ljutim se......

stvano.....beti.....trebala bi napisat post......sta ja jedina ovdje pisem........
evo kod nas nema nis novo....osim sta smo se prestale svadat.....ma super......cerek....imamo jakoooo malo komentara.........najvise nam koma...nasa...mArTiNa.........ko nam bude komo...cesto...stavit cemo ga u linkove.......i sada je stvarno red da beti napise post......slazete se????naravno da se slazete.........jesi cula beti...slazu se....hehe...salim se.....evo moja betica nema simpu zasad......a ja naravno ko i uvijek imam......jedan....ni ne ide u moju skolu-.....cudno.....hehe.....smijeh.....ali nea veze.....evo sad moram ic....stvarno cijeli dan sam na kompu.....ae vojim vas,......pusicaaaaaa

(objavljeno u: ponedjeljak, 01.10.2007. u 16:50) komentiraj (52)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.