We roll tonight...

AC-DC

R o c K

30.12.2006. / subota

songs for sex

top 10 sexsongs:

1. Marvin Gaye – Sexual Healing
2. U2 – With Or Without You
3. Barry White – My First My Last My Everything
4. Serge Gainsbourg & Jane Birkin – Je T’aime
5. Chris Isaac – Wicked Game
6. Al Green – Let’s Stay Together
7. Phyllis Nelson – Move Closer
8. INXS – I Need You Tonight
9. Madonna – Justify My Love
10. Kylie Minogue – Slow


----ovo su vam pjesme uz čiju se laganu pratnju vodi ljubav...kaj da vam velim to su napravili anketu na yahoo-u...od svih tih jedino znam za 5. pjesmu...
kaj još nebudu zmislili??? uz kakvu muziku se sere...
pa isprobajte...ne, ha???


by:deaddeadprinc na crnom horsudeaddead

- 19:25 - Pični komentar (9) - ha ha ha - #

25.12.2006. / ponedjeljak

Sretan X-mas

Ljudi Sretan vam Božić...željim vam sve najbolje


kao što vidite iz prošlih komentara sutra je mom predragom Dragecu ročkas pa mu čestitajte...pozzz...oj ljudi kaj zaboravili ste na moj blog smrc...je, no...nego ja sam se napil jučer kaj se jedva nečega sjećam...ali ono ne...!!!!!!! :)

- 19:26 - Pični komentar (10) - ha ha ha - #

23.12.2006. / subota

the frends

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pero i ja.

da vam se javim dugo nisam napisal post...e dragec ak ovo pročitaš ostavi kom. kak je bilo na priredbi???
can`t stop rock...buhaha...ovo je moj najfrend s ljeve strane...mali gad....!!!!

- 20:25 - Pični komentar (3) - ha ha ha - #

12.12.2006. / utorak

what`s up???

evo javljam se u medije...da vam kažem par slova...
kaj je danas bilo u školi...
bilo je fakin dosadno...i dosadno...pa još malo dosade, ali bolje dosadno nego skupljati trupce...ne??
znate kak mi dom fali, a joj jebeno...kaj da vam velim, ne...e da pjeval bum neku pjesmicu za božić...u školi tj. za školu...dok bude nekakva priredba mutava...ali ok...zove se so this is christmas i sviral bum gitaru na priredbi...jea...te... ;)

- 17:05 - Pični komentar (14) - ha ha ha - #

04.12.2006. / ponedjeljak

ojla...

da odma napišem jebat ću pepeljari majku...ak je takav/a frajer/ica nek napiše ko je...mamu im cajkarsku...svima...ne svima ima ih zakon ljudi koji slušaju svoje cajke ali ne seru po MOM roku...ja cajkaru nisam sral niti nebudem ali nek to nepušta u mojoj blizini... (pas, mater).....pa da krenemo s postom...nemojte me više zajebavat...ja po vama ne serem nemojte niti vi po meni...ok???! oi piplsi moji konačno vam napisah par toplih riječi...naughtynaughtynaughty ha ha...nego više nisam u vž-u nisam u domu ali se bom na polugodištu najvjerojatnije vratil...ajd pozzzzz svima dont vori bi hepi...and just one more ROCK IS NOT DEAD

- 20:20 - Pični komentar (5) - ha ha ha - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>