Image hosted by ImageShack.us

no pressure over capuccino...

ponedjeljak, 23.10.2006.

it's probably me...

Kažu da se dobra djela zaboravljaju, a loša pamte. Koliko god to zvučalo nepravedno, tako je.
Jer nam se čini da smo ljude upoznali na pravi način tek kad nas povrijede, tek kad nam učine nešto što od njih nismo očekivali. Razočarala sam se u dvije osobe za koje sam mislila da je to nemoguće, a možda sam s njihovog stajališta ja ta koja je razočarala njih.
Prijatelji? Dokad? Dok je sve super, dok se smijemo, zezamo, dok ne izađu na površinu neke druge stvari. dok nekom ne pukne i povisi ton toliko da mi se ruke tresu i tražim prvo mjesto gdje mogu zaplakati? Zar zbog prijatelja trebam osjećati ovakvu usamljenost kao danas, zar zbog njih trebam misliti da sam u biti sama, da se samo na sebe mogu osloniti. Mislim da to i nije u skladu s cijelim konceptom prijateljstva.
Jesam, preosjetljiva sam. ali takva sam i to je nešto što ne mogu promijeniti koliko god se trudila. mogu samo glumiti da nisam, a glumiti ne želim.
Možda zaista nisam jaka kao što sam mislila.
Tišina između mene i osobe s kojom sam mislila da nijedan trenutak kad smo zajedno neće proći u šutnji. Nedostaje mi smijeh s njom, nedostaju mi Prijatelji, Sex i grad, nedostaju mi sitne trač partije.
Nedostaje mi to samo da mu pošaljem poruku i vidim ga na kavi, na faksu, smijemo se glupostima koje samo nas zanimaju, veselimo se petku i bosanskoj ratnoj prozi.
Nedostaju mi, a ovo je jedini način na koji ću im to reći, ma koliko se borila protiv toga da ih nazovem, uhvatim za ruku i kažem da je vrijeme da popričamo.
Zašto? Zbog glupog ponosa, ako se to uopće može nazvati ponosom.
I iskreno se nadam da će se sve vratiti u normalu, kao što i treba biti.
ali nažalost, mislim da će mi se u glavi vrtiti Stingovi stihovi....

Sting
It's Probably Me


If the night turned cold and the stars looked down
And you hug yourself on the cold cold ground
You wake the morning in a stranger's coat
No one would you see
You ask yourself, who's watched for me
My only friend, who could it be
It's hard to say it
I hate to say it, but it's probably me

When your belly's empty and the hunger's so real
And you're too proud to beg and too dumb to steal
You search the city for your only friend
No one would you see
You ask yourself, who could it be
A solitary voice to speak out and set me free
I hard to say it
I hate to say it, but it's probably me

You're not the easiest person I ever got to know
And it's hard for us both to let our feelings show
Some would say I should let you go your way
You'll only make me cry
If there's one guy, just one guy
Who'd lay down his life for you and die
It's hard to say it
It's hate to say it, but it's probably me

When the world's gone crazy and it makes no sense
There's only one voice that comes to your defense
The jury's out and your eyes search the room
And one friendly face is all you need to see
If there's one guy, just one guy
Who'd lay down his life for you and die
It's hard to say it
I hate to say it, but it's probably me
I hate to say it
I hate to say it, but it's probably me


Image Hosted by ImageShack.us

23.10.2006. u 10:05 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

...a pointless nostalgic-that's me...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
no pressure over capuccino...alanis

And you're like a 90's Jesus
And you revel in your psychosis
How dare you
And you sample concepts like hors d'euvres
And you eat their questions for dessert
Is it just me or is it hot in here
And you're like a 90's Kennedy
And you're reallyl a million years old
You can't fool me
They'll throw opinions like rocks in riots
And they'll stumble around like hypocrite
Is it just me or is it dark in here
Well you may never be or have a husband
You may never have or hold a child
You will learn to lose everything we are temporary arrangements
And you're like a 90's Noah
And they laughed at you as you packed all of your things
And they wonder why you're frustrated
And the wonder why you're angry
And is it just me or are you fed up?
And may god bless you in your travels
in your conquests and querries
Image Hosted by ImageShack.us
"Our greatest glory consists not in never falling, but in rising every time we fall." - Oliver Goldsmith
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
najsavršenija pjesma na svijetu (po mom mišljenjuyes)
u2 one
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
volim:
-maratonske kave sa svojim društvom
-sarkastičan, ironičan, otrovan , ciničan i morbidan humor istih
-upoznavati nove ljude
-Malog princa
-stare VW bube
-knjige
-crno bijelu fotografiju
-čokoladu (razmišljam da je stavim na prvo mjesto)
-gardaland:)
-upaliti radio dok se vozim u autu i potrefiti na meni baš najdražu pjesmu
-pisma, ali prava pisma, ručno napisana:)
-nove mailove u inboxu (rockoholic_babe@yahoo.com)
-izlaske
-spremanje za izlazak, uživam čak i u vječnoj nedoumici što da obučem
-shopping (iako mi poslije treba mešto za smirenje)
-smijati se, i onaj mazohistički osjećaj kad vas stomak boli od smijeha:)
-probuditi se i skužiti da je tek petnaest do šest i da mogu još odspavati
-ostati ušuškana u toplom krevetu u hladno jesensko jutro dok vani pada kiša...
-vozati se besciljno u autu
-pričati satima na telefon
-britanski naglasak
-Prijatelji idu u kategoriju ''obožavam''
-Joeya tribbianija ( pogrešno napisano, ha?or not:) Al ne bi ni on to bolje...:))
Image Hosted by ImageShack.us
moje blogersko štivo, totalno random poredak :)

bolan:) wannabe intelektualac ;)
ultravioleta:)
pegy:)
mtina:)
pametna plava mala:)
mostarac gugo:)
aarsla :)
balkan boy :)
catcher u inozemstvu:)
flower girl:)
lampa:)
opijena morem:)
cookie:)
cat:)
nn:)
child in time:)
aibreann:)
pinkeye:)
lena:)
filozblogija se vratila:)
argitula:)
pia:)
les yeux :)
mala chi :)
zephyrrhymes:)



Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
JA
-14.7.1987. sam uljepšala ovaj svijet :)
-zelene oči
-duga smeđa kosa
-ponekad nervozna
-iako ja mislim da sam smirena:)
-skeptična, cinična, sarkastična, ironična, neurotična, i još -na...
-nosim fiksni aparatić, koji uskoro skidam:)-skinula:D
-i gotovo uvijek različite čarape (nenamjerno)-kad su čarape u pitanju daltonist sam
-slabije čujem kad imam naočale, hm
-fascinira me pomisao da postoji paralelni svijet
-želim soundtrack za svoj život (otkad imam sony mp3 svaki dan ima soundtrack i smisao:))
Image Hosted by ImageShack.us

ovih dana čitam:
nick hornby- about a boy
haruki murakami- my sputnik sweetheart
herman hesse- damian
vladimir vinja- gramatika španjolskog jezika:)

njih slušam:
Ramones
U2
RHCP
Robbie Williams
Alanis Morissette
Đorđe Balašević
Coldplay
Franz Ferdinand
Janis Joplin
the strokes
arctic monkeys
cat power


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
njih čitam
Milan Kundera - Nepodnošljiva lakoća postojanja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rujana Jeger-Darkroom
Milan Kundera- Smiješne ljubavi, Nepodnošljiva lakoća postojanja
Alexandre Dumas- Dama s kamelijama
Nick Hornby-Sve zbog jednog dječaka
Dostojevski-Zločin i kazna
Miljenko Jergović-Sarajevski Marlboro
Audrey Niffenegger- Žena vremenskog putnika
J.K. Rowling- Harry Potter (oni koji su čitali razumjet će me:))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
najdraže knjige
Biblija-zato što me čini jačom osobom...
Mali princ- zato što želim zauvijek ostati dijete i vidjeti bitno, očima nevidljivo (mrzim što su mi isklišeizirali Malog princa)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovi filmovi mi nikad neće dosaditi:
-Život je lijep
-Love Actually
-About a Boy
-Kosa
-Amelie
-Sam u kući 1,2:)
-Little Miss Sunshine

Linkovi

muškarci mog života:)

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

moj mail:
rockoholic_babe@yahoo.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Printer Cartridge