Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

19.04.2006., srijeda

Deep Purple

Tu pisem neke gluposti po blogu , a sad sam se sjetil da malo neke o nekoj gupi napišem...ahahh..pa evo deep purple mi je prvo palo napamet...Pa evo bend Deep Purple osnovan je Hertord-u u Engleskoj 1968...Sastav cine gitarist Ritchie Blackmore,vocalist Rod Evans,bassist Nick Simper,keyboardist Jon Lord,drummer Ian Paice...nakon uspješnih turneja po skandinaviji izdaju album
1970 s vise klasične glazbe Upravo zbog pjesme Black night album je prodan u više milijuna primjeraka...nakon jos nekoliko uspjesnih turneja po europi postaju jedni od najtraženijih rock bendova tog vremena(pa i danas :)) )...također su surađivali sa mnoštvom poznatih glazbenika poput Joa Satriania ,Frank Zappa i dr...kasnije jos vecu popularnost sticu pjesmama Child in time ,Smoke on the water, i dr..

komentari na temu molim zujozujo



- 14:35 - Komentari (64) - Isprintaj - #

18.04.2006., utorak

Moj svjetonazor...

Moj pogled na svijet...onak ne sviđa mi se baš današnji svijet u kojem živimo...I to recimo zbog miljoin i jedne vrste muzike, usrano dosasna zbivanja i sl..Mislim da bi danas svijet trebal zgledati ko recimo 60-ima 70-ima pa i 80-ima...Onak ceesto znam pogledati neki film sa radnjom u 70im 80im...pa ono odma bi najradije zaživel u to doba..smijehsmijeh...svi su bili hippaci,svi su slusali istu muziku-normalno rock,svi su bili on drugs...i sl..a danas je ostal drek od toga svega...Molim da pisete komentare vezane uz post...hvala.smokin





- 10:40 - Komentari (14) - Isprintaj - #

17.04.2006., ponedjeljak

Roštilj

Joj sutra sljedi jedan lagani rostilj...na dravi naravno...i malo ribicije.Mislim da nam se ne slegne ova hrana od USKRSA!smijehkobasice i hrenovke na žaru...hmmm Misljim pa tu smo neki od nas 100m od drave pa zakaj nebi malo nekaj spekli...thumbup Idemo ja, tonc, bruno, kekez, nino, pa ako se jos kome ide nek zeme koji par kobasica i nek dojde..njaminjamiLepo od 11h do negde 17h..steta kaj voda jos nije za kupanje ali ko zna!Mozda! a na veceeer van sve to malo zalijati...da...thumbup
njamismijehnjamismijehparty



- 18:17 - Komentari (21) - Isprintaj - #

USKRS je..

Da svi smo sretni kaj je Jesus uskrsnul (ili slavimo uskrs zbog klope...smijehsmijeh)
uglavnom da Jesus je opet sretan i happy...i ja sam uskrsnul jer sam se najel ko "svinja"
pa mislim ko se nije..njamidaj jestinjami...






- 12:25 - Komentari (7) - Isprintaj - #

15.04.2006., subota

Gipson+Les Paul

Gitara gipson les paul izrađena
prema poznaton gitaristu Les Paul-u



koji je bil najpozatiji gitarist početkom 1950-ih,
tada je model gitare prerađen u rock'n'roll verziju



i od onda na njemu sviraju gitaristi poput Erica Claptona ,
Jimy Page-a, Duane Allman-a i sl...Mozda mnogi niste znali..smijeh

- 17:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Blog...

Da malo mi je bilo dosadno pa sam napravil ovaj blog...Valjda lici na nekaj?smijehNo svejedno jos uvijek je u izgradnji...hah..thumbupMozda i na kraju bude kaj s toga..ali mozda!No to je sve.
- 16:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Jimy Hendrix - Little Wind Lyrics

Well she’s walking through the clouds
With a circus mind that’s running round
Butterflies and zebras
And moonbeams and fairy tales
That’s all she ever thinks about
Riding with the wind.

When I’m sad, she comes to me
With a thousand smiles, she gives to me free
It’s alright she says it’s alright
Take anything you want from me, anything
Anything.

Fly on little wing,
Yeah yeah, yeah, little wing




Led Zeppelin -Baby im gonna leave you- Lyrics

Babe, baby, baby, I’m gonna leave you.
I said baby, you know I’m gonna leave you.
I’ll leave you when the summertime,
Leave you when the summertime comes arollin’
Leave you when the summer comes along.

Baby, baby, I don’t wanna leave you,
I ain’t jokin’ woman, I got to ramble.
Oh, yeah, baby, baby, I won’t be there,
Really got to ramble.
I can hear it callin’ me the way it used to do,
I can hear it callin’ me back home.

I know, I never leave you, baby.
But I got to go away from this place, I’ve got to quit you.
Ooh, baby,
Baby, ooh don’t you hear it callin’?
Woman, woman, I know, I know it’s good to have you back again
And I know that one day baby, it’s really gonna grow, yes it is.
We gonna go walkin’ through the park every day.
Hear what I say, every day.
Baby, it’s really growin’, you made me happy when the skies were grey.
But now I’ve got to go away
Baby, baby, baby, baby
That’s when it’s callin’ me
That’s when it’s callin’ me back home...