evo nasss.....

imamo malo komentara....ocemo vise.....ajde sad ljepo.......barem 100....hehe......evo clikice.........















(objavljeno u: četvrtak, 27.09.2007. u 19:34) komentiraj (51)

heLlo...pEpPlE..lOlChEk

EWO meNE Do Was LJudI MoI Pa mISlIlA SaN Da CEte NAm mALO VISE koMMat a Wi NiSh pa sta van je .....a dobro i ja sam malo u bedu....danas smo se opet swi posvadjali.....i rasplekali (neki)//./..i tako...ma to je swe ludo...lolchek...ma dossta mi je vise tih.....upravo je na televiyije everwood ili kako se vec pise///...nemam pojma...lol...oke neda mi se vise pisat...pozz majtinici i tutorgirl...i swimaaaaaaaaaa....i po0zz ivani shamanti stoji pegi megi....blabla...i da decki ynaju bit prave seronjeeeeeeeeeeeeee









(objavljeno u: srijeda, 26.09.2007. u 12:59) komentiraj (0)

napokon.....

evo napokon novi post....jednostavno ne stignemo......ja imam svoj blog...a ima i beti svoj.....pa ono...kuzite.....evo nema bas puno toga novog....jucer smo bile u gradu....nis posebno....dans u skoli je bilo super...imali smo tjelesni......igrali smo odbojku.....sad cemo ic van.....jos malo.....samo da nam ne bude dosadno.....ma sta ja pricam nama nikad nije dosadno...hehe....cerek.....ae idem se ja sad spremit.....kiss.....finofinofino

(objavljeno u: utorak, 11.09.2007. u 15:05) komentiraj (29)

ejjj....

evo nas opet.....ustvari mene.....nOrA.....dosla sam malo uredit....imamo 111 koma...tnx...i mi se trudimo sto vise komat...ali ja moram i sa svog pa....kuzite.....a sad je pocela skola...pa......danas smo bile nes malo vani.....jer je beti morala na zbor....i solfrdo...ali ja sam cijelo vrijeme bil tuzn....zato sto decko koji mi se svida.....od kad je pocela skola uopce se ne druzimo.....tako da.....ne znam sta mi je vise....zivciraju me svi....i tako......komajte nam puuunoooo......kissam vas.....

(objavljeno u: srijeda, 05.09.2007. u 22:42) komentiraj (48)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.