<> Jedan stari intervju!!!!! - ROCKYzone - Blog.hr

10.02.2007., subota

Jedan stari intervju!!!!!

Sylvester Stallone: od Rockyja i Ramba do negativca u 'Spy Kids'

Tijekom zadnja dva desetljeća 20. stoljeća Sly Stallone je carevao kao Rocky i Rambo. No to stoljeće je završilo prije nekoliko godina, a danas je Slyu 57 ljeta i uživa igrajući negativce u dječjim filmovima i sanjajući 'Rockyja 6'.

Zadnjih nekoliko njegovih akcijskih filmova neslavno je propalo u kinima ili uopće nisu ni stigli do njih; zadnji njegov film koji je zaradio neki bitniji iznos bio je više drama nego akcija, "Copland". "Bio sam iznimno razočaran načinom na koji su distributeri postupali s nekim mojim filmovima i kako je to shvaćeno. Onaj koji je najviše plaćen uvijek je i onaj kojeg optuže za sve", kaže Stallone. "Zato sam se odlučio vratiti na to da budem graditelj vlastite sudbine. Ponovo ću sam pisati i režirati svoje sljedeće filmove. Ako se moram srušiti u plamenu, barem ću ja biti na pilotskom sjedištu."

On ističe i da je vrlo razočaran novom generacijom akcijskih filmova s gomilom komjuterskih efekata: "Ne možeš biti napuhaniji nego što filmovi ovog ljeta jesu, ali su svi oni zapravo jedan te isti film. Možeš otići u sobu za montažu i spojiti ih sve u jedan, u kojem Hulk ganja Charliejeve anđele koje onda spašava Lara Croft. Mogao bih tu montažu prikazati u Rusiji i oni ne bi ni primijetili razliku. Vrijeme je da redatelji odlože sve te igračke i vrate se pravom filmskom umijeću. Trebali bi raditi više filmova koji se oslanjaju na likove, poput 'Četiri vjenčanja i sprovod'."

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Prije negoli prione na dramu o ubojstvu Tupaca Shakura "Thugz Lives", Stallone je ipak iskoristio priliku da se pojavi u jednom akcijskom filmu s kompjuterskim efektima, ali namijenjenom djeci. U trećem i posljednjem nastavku popularnog serijala Roberta Rodrigueza, "Spy Kids 3-D: Game Over" Sly glumi ne samo glavnog negativca Toymakera, nego i sve njegove pomoćnike. "Kad me Robert nazvao i ponudio mi ulogu, pomislio sam da je okrenuo pogrešan broj i da zapravo hoće Michaela Keatona." Kad je rekao svojim kćerima u čemu će glumiti, izbila je ludnica u kući. "Prva dva filma su im omiljena. Da sam se usudio odbiti, moja šestogodišnja kći Sophia Rose bi me se odrekla."

A ni njemu ta ponuda nije bila mrska. "Glumci koji sudjeluju u ovakvim filmovima, ili pak daju glas u crtićima, kao što sam ja učinio u 'Mravima', često kažu: 'Radim to zbog svoje djece.' Ma, ne. Zapravo hoćeš reći da si to učinio zbog onog djeteta u tebi samom. Ovdje sam mogao vrištati i ponašati se kao totalna budala i još biti plaćen za to. U ovakvoj ulozi moraš otpustiti kočnice i ludirati se punom parom, ne moraš brinuti da ćeš u daljini začuti sirene 'glumačke policije'."

Na kraju odjavne špice filma ubačen je zabavni trenutak u kojem se Toymaker pretvara u Rockyja Balbou. "Kad sam došao na snimanje u Austin, mogao sam osjetiti da se Robertova ekipa pita što ja radim tamo. Oni su svi jedna velika sretna obitelj i nisu baš bili sigurni da ću se ja uklopiti. Želio sam im pokazati da nisam došao s boksačkim rukavicama, spreman na okršaj, pa sam se počeo zafrkavati na vlastiti račun. Ustanovio sam da to uvijek opusti ljude."
Zafrkanciju na stranu, Stallone zbilja ima gotov scenarij za šestog "Rockyja", kojem je dao radni naslov "Puncher's Chance": "Vjerujem da je zadnja stvar koju neka osoba u životu izgubi snaga udarca. Uvijek imaš taj jedan veliki udarac kojim možeš promijeniti svoju sudbinu. Kad ga više ne želiš zadati, to znači da je tvoj život dogurao do kraja. Filmovi o Rockyju uvijek su se u stvari više bavili životnim lekcijama nego boksom, pa se mogu vraćati tome liku dokle god još ima važnih lekcija koje on mora naučiti. Scenarij je potpuno završen, i sad je na MGM-u da odluče žele li ga snimiti. Ja zbilja želim vratiti Rockyja na ekran pa tražim klauzulu u ugovoru po kojoj to mogu i ako me MGM odbije."


- 14:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Prosinac 2010 (4)
Lipanj 2010 (3)
Ožujak 2010 (4)
Studeni 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (2)
Prosinac 2008 (6)
Rujan 2008 (4)
Srpanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (11)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (9)
Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (12)
Studeni 2007 (12)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (15)
Svibanj 2007 (28)
Travanj 2007 (36)
Ožujak 2007 (39)
Veljača 2007 (55)
Siječanj 2007 (9)