< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (12)
Studeni 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

My pets....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Luna-debela mačka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maza-"stara mačka"...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lia-jednom riječju: budalica..


Abouth me and my friends

Oni koji imaju blog.....

**M@y@**
**Melly**
**Fipeč**

I oni koji nemaju blog...ali nisu manje važni....


Ivona-suseda....prekidačica....
Košta-odlična sportašica....
Kraljićka-na rukometu pjeva narodnjake..da ju samo vidite....
Martina-ljudi svašta misle o njoj...ali zapravo je jako dobra osoba...
Matija-staaaari frend....
Marija-suseda 2.....ima ludooog mačka...
Smooky-zajebant..voli živcirati
i ostali svi iz razreda mi nisu tak loši frendovi...ali sam nabrojila one s kojima se u ovo vrijeme više družim...

JA..
IME:Kristina
NADIMAK:Kykach
ROĐENA: 05.04.1993
GODINA : 14
VOLIM:Životinje, Conversice,......
KUĆNI LJUBIMCI: Mačke Luna i Maza, Pas Lia , Ribice....
NE VOLIM: Preseratore i ljude koji se prave da nekaj jesu a nisu ništ, one koji lažu..
NAJ SERIJE: Tree Hill & O.C....
SLUŠAM: Rock

Links

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
OBAVEZNO STISNI



i dont want to be....



- Gavin DeGraw Lyrics

Za izgled bloga......

O.C.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tree Hill

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 31.12.2006.

:)

Evo,Maza je operirana...i sve je dobro....samo možda nebude imala dobar vid...Ali..dobro,glavno je da je ona počela normalno jesti i normalno se ponašati....sad stalno spava i ne budi se...polako se oporavlja.......ja sam dobro...jedino imam problema s spavanjem jer me mali hrčki stalno bude....a kaj mogu...ajde..čitamo se i pozzzz......


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (4) | print | # |

petak, 29.12.2006.

Dan za minus....

Jučer sam prespavala kod kumice...bilo mi je jako lijepo i mislila sam ostati kod nje bar do subote....No danas ujutro nazvali su moji i rekli da mi se nešto strašno dogodilo mački...Maza,vesela i mazasta ima probleme s okom...negdi se udarila i nastalo je unutarnje krvarenje...a kaj ja mogu...s jedne strane mislim da sam je kriva jer sam otišla kumici umjesto bila doma...sad stalno imam brigu na nju i mislim da joj bude dobro....valjda..ako joj se danas ne povuče krvarenje ide na operaciju sutra....nadam se da bude danas ozdravila i da joj ostane bar malo vida i da dalje nastavi skakutati i ludovati...evo,pa tom prigodom stavit ću vam sliku nje dok je bila potpuno zdrava..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (10) | print | # |

srijeda, 27.12.2006.

Ljudi...

Ljudi bok..malo me nije bilo na blogu jer mi se nije dalo pisati....ja sam ok...inače svima SRETAN BOŽIĆ i NOVA GODINA....puno zdravlja i ljubavi....ja sam dobro...kak ste vi????slabo ostavljate komentare..ma budete se vi popravili...u zadnje vrijeme pomirila sam se s nekim straim frendovima...uživam s svojim ljubimcima...hrca ima mlade..svi su bijeli osim jednog koji je crno-bijeli...pozdrav svima i ostavljajte komentare....



| komentari (1) | print | # |

srijeda, 20.12.2006.

Danas ne pišem post,samo ovo...

JUST SO YOU KNOW
....oooO...............
.....(....)...Oooo....
......)../.....(....)...
.....(_/.......)../....
...............(_/......
... I WAS .............
.......... HERE ........
.
.
*Kiss*.......*Kiss*
*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*...*Kiss*
*Kiss**Kiss*
*Kiss*...*Kiss*
*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*.......*Kiss*
*Kiss*.........*Kiss*

........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*

.........*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*......*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss*

.........*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*......*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss"



| komentari (6) | print | # |

utorak, 19.12.2006.

Book........:)

Evo,malo kasnim s pisanjem....ali nemam vremena i još k tome nebrem na komp....evo,da odgovorim nekim čitateljima da božanstveni dečec NIJE Matija Dobrovoljac i da ja s njim više nemam nikakve veze i ne mislim više imati nikakve veze s njim osim s njegovom sestrom koja mi je frendica.....nadam se da ste razumjeli....a baš me zanima ko to piše pa ako ikad taj koji je došel sad još jedamput dođe nek stavi bar neki nadimak kojim bi ga prepoznala...makar sumnjam u jednu osubu,ali ništ nebum rekla....inače,ja sam ok,i moji frendovi,a pogotovo kućni ljubimci....hrčak mi ima male....i ništ se ne žalim na to...još su mali,slatki..makar nekima nisu lijepi..pozzz,kiss



| komentari (1) | print | # |

četvrtak, 14.12.2006.

Vrijeme se nemože vratiti...

Kad bih mogla vratiti vrijeme...sve bi bilo drugačije....šteta što sam tek sad shvatila svoje pogreške...Par puta odbila sam nedužne ljude,zbog jednog tamo kojeg nitko osim Lane i mene ne poznaje....Neznam kaj mi je bilo..mogla sam biti s nekim od njih,ali ja sam čuvala mjesto za njega....božanstvenog dečeca koji je bio također u mene(što sam tek kasnije saznala),ali bio je previše sramežljiv da bi me pitao broj moba..a kad sam ja htjela njega pitati nečiji pogled me je preoteo...šteta..vrijeme se nemože vratiti...a sad kad sam konačno odlučila NE IMATI DEČKA...horoskop(u koji baš ne vjerujem) pokazao je drugačije...neznam..piše naći ćete savršenu ljubav polovicom mjeseca...sad sam polako počela prestati misliti na to..ali...osjećam da sam se počela zaljubljivati..ali neznam u koga..vidjet ću-možda koji drugi božanstveni dečec dođe u moje srce.....i par rečenica za kraj moje nahdraže gupe(riblje čorbe)

možda je glupo što ovo pišem,ali bez tebe ne mogu da dišem... i azre obrati pažnju na posljednju stvar....

thumbupbangnamcorzujo



| komentari (12) | print | # |

petak, 08.12.2006.

Bookk:)

Evo i mene....kak ste mi???Ja sam dobro..Današnji dan prošao je super..1.sam imala hrvatski i razgovarali smo o nekakvim zamjenicama koje smo trebali naučiti,ali cijeli razred ništ nije znal...pa su neki dobili 1 i 2...ali to nema veze..2.sat imali smo tjelesni...za razgibavanje smo imali aerobic...strahota..a onda smo se još i cijepili...katastrofa...3.sat smo pisali..4.sat smo imali povijest pa smo obrađivali novu lekciju...5.sat sam morala ići na sviranje....6.sat sam imala zbor i onda doma..bila sam i na vjeronauku...to bi bilo sve za danas..pozzz,book,kiss,čitamo se...

P.S.-ostavljajte komentare.....thumbupbangcoolyeswinkwavecerekzujo



| komentari (18) | print | # |

četvrtak, 07.12.2006.

Znate ono kad pogledate na sat i npr.12:12 je...to vam znači

01:01-Voli tecerek
02:02-Želi te poljubitikiss
03:03-Želi da budete zajednoyes
04:04-Pozvat će te na spojnjami
05:05-Želi samo tebecool
06:06-Osjeća više nego pokazujepuknucu
07:07-Crni decko misli na tebewink
08:08-Vara tenamcor
09:09-Smeđi decko misli na tebezijev
10:10-Sviđas mu sesmokin
11:11-Lud je za tobomsmijeh
12:12-Sanja teeek
13.13-Ne može bez tebebang
14.14-Voli tvoje očizujo
15:15-Ti si mu jedinathumbup
16:16-Tajno te promatrazaliven
17:17-Ljubomoran jeno
18:18-Ima curulud
19:19-Dobit čes porukuwave
20:20-Nazvat će tedead
21:21-Samo dobri frendoviparty
22:22-Fališ muzijev
23:23-Plavi dečko misli na tebeeek
00:00-Srest češ garolleyes



| komentari (0) | print | # |

srijeda, 06.12.2006.

Cvjetić

_____________________$$$$$$$$$$$$$$__________________
___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$_________________
______$$$$$$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$_________________
_____$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$______
__$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$$____
__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$____
__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$OOOOO$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$OOOOOO$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__
______$$$$$$$$$$$$$$$$$OOOOOOOO$$$$$$$$$$$$$$$$$$__
________$$$$$$$$$$$$$$$$OOOOOO$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$$$$OOOO$$$$$$$$$______________
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__________
________$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$________
_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______
_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
_______$$$$$$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$$$$$$$______
_________$$$$$$$$$$$$$____________$$$$$$$$$$$__



| komentari (2) | print | # |

utorak, 05.12.2006.

Malo slikica...

myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



image hosting file

image hosting file



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



image hosting for myspace

image hosting for myspace



Blog images

Blog images



myspace layout

myspace layout



Friendster images

Friendster images





| komentari (1) | print | # |

Book........:)

Bok,ljudi....inače da znate pobjedile smo na tekmi....12:0....super,ha?????Inače ja sam dobro,no fale mi malo komentari...dajte pišite....vidim da vas je puno bilo na mom blogu....ostavite i koji bezvezni komentar.....pozzmkiss...:0


coolkisswinkeekburninmadbanggreedysmokinparty

wavethumbupsmokinnjamismijehludzujozijevblablacerek



| komentari (4) | print | # |

subota, 02.12.2006.

Evo me nakon DUGO vremena...

Book,ljudi...kak ste mi???Nadam se dobro...oprostite opet zbog ne pisanja postova jer mi se nije dalo.....sorry....možda neznate,ali ja sam rukometašica...i sutra imamo tekmu protiv Preloga....i obavezno svi koji ste iz Ludbrega i okolice MORATE doći....nadam se da nebumo popušile....imsmo neke male fintice....mislim da su dosta(ako ih budemo iskoristile)da ih pobjedimo...Morate doći..i naravno navijati za nas....LUDBREŠKE cure....čitamo se sutra...book,pozzzzz,kiss.....



| komentari (1) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>