listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Dobrodošli
ovdje ćete čitati o svjetu "prave" rockerice.

PREKINUTA LJUBAV

u mračnoj sobi u tišini sijedim sama
sa svojim mislima i mogućim nada
i razmišljam
o jednoj veseli srpnja o jednoj veseloj i
neopterećenoj djevojci koja
je u trenutku ugledala nešto što
nije smatrala prirodnim što je smatrala nečim
nedostižnim
o jednima očima što su je opekle
o jednoj ruci što ju je dotaknula
o riječima izgovorenim sa nečim užarenim
o pogledima i samom glasu koji je bio
izgovoren samo za nju
barem je ona tako mislila
došao je dana kojeg se bojala
dan rastanka,dan slomljenih srca
dan prolivenih suza za nekim koga je voljela
više od života
sada sječanja su u magli
postoji još samo slika i adresa
i jedno animirano pismo
kojeg je poslala s nadom
i sada čeka,čeka kada će svanuti
jutro u njenom životu
čeka...nešto nemogće!
čeka nedostižno
čeka jendu prekinutu ljubav
ljubav jednog ljeta jednog srca
jedne slomljene duše
jedne ljubavi koja je otišla!
cry

Linkovi

karla
paula
ana
jennybila sam naivna zaljubljena i mlada,

imala sam dečka pamtim ga i sada,
da će vjeran biti kleo je sve al za
jednu noć propalo je sve!!

ljubav je jedan začaran vrt u kojem cvjetaju
ljubav mržnja i smrt!

najljepši si bio one zadnje noći
kad si rekao zbogom
da morao si poći
da te ludo volim
tek sam tada znala
da ostanem s tobom sve bih dala
zaboraviti nikad neću moći
ah najljepši si bio one zadnje noći!!

tvoje su oči kradljivice
boju su ukrale nebu
toplinu suncu
a meni su uzele pamet i dušu!!

ti si trag kojeg nemogu izbrisati
ti si bol koju nemogu preboljeti
ti si plamen koji nemogu ugasiti
ti si onaj kojeg jedino mogu voljeti!!

ostat ću slobodna
neću se vezati
važno je samo
dobro se zezati

traži se jedan dečko
smeđe kose i smeđih očiju
koji je bez putovnice
i osobne karte prešao
moje srce!
šifra:zaljubljena


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

evo nekih slikica:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicmoj pas maša zar nije preslatka???












o meni

zovem se:petra
prezivam:nije važno
živim u:daruvaru
idem u:7.e(the best)
ima:12 i pol god.
slušam: hmmm....pa ROCK naravno
živim s: mamom,tatom,sekom,
bakom i prabakom
naj frendice: ana,matea,pamela,
jelena,magdalena,paula,
,iva,ema
naj frendovi:robert,juio,vanja,filip,matija p.,danijel p.
,domagoj.....
naj grupe:augustana,green day,metalica,u2,
blondie black,buffalo,aerosmith
nebi mogla bez:frendica,grada,jednog dečka,
svog psa(maša),
rocka,svoje seke...
volim : ljeto,jednog dečka,sunce,more,jagode,rock...
ne volim:školu,nastavnike,zadaće,
dvolične umišljene i šminkerice,laž....

a šta da još kažem pročitat ćete u postovima.....

evo slika mojih frendova i mene

Image and video hosting by TinyPic
ovo smo ana,pamela,lena i ja

Image and video hosting by TinyPic
ja

Image and video hosting by TinyPic
ana

Image and video hosting by TinyPic
matea

Image and video hosting by TinyPic
ana i robert i iza jelena

Image and video hosting by TinyPic
nas 6

Image and video hosting by TinyPic
opet nas 6


Image and video hosting by TinyPic
ana matea i magdalena
































ti najbolje znaš:
kako da mi pokvariš dan!


da si lijep-
to vidim
da si dobar-
to znam
da voliš-
to mislim
samo koga-
to neznam


znam da sam pogriješila
i kajat ću se do kraja života
jer ti si bio i ostao moj najveći grijeh
moja najveća sramota!
al svaki tvo j udarac ja podnjet ću
sa smješkom jer doći će
i dan kad ću ja
tebe zvati greškom!


kad smo pile...
rekli su pijanice
kad smo lutale
rekli su lutalice
kad smo ljubili
rekli su kurve
al kad umremo reći će
jedino su one znale živjeti!


koliko god se trudila još uvijek te volim!


cijeli život malo traje puno uzima
a malo daje,zato
živi nemisli na krizu
jer život je jedan
i nema reptizu!


kiša....poslije kiše duga
ti....poslije teb tuga
ja....poslije mene druga!

oprosti za plač jučer u mojoj ulici
oprosti za poljubac što sam ti dala
oprosti što sam se petra zvala!

ja neznam što je to život
i zašto ga toliko cijene
meni taj život ništa
ne znači
jer nikome nije stalo
do mene!


nedjelja, 26.10.2008.

bezveze

ej ljudi!
da se malo javim kao što ste vidili stavila sam neke slikice
video i novi dizajn nadam se da vam se svišđa hehebelj

kod mene nema niš evo jučer smo bili u gradu bili smo vanesa,nataša,sara
,ana k. i ja.bilo je stvarno zakon.
bili sm o u park u sjenici palili neke svijeće zezali se i tak...kasnije smo
išli do centra!
u deset smo otišle kući(mislm mogli smo i duže al vani je bilo jako hladn a
ja još prehlađena) niš evo sllikica ! i pliz malo više komovaaaaaaaaaaaa! pozzz

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




|Komentiraj 1| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.