the best rocker

utorak, 16.01.2007.

AJTE LJUDI IDEM CA SUTRA CU OPET NAPISATI NEKI POST
I STAVITI SLIKICA
VI OSTAVLJAJTE KOMENTARE
POZDRAVLJAM VAS SVIH
POZZZZZZZZZZZZZ
- 21:26 - Komentari (21) - Isprintaj - #

A I ONI SU GLAVNI JEL TAKO??????????''

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 21:24 - Komentari (2) - Isprintaj - #

OVO JE JOS JEDNA GRUPA KOJU SLUSAM:KISS

Kiss (sometimes typeset "KISS", in keeping with the official logo) is an American rock band formed in New York City in 1973. Easily identified by their trademark face paint and stage outfits, the group rose to prominence in the mid-1970s on the basis of their elaborate live performances, which featured firebreathing, blood spitting, smoking guitars, and pyrotechnics. Kiss have been awarded 22 gold albums to date, and have certified sales of 19 million records in the United States.[1][2] The group's worldwide sales exceed 80 million albums.[3][4]

The original lineup of Gene Simmons (bass and vocals), Paul Stanley (rhythm guitar and vocals), Paul "Ace" Frehley (lead guitar and vocals) and Peter Criss (drums and vocals) is the most successful and identifiable. With their makeup and costumes, they took on the personas of comic book-style characters—the Demon (Simmons), the Star Child (Stanley), the Space Ace (Frehley), and the Cat Man
- 21:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

prava ekipa zar nisu the best

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 20:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
- 19:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

evo meee...... slušajte ove viceve:


dođe brad pitt u dućan kod prodavaćice i pita
kondom a kapita prodavaćica za ovdje ili za ponijeti.
dobar je jel takoooooooo??????????


slušajte ovaj:
ide crvenkapica šumom i ugleda vuka iza stabla
i pita ga zašto ima tako crvene oci
vuk stenjei stenje i kaže
kujo makni se vidiš da serem.

slušajte ovaj:

Ušao kauboj Joe u salon i za šankom ugleda barsku damu, a oko nje četvoricu kauboja. Gleda on, gleda, pa odjednom trgne pištolj i ubije ovu četvoricu kauboja i zatim priđe dami i kaže "Zašto ovako zgodna dama stoji sama?".
- 12:39 - Komentari (11) - Isprintaj - #

jutro.......................

evo sad sam se probudio i sad vam pišem post
sto je ovo???????????
ostavljajte komentare ajte brzo
- 10:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 15.01.2007.

alo ljudi......................

jeste li došli iz škole ja jesam.evo pa pišem vam post i dajte komentare
da znate kako je dana bilo dosadno u školi
to vam nemogu opisati.
profesorica mi je pokupila bilježnicu a nisam napisao domaci rad.
sad cu valjda dobiti 1 ali nema veze jedna jedinica vise ili manje pa sto onda
pozzzzzzzzzzzzzzzz
- 19:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

alooo ljudi...................

evo uskoro mi je škola jako dosadna jedva cekam da završi.
sad cu valjda ici a veceras cu napisati novi post.
ajte ljudi saljite komentare pozzzzzzzzzzzz
- 13:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #

evo malo slika.........

ac/cd
- 12:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 13.01.2007.

sto je ac/dc??????????'



To je australski hard rock bend, iako je većina članova benda iz Velike Britanije.
Grupa je osnovana u Sydneyu u 12 mjesecu 1973.
Prodali su ogroman broj albuma, izračunato je da su prodali oko 100 mil kopija diljem svijeta. Album «Back in black» iz 1980 godine je uivršteu u ljestvicu 10 najprodavaanijih albuma u povijesti. Bend je imao 2 ere (tako se dijele i fanovi).
- 22:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

znate li kako je ac/dc dobio ime evo pa saznajte........

Ime AC/DC (alternating current/direst curent) je predložila Youngova sestra Margaret nakon što je to pročitala na šivaćoj mašini. Neki majmuni i dan danas pune glave glupostima da bi to ime treablo značiti Anti-Christ/Devil's Child, jer im se vjerojatno ne sviđa njihov nastup i to upotrebljavaju da bendu prišiju nadimak SOTONISTI, a vjerojatno je tome pridonjelo to što Angus Young stavlja rogove na glavu tijekom nastupa. Neki ljudi vjeruju da bend (i/ili fanovi) pripadaju kultu sotonista. 31.12.2001. u New Mexico, bili su paljeni albumi AC/DCa i knjige Harrya Pottera.
- 22:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

evo slike mojih rock grupa

ac/dc
- 21:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #
evo sad idem vanka na utakmicu zadar protiv cibone pa ne mogu vise pisati
sutra cu opet nesto novo i jako zanimljivo staviti
do tada pozzzzzz
- 19:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

slušajte ovo jako je dobro.............

sinoc sam bio s frendovima vanka kupili smo 2 vodke i nalili se
i hvatali ženske i ludovali po gradu
kad sam dosao doma znate kako me bolila glava
ujutro kad sam se probudio nisam mogao od glavobolje
te veceri sam bio dosta pijan.
- 19:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

evo o meni..........

Živim u zadru na voštarnici imam 14 god plava kosa 172 idem u 8 razred
slusam rock
omiljene grupe su mi ac/dc i kiss a slusam i ostalo
cure ne brinite se ovo je tek pocetak
uskoro ce doci i moja slika pa ce te vidit..........
- 19:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #
evo malo o mojim grupama:
dvi moje najomiljenije rock grupe su kiss i ac/dc a i neke ostale slusam
tko god sluša ac/dc ili kiss nek ostavi komentar
imam veliku kolekciju njihovih albuma i jako ih volim slusat
- 19:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

evo malo humora za vas.......

danas sam igrao košarku sa frendom kad su nam odjedanput dosli panduri i poceli trćati za nama
ali ipak smo im uspjeli pobići i onda sam napravio crtu doma.
A slušajte ovo danas kad sam igrao košarku prolazi jedna jako dobra ženska ja sam se zagledao u nju
i lopta me pogodila u glavu.a zenska je stvarno bila...... dobra.
- 18:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tek sam počeo...

Jebate prekosutra je škola ...ajme bože...
Evo da se utješim evo slike mojih omiljenih rock grupa:
- 12:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Evo novog bloga

E, ljudi ja sam Tonci iz Zadra. Slušam rock. Idem u 8. razred.
Za početak bi pozdravija ekipu sa vošte i otoka ...da izdvojim..: Frane, Šime, Anja, Filip, i svi drugi...osjecajte se pozdravljenima...
- 12:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

evo malo slika.........

evo od ac/dc mog omiljenog rock benda
- 12:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.