srijeda, 06.06.2007.

JOŠ JEDNA KNJIGA...........

A evo još jednom pišem da bi mi neko komentiro kako sam psihotičan!!!deadsmijehHEHE!!!

Jučer sam kupio novu knjigu.Zove se TAJNI TULUM.Za sad izgleda super i jedva čekam da je pročitam.To je inače horror!!!A u ponedjeljak sam pročito još jednu takvu knjigu od istog pisca!!!Jako su dobre i lako se čitaju.Ako ikome treba možete od mene posudit!!smokinrofldeadsmijehzujo

Danas sam imo predsat pa sam cijeli dan bio umoran!!!Ponovo sam zaspo popodne,to je treči dan za redom.namcor

Danas su nam rekli da je ''zabava'' odgođena za 18.6. ili kad već.Baš me briga i ako je to nekako glupo!!!!namcorburninmad

P.S. Napravio sam listu sumnjivaca(uvezi onog sa MSN-om)i nakratko ste je mogli vidjeti na blogu,ali sam je maknuo da se neki ljudi nebi naljutiliburninmad I onako znam tko je kriv!!HEHE!!!! :)



utorak, 05.06.2007.

TEK TAKO!!!! :)

Hej!!waveEvo me opet da vam upropastim dan!!!!

Danas nije bilo ništa loše (hvala Bogu). Sinoć uopće nisam spavo, bilo je tako vruće, ali sam zato skoro do kraja proćito onu bolesnu knjigu.

Još nisam otkrio ko mi mijenja password na MSN-u, ali imam listu osumnjičenih!Ubrzo ću je stavit na blog.rofl thumbup

Tek tako dobio sam kemiju 5 (nije u znanje, ali eto). Još uvijek čekam knjigu iz Amerike, ovo je osmi tjedan da je čekam ko kreten.

Vidimo se, nadam se da ću dobiti knjigu do idućeg posta.mahwavesmijeh





- 14:24 - komentari (12) - print - TEK TAKO!!!! :) -

ponedjeljak, 04.06.2007.

ZLOČIN U MOKOŠICI!!!! (a nije ni prvi)

Evo me opet!!!Nema ništa novo!!Mislio sam prekinut pisat blog,ali mi je nekad dosadno pa ne znam što bi drugo radio nego piso!!!
Danas sam čak uspio i izači vanka i učit!!HEHE!!!

Gledo sam PIRATE S KARIBA 3!!!Nije neki film,ali je zabavan pa mi je tako i subota dobro prošla!!!smijeh

Jučer sam jeo PIZZU!njamiPravili smo je doma sa svim i svačim.Dodali smo i pomadore i inčune i paprika,feferona!Čak smo na jednu stavili i jaje!!LOOOL........smijehroflsmijeh

Neko mi je ponovno promijenio šifru na MSN-u!!!!burninmadTako da sam je opet trebo mijenjat!!A sigurno ću je i ubrzo opet morat promijeniti!!Još ne znam koji mi to glupson radi,ali imam listu sumnjivaca!!!lud

Detalji istrage će biti uskoro objavljeni!!!!!LOLdeadrofl

Vidimo se!!!!mahwave

petak, 01.06.2007.

POZZZZZZ.....ZZZZ..ZZZ......

Eeeee!!!A evo da se opet obrukam!!!Danas sam uspio nešto naslikat za umjetničku!!!Sad kad više samo ne crtam nekako je zabavnije........usput....još mi nije došla knjiga(znam da vas to užasno zanima)!!

Nisam izabran za ništa od onih NAJ stvari!!!!burninmadZafrkavam se!!!Hvala što niste glasali za mene!!!thumbup

Danas je bilo nekako dosadno,iako je petak!!!namcorAli moždA SUTRA bude bolje!!!!

Aj vidimo se!!!!mahwavemah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.