< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

opis slike

MOŽETE NAM SE JAVITI NA :

JELENA: icq 298-774-374
darkevil@net.hr

MAJA: icq 287-613-627
kurt1@net.hr





NE ZNAM ZAŠTO- RADIJE BIH BIO MRTAV NEGO COOL...


opis slike








TAKO SAM SRETAN JER SAM DANAS PRONAŠAO PRIJATELJE , ONI SU U MOJOJ GLAVI.


Image Hosted by ImageShack.us

INXS: YOU'RE UNBELIVEABLE
You burden me with your questions
You'd have me tell no lies
You're always asking what it's all about
But don't listen to my replies
You say to me I don't talk enough
But when I do I'm a fool
These times I've spent, I've realized
I'm going to shoot through
And leave you

The things, you say
Your purple prose just gives you away
The things, you say
You're unbelievable

You burden me with your problems
By telling me more than mine
I'm always so concerned
With the way you say
You've always go to stop
To think of us being one
Is more than I ever know
But this time, I realize
I'm going to shoot through
And leave you

Seemingly lastless, don't mean
You can ask us
Pushing down the relative
Bringing out your higher self
Think of the fine times
Pushing down the better few
Instead of bringing out the clues
To what the world and everything anger to
Brace yourself with the grace of ease
I know this world ain't what it seems.

What the fuck was that
It's unbelievable


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

INCUBUS : LOVE HURTS
Tonight we drink to youth
And holding fast to truth
(I don't want to lose what I had as a boy.)
My heart still has a beat
But love is now a feat.
(As common as a cold day in LA.)
Sometimes when I'm alone, I wonder
Is there a spell that I am under
Keeping me from seeing the real thing?

Love hurts...
But sometimes it's a good hurt
And it feels like I'm alive.
Love sings,
When it transcends the bad things.
Have a heart and try me,
'cause without love I won't survive.

I'm fettered and abused,
I stand naked and accused
(Should I surface this one man submarine?)
I only want the truth
So tonight we drink to youth!
(I'll never lose what I had as a boy.)
Sometimes when I'm alone I wonder
Is there a spell that I am under
Keeping me from seeing the real thing?

Love hurts...
But sometimes it's a good hurt
And it feels like I'm alive.
Love sings,
When it transcends the bad things.
Have a heart and try me,
'cause without love I won't survive.




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




OH NE, NE JA, JA NIKAD NISAM IZGUBIO KONTROLU.
STOJIŠ LICEM U LICE , S ČOVJEKOM KOJI JE PRODAO SVIJET
.



Image Hosted by ImageShack.us



opis slike









opis slike










opis slike











opis slike









NA KRAJU PUTA
NEMA VIŠE PUTA,
NEGO CILJ.

NA KRAJU PENJANJA
NEMA PENJANJA,
NEGO VRHUNAC.

NA KRAJU NOĆI
NEMA NOĆI
NEGO ZORA.


NA KRAJU ZIME
NEMA ZIME
NEGO PROLJEĆE.

NA KRAJU RAZOČARANJA
NEMA RAZOČARANJA

NEGO NADA.




opis slike


nedjelja, 11.02.2007.

EJ,EVO I NAS NAPOKON!!!! mahwave

Kak ste vi?,uživate ili vas je škola zaokupila!
Pa evo mi smo ,kak bi se reklo danas mamurne ……ali zadovoljne ….uspješno spajamo školu i subote!!!thumbup
Neda mi se o nečem posebnom pisat …pa bum samo rekla da smo prije tri subote bile na rođendanu od Eme i Ane u Novigraduparty …i bilo je i više nego super partyzujo…o detaljima nećemo!!!!!
Prošlu subotu bile u spocku u Ludbregu na Monster Botorsima iz VŽ-A …a jučer tj.danas bile također u spocku na Winter partyju(to vam je kakti neka mala motorijada)!!!!smokin

Maja Mateja i ja najdemo se kod mene doma ….pa smo onda otišle po Željkicu …..i onda čekale kod Desperada Martu i Davora da nam u magmi kupe pijaču…jer su kod marte bili novci….
marta dojde van iz magme i donese venusa i kolu….mi onak …kaj je tebi!!!!bangbang ….nebreš ništ s tim…a nije kupila ništ više jer je bilo skupo sve …pa otišel mi u slatku tajnu i tam se natovarile s vrancima i maxi panima…..!!! Otišle onda tam iza pečenjarnice i pileparty….i pileparty……pa došla nives onda ,pa otišle u amadeus pa tam još pile…i onda u sock….tam smo izbacile sve iz sebe (ne mislim na riganje )….naplesale se .
.i otišle opet malo pit….pa su nives i želo ogladnile i otišle si kupit nekaj u pekaru…niš nije bilo pa kupile kruhnjami……i onda je željkicu lupilo….počela ludovatnut ….hitat se na nas nut….pa se naslikavala ,bute slike vidliJ. I tak opet u spock…..skakale smo ….. bile smo jako umorne i pijane i otišle doma oko tri!!!! Bilo je fenomenalno,ponovila bi sigurno!!!!
e ste skužili da pišem uvjek pa...kaj mi je !!!rolleyes
Aj kaj nebum više komplicirala evo sad slika…..


malo glupiranja
Image Hosted by ImageShack.us

ja i maja
Image Hosted by ImageShack.us

nije bitno…..
Image Hosted by ImageShack.us

happy trojac
Image Hosted by ImageShack.us

napaljena željka
Image Hosted by ImageShack.us

još jedamput….
Image Hosted by ImageShack.us

again……
Image Hosted by ImageShack.us

maja i ja… ja neznam kaj smo tu delale
Image Hosted by ImageShack.us

opet :-) …opet glupo namještene….
Image Hosted by ImageShack.us

maja , nives i ja
Image Hosted by ImageShack.us


medeki u amadeusu :-)

Image Hosted by ImageShack.us

motori ispred sopcka
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

evo vidite kaj želki alkohol dela
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

malo zagrljaja
Image Hosted by ImageShack.us

nives je bolesna:(
Image Hosted by ImageShack.us

maja i mateja
Image Hosted by ImageShack.us

zaljubljeni par…marta i davor
Image Hosted by ImageShack.us

uživajte i zabavljajte se....aj nazdravlje:)))))
Image Hosted by ImageShack.us

znam da je puno slika....ali kaj sad ....pile smo i naslikavale se .....

aj ljudi uživajte i nedajte da vam škola pokvari planove .......mladi smo i moremo sve:))))))


POZDRAV OD MAJE I JELENE !!!!!!!
wavemahmahwave
Image Hosted by ImageShack.us

- 13:46 - A reCi ... SaMo(1) - PrInTaJ - reFrEsh..

<< Arhiva >>