Hello

Kako ste?Evo da vam ispričam jednu nezgodu kad je Tom opao s BMX bicikla.Uglavnom vozili smo se on i ja na na biciklima i kako sam ja isla prva a on nakon mene i kako smo pricali ja sam se okrenula sekundu prije nego što sam naletila na rupu i tako sam skrenula no kako je Tom pratio mene a ja sam prebrzo skrenula tako je on sa biciklom naletio na rupu e je opo s njega na travu ja sam se bila jako uplasila te sam brzo sisla sa bicikla da vidim sto mu je.On se nije micao lezao je cijelo vrijeme na travi ni maknuo se nije te sam ja brzo potrcala prema njemu i okrenula ga na leda i stavila mu glavu na moja koljena a on je odjednom otvorio oci, nasmijo se i zagrlio me te me nije htjeo pustiti i govorio mi je kako sam mu najbolja sestricna i frendica i da me nebi nikada htijeo napustiti ili mijenjat.Nakon emotivnog trenutka on se ustao i nije mu bilo nista te smo otisli doma do Billa no Bill je umiro od smijeha kad je vidio travu po Tomovom licu i odjeci.Nije da nije bio zabrinut za buraza jer je ali iz to silno smijanje bilo mu je drago sto mu se nije nista dogodilo.I tako ako imate kakvih pitanja ili komentara pisite nam.Cao Ella!!!

15.10.2007. u 19:01 | 13 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Hallo mi cure iz nemacke.Nasa friendica zivi u Zagrebu.Mi cemo pisatu o TOMU i BILLU nasim neznam kak vi to kazete verwandschaft.Ak vas zanima dodite na BLOG mi znamo sve o njime.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic