Ph33r my l337 5ki1z

29.07.2006., subota

cnxmvbcxvhdivslk bfsjkgdf

Ok, Ok... u ova nekoliko dana sam si nasao posao, tako da bas i nemam vremena za pisanje...
i ako netko jos nije skontao ja idem u civilnu vojsku...
ah da.... toplo je...

btw zaboravijo sam vam reci da je stranica mojeg comica gotova i mozete je vidijeti OVDIJE
i znam da je za sad samo jedna stranica ali brzo cu ja poceti nadodavati stranice...
Samo imam jednu maaaaalu uslugu koju vas zelim pitai:

NEMOJTE KRITIZIRATI MOJI STIL CRTANJA!!! mad
TNX. smijeh
- 20:47 - Komentari (20) - Isprintaj - #

21.07.2006., petak

FDSFS FDSF ASADSA

Toplina... sparina... sauna... jooooojj...
dere li ga dere ovo sunce, po noci se nemoze ni spavati od kolko je sparno.
danas su na taljanskoj televiziji pokazali da je u Bologni i Milanu 39*
glupi africki vijetar dolazi ko lud ovdije...
uglavnom palite klimu i ventilator, masite sa lepezom, zatvorite se u frizider...
napravite sa god mozete da se rashladite...

- 23:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

17.07.2006., ponedjeljak

KF VBLDB GZF SDH $$$

JEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeee *uzima dah* y!
Krajem 8 mj. idem u Samobor, TO!!! ja i ekipa se idemo malo zahebavati,
a najbolje od svega toga je da nam je sve placeno, imat cemo jedan stan, hrana besplatna, dobit cemo jedan zeleni jeep, zelenu odijecu, radit cemo dosta rekreacije. Uuuuu joojj biti ce odlicno...

U da skoro sam zaboravijo... idem u vajsku.
rofl rofl wave hrvatska
- 16:19 - Komentari (7) - Isprintaj - #

16.07.2006., nedjelja

Shistermister

Onda... plz dajte mi bilo koju ideju za moj strip, recite mi neku temu koja je po vama smijesna,
neki posao, neki nacin zivota, neko stoljece... pljunite bilo sta vam dode na pamet.
Jer ja se ovdije zderem oko toga, samo (uz tu ideju) ispricajte malo o radnji, cisto onako u kratko...
ajde plz, tnx!


P.s. "Help" reklamiraj malo taj moji post, plz.
- 03:48 - Komentari (5) - Isprintaj - #

15.07.2006., subota

Whaaaamssstttttaaaaasss

Onda, da napisem nesto cisto da me ne pilate za novi post...
E da, pozvali oni mene za vojsku, doso ja tamo,
dali oni meni zadacu (posto cu ici za civilnu) da ja idem do murije i do suda po neke dokumente
malo ljevo malo desno i jos mi fale dvije slike
a onda cu u ponedeljak se morati tamo vratiti
dati sve te dokumente i tek onda cu moci ispuniti daj neki debilni formular
koji ce oni poslati purgerima da odobre da ja mogu krenuti u civilnu.
jeeeeee... NE! nema "jeee", jer se nema sta slaviti!!!

- 04:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

10.07.2006., ponedjeljak

Maj veb komik

Yeah, yeah...
Napokon sam nasao jedan free-host koji barata sa stripovima. Naj bolje od toga je sta ima puno mogucnosti za izradu svoje stranice...
bas zato mi je trebalo nekih 5 sati da sve smijestim po svojem ukusu.
Da 5 sati rada a jos nisam stigo napraviti banner kako treba...
Sad mi "SAMO" preostaje da pocnem izmisljati pricu i da pocnem crtati.
Sitna stvar. Ako se pitate zasto ja to radim...
neznam ni ja zasto, valjda jer nemam sta raditi i dosadno mi je...
Da, valjda je bas to.

- 00:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #

07.07.2006., petak

Joj danas sam pogledao DOOM...
Film je odlicno napravljen, monstrumi isto a i "marsova postaja".
Jedva sam cekao da dode onaj dio gdije se vidi sve kao u igri (FPS)...
necu vam spoilati kraj ali cu vam reci da je "Reaper" glavni glumac...
Ali evo par slika:
Prva igra



film


"Bring it on baby!!!"



Ako zelite znat vise
DOOM STORY
- 23:18 - Komentari (11) - Isprintaj - #

01.07.2006., subota

Glupa pitanja i odgovori

Evo par pitanja koja su mi postavili moji fanovi...

Q:Dali muskarci misle samo na sex?
A:Neee, mislimo mi i na nogomet.

Q:Kako to da ima malo cura koje igraju video-igre?
A:Jer da bi ih bilo vise nebi bilo rata... (skontaj te to sami)

Q:Zasto muskarci vole sise?
A:Da ovo je stvarno bilo glupo pitanje.

Q:Koja je najveca bol?
A:Kliziti po žiletu i kociti mudima.

Q:Koje je rijesenje za mir u svijetu?
A:Da cure lice u svemu i svacemu na ovu ribu...





POGOTOVO 0.5L PIVA U RUCI!!!
- 05:47 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Par stvari o meni

ime:CLASIFIED
zanimanja:filmovi (sve i svasta znam o njima),
more, motori, izlasci, i sve ostalo.
ne podnosim: sparinu (he he he).
E-Mail:delta_2@net.hr

Drugovi i Drugarice

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
--------------------------
S.O.S.4blog
MOTORI.com -stranica za motore
www.Naruto-Elite.com -morate kampirati na toj stranici!!!
--------------------------
Krletka
MiniMoris
Swiss -He's a mighty pirate Arrrr
James007Blond -Apsolutno posijetite
PunkericaZgitarom
SpaljenaZrike
Nevermaijnd
Brokensmile
Sharky
SmartGirls
Sk8girl
TheBeauty
Sk8legenda
SHIKA
The Flegma it self
Zrinka -ODMAH POSIJETITI
Psyho -Hmm... LUĐO
HelP

_______________________