pola ekipe iz Alibija al pošto je ona bila tam njih nisam ni gledao………..hehe !! I eto sa Atlantisom je završio subotnji izlazak! Zaključak vikenda je da u Sovu treba ić petkom jer subotom iako ima više žena unutra za izdržat je nemoguće a subotom sve one žene koje upoznamo petkom u Sovi dovodimo u Kotloovnicu na party naravno i vi cure koje ovo čitate jer nemate pametnijeg posla ste pozvane! Eto sutra se moram ić prijavit za vojsku prije toga naravno na kavu u Boomerang a onda kad završim s tim opet na kavu pa tek onada u školu jer naravno škola mi je na zadnjem mjestu obaveza! Budite mi ljepi, debeli, pametni ko i do sad!

- 23:18 - Komentari (9) - Isprintaj - #

utorak, 10.01.2006.

Došo, vidio, otišo!

Image Hosted by ImageShack.us

Jučer dan ko i svaki drugi ko bi reko da će desit nešto čarobno! :) Osim kaj sam se probudio nešto kasnije nego obično pa je i kava u Boomu bila kasnije, ne u 10 već u 3 ! Poslije kave sam otišo na trening u dvoranu bacili smo hakl sjebo sam si mišić tak da sad šepam jer me pun kurac boli! Poslije treninga sam otišo kod janeza pa je došo Tony pa Zizy tak malo zajebancija ovo ono, očekivali smo Miljanu jer je trebala doć po neke programe i odjednom neko kuca janez otvori uđe Miljana kad ono iza nje uleti naš prijatelj o kojem sam pisao u predhodnom postu! Mi svi blenuli, reko daj me štipni jel ja sanjam il koji kurac !!! Flajpan se vratio ali nije ostao jer je došo samo u zagreb po putovnicu i odma se vratio danas popodne u Knin ! Otišli odma na cugu u Maxim tam su već bile od Miljane seka i mala Nata popili sve kaj smo platili i mala Nata nas pozvala k sebi doma jer je bila sama ! Došli k njoj odma pet vrsti žestica, vina, pive na stol i udri mujo…………. Cure su pekle palačinke, caje su svirale, pilo se, zajebavalo Šure je osto isti kakav je bio i još uvjek priča iste viceve koje je pričao i cjelo ljeto i tak sve u svemu bilo je dobro samo da je ovaj osto duže u Ivaniću ili da je bar došo u subotu navečer pa da odemo van al ipak glavno da je došo! Obećao se vratit za mjesec dana i ja ga držim za riječ ! Inače kupil sam si D500 napokon i sad sam…….. i da gotovo!!!!


- 00:20 - Komentari (9) - Isprintaj - #

petak, 06.01.2006.

PRIJATELJ ili ??????

ekipa iz kotlovnice

Jaaaoooo kolko već nisam ništa pisao ! A šta ću i pisat kad se ništa pametno ne događa osim derneka svake srijede kod Janeza koje je postalo tradicionalno pa onda Nova koju smo profeštali isto kod Janeza (slike pogledajte na Janezovo blogu) i tak uglavnom se opijamo jer nam je to jedini naćin da zaboravimo na žene kojih nigdje nema ! Stalno ih tražimo po gradu zovemo ih na derneke a kad ono lulek……… ALO ŽENE PA DI SE SKRIVATE ???? I prijatelj Dadly nas je iznevjerio ako se opće taj ili to biće može nazvat čovjekom i prijateljom! Obećao se vrati u Ivanić još prije Božića pa je reko da ne može i da će doć za Božić pa nije došo ni za Božić pa je reko da će doć s nama slavit Novu i ROĐENDAN koji je dan prije jer nema takve ekipe kakva smo mi i sto posto on dolazi s nama slavit obećao je feštu kakvu Ivanić još nije vidio i opet nam je zabio nož u leđa!!!!!! I MI SMO TI PRIJATELJI ????? A ? Kaj misliš da smo ti zaboravili čestitat rođendan slučajno…….. e nismo nego namjerno i nismo se dogovarali oko toga i onda nam još govore koje smo pičke zato ka ti nismo čestitali rođendan, ak smo mi pičke kaj si onda ti ? Zašt si sve to obečavao kad si nas zaboravio vidim kolko ti falimo, vidim kak smo ti mi najluđa i najbolja ekipa, mi smo ti sve a zapravo ti više nismo ništ!!!!!!!! Cijelo ljeto smo proveli zajedno svaki dan zajebancija, cure, odbojka, izlasci…….. bio si mi nabolji frend za kojeg sam mislio da me neće izevjerit ni kad ode a baš si to i napravio! I to nisi samo meni napravio nego i Janezu i Toniju i Miljani i Shelly ……...
Ne znam kaj da ti još kažem osim da ti to neću nikad zaboravit !
Hvala ti prijatelju!

- 19:25 - Komentari (6) - Isprintaj - #