Hajde da se drogiramo

utorak, 17.04.2007.

Šebin rođendan

Srijeda ujutro u 5:50 sam se zdigel. Po mene su došli Karlović i Lecva, i krenuli smo do Šebe. Tam su nas čekali Ffif, Šeba, Krpan, Čorki, Vinc. Posle je došel Gorča(dečko nije znal na vuru, glup je kak i inače). Krenuli smo na vlak ko je išel u 6:45. Dok smo došli u topličicu odma smo išli u dućan i tam smo se opskrbili pivama. Hodali smo jo oko 15 minut. Tam smo se lepo najeli svega i svačega. Onda smo došli na krov od kuće visoki oko 3,5 metri i meni je nekaj puhnulo v glavu da bi mogel skočiti dole. Prvo nisam vupal ali je onda je Fifi skočil ,a ja 3 minute posle njega ali razlika je u tome kaj je on krzal čempresa a ja sam prešel kroz njega. Za taj skok smo Fifi i ja dobili 10 čuna. Krpan je pojel celu žlicu hrena i odma ga zrigal. Posle smo se Valec i ja hrvali 20 minut. Završilo je nerješeno(ali sam ga posle pobedil). U hrvanju sam pobedil Krpana. Dok je došel od Šebe brat dobili smo cugu(30 litri pive, 20 vina i još nekaj vigora. Sve smo spili. Banaca smo tuširali jer nije mogel hodati(napil se). Šeba mu se malo popišal po faci. Valec je pojel poluživog hrušta(slomil mu je otpor. I to je jako u kratko ispričano. Treba to doživeti. Pozdrav svima, bum nabavil slike s rođendana pa bum del
- 16:19 - Komentari (5) - Isprintaj - #

nedjelja, 01.04.2007.

OBAVIJEST!!!

Evo da i ja nešto napišem. Moram nekaj napisati o tome kaj mislimo napraviti na drugoj i ono kaj smo već napravili. Za klupicu već znate ali neznate da smo smo obojali željezne rubove na crno i sad je još lepšayesyes. Onda bumo onaj naš kut de smo uvijek pofarbali u rasta boje: zelena, žuta, crvena. Ako neko ima kaj para za dodati u dobrotvorne svrhe nek se obrati gorči ili meni ak gorče nema (nebum zel pare), bar da date kunu dosta bu pomoglo jer nam treba za boje. Danas smo počistili drugu. Malo smo se uigrali. Toliko o tome. Pozdravljam sve koje poznam. Bokšić
- 22:38 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.