.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (12)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

.ju gajs mejk mi blaš xx

.AnA
.teica
.nikec
.pio-o
.žaka
.dželi
.tan
.hake
.nihonkichigai
.hotaru

*contact?
.msn: tsuki.no.kioku@hotmail.com
.myspace

.zagrizi to

Čupava, nepromišljena, šmrklj.
Hihahu. Japanac.



Kako iživcirati roditelje....

1. Sljedi ih svugdje po kući.
2. Muči kao krava kada kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. Govori sve naopačke (unatrag).
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjeće protivi tvojoj religiji.
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori: "Ah, dobro jutro! Kakav divan dan!"
8. Glasno hrči dok se smiješ i onda se smij još jače.
9. Dok gledaš film čitaj tekst naglas.
10. Iščupaj nekome vlas kose i vrišti: "DNK!!!!!!"
11. Nosi bedž na kojem piše " Ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti viči :" NE MAMA, NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.
17. Neko vrijeme isključuj i uključuj svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom im šapći:" Vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se:"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21. Na sve što kažu odgovori sa:"Lažeš!!!!"
22. Pravi se da si telefon.
23. Pokušavaj plivati na podu.
24. Kucaj im na vrata cijelu noć.

Free Web Counter
<>

četvrtak, 13.09.2007.

.the kisses of the sun

hello there, my chaps, ispričavam se na dugom izbivanju, no Dostojevski me silovao, pa dok smo riješili sve formalnosti, itd itd prošlo je mnogo vremena.
škola je počela, no nije problem. imam drugove (fala bogu) s kojima mi je mnogo lijepo.
malo ću si srediti blog da ne izgleda tako prgavo, pa ćete možda i dolaziti, vi, koji čitate. xD

tijekom ovog veselog nam ljeta shvatila sam koliko mi je ljudi nedostajalo, a kako se nekih uopće nisam zaželjela.
želim biti sebična i početi malo misliti na to što meni paše, a ne što učiniti kako druge ne bih povrijedila. one do kojih mi je stalo neću povrijediti, ne, ali one koji misle da smo neki veliki prijatelji, a nismo ni 2 riječi u životu progovorili - nije baš da bih skočila u vatru za njih.
žao mi je.
doista mi je žao.
ne znam što mi je.
sretna sam jer je Žak napokon sretna.
sretna sam jer nam je došla Antonija u razred.
sretna sam je uživam punim plućima...a opet, nešto, nešto nevidljivo me muči.
ili je to možda samo moj smrad. xD
ide mi se u kino. tko me vodi? cry



| - 22:05 - ...waste your time.... (3) | print.... | # |

<< Arhiva >>