<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Just words and picture.

Different than you. Definitley.
Is that enough?


Image Hosted by ImageShack.us


credits
layout by:
toomunch
prilagodba by : duckdz.

06.02.2009.


Ajd kao tu nešt piše. Ivona i ja smo povezane nečim u mozgu, nečim nevidljivim, ali to postoji, znam. Jbt, sam ja i ona znamo napisat ista netočna sranja u testu,a još ni ne sjedimo zajedno. Onak, napišemo da je gospodin bio vojnik. A trebalo je ić brijač, i ja i ona obadvije napišemo vojnik. (inače, govorim o testu iz lektire). Danas je nastavnik iz tehničkog rekao nama dvijema: Djevojke, nemojte se igrati sa stolom. Onak ddddd. Pa sam smo ga dizale. I ljuljale. Jel to igra? Pa nije.

Idem sutra do grada s mamom dopodne, onak. Oću nešt pa sam cijeli dan dobra prema njoj :D Ajd dva dana. Al bit će prelijepo kad ne bude broja. O da -.- I onda idem s Klarom na pizzu. I onda navečer ne znam jel idem van ili Ivoni. Nda.

Skejtala sam na Dorinom skejtu u srijedu. Matej se smijao. Vidjela bi ja njega. Bitno da ja znam stajat na njemu, ostalo je nevažno :D

Volim nju i nju, njega i njega <3 I naravno NJEGA <3<3<3

Image Hosted by ImageShack.us
22:49 - Komentiraj ( 60 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.