srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

neda mi se pisat samo komajte


anchy_blog koji morate posjetiti
blogec moje seke

pa evo vam malo o meni...........

hej ja sam mateawave
prezime:nisam bas toliko naivna.....lud
idem u skolu po_ _ _ _ _icebangbangbang
imam moju cool frendicu anchy a njezin blog vam je gore pod naj blogoviyeswink
imam mlađu seku a njezino ime r_ _headbang
pa da krenemo:volim plave skejti skejti decke,ljeto,kupanje.i tako glazbu i jos neke stvari..................................cerekcerek
imam jako puno frendova i frendica:anchy,andrea,coooooool blog od cool frendicenaughtynut
a drugo cete saznati u posticimamahwavewink

srijeda, 25.07.2007.

ej ljudiciiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!

ej ljudici..........wavemah
ka sto vidite ovo je moj prvi postic na mom trecem blogecu......nutnaughtynutnaughty
mislim da ne znate ali naj cool pjevacica mi je avrilka......thumbupthumbupthumbup
super je i cooooooooooool.............roflrofl
pa onda nista valjda ce blogec biti dobar i nadam se da cu vam udovoljit............zujozujo




by:matemahwavemahwavemah



| Reci nešto pametno… (62) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.