...ho paura di stare senza di te...
27.10.2008.

"Ti stvarno nemaš nikakve veze sa tim, što više nikom nedan da mi se tako približi..."

Šta me sad pitaš šta mi je?
Šta nisi pitao ranije...


Ne mogu da virujem da još uvik ima ljudi koji čitaju moje baljezganje, izljeve emocija, unutarnje "depresije"...
Ispada da u životu neman pametnijeg posla, pa da sav svoj višak vrimena trošim na ovo...

A uopće nije tako.
Samo volin spoznaju da uvik iman kome doć reć sve šta iman na duši.

Feels good. :D
Ou jea.

Image Hosted by ImageShack.us


Đorđe Balašević - Nedostaje mi naša ljubav

Na jastuku...
Bdim na ponoćnoj straži kao stari posustali ratnik
Kom svaki put od riznice neba
jedva zapadne mesečev zlatnik...
Pod oklopom drhti košuta plaha
večno gonjena tamnim obrisima straha
Koja strepi i od mirnih obronaka sna...

Nedostaje mi naša ljubav, mila...
Bez nje se život kruni uzalud...
Nedostaješ mi ti, kakva si bila...
Nedostajem mi ja... Onako lud...
Ja znam da vreme ne voli heroje...
I da je svaki hram ukaljalo...
Al meni, eto, ništa sem nas dvoje nije valjalo...

Kad potražim put u središte sebe,
staze bivaju tešnje i tešnje...
I skrijem se u zaklon tvog uha
kao minđuša od duple trešnje...
Al uspevam da jos jednom odolim
da prošapućem da te noćas ruski volim...
Šta su reči... Kremen što se izliže kad tad...

Nedostaje mi naša ljubav, mila...
A bez nje ovaj kurjak menja ćud...
Nedostaješ mi ti, kakva si bila...
Nedostajem mi ja... Onako lud...
Ja znam da vreme svemu menja boje...
I da je silan sjaj pomračilo...
Al meni, eto, ništa sem nas dvoje nije značilo...

Ponekad još u moj filcani šešir
spustiš osmeh ko čarobni cekin...
I tad sam svoj...
Jer ma kako me zvali
ja sam samo tvoj lični Harlekin...
Ponekad još... Suza razmaže tintu...
I ko domina padne zid u lavirintu...
Tako prosto...
Ponekad još stignemo do nas...

Nedostaje mi naša ljubav, mila...
Bez nje uz moje vene puže stud...
Nedostaješ mi ti, kakva si bila...
Nedostajem mi ja... Onako lud...
Ja znam da vreme uvek uzme svoje...
I ne znam što bi nas poštedelo?
Al meni, eto, ništa sem nas dvoje nije vredelo...



I plima se diže...



12:38 , Komentiraj { 6 } Print
15.10.2008.

"Ja odlazim i ne kažem zbogom, u srcu te nosim sa sobom..."

Image Hosted by ImageShack.us


Od mene i tebe, samo magle plavičast trag
Čitav svijet se okrene
kada me pozove vrag za tvojim stopama
Da ispod sjećanja nađem znak od plamena
našeg vremena...
Ciganka mi gatala
razlile se rijeke na dlanu mom
Ne piše utjeha,
već želja gonjena ludilom za tvojim stopama,
da ispod sjećanja nađem znak od plamena,
našeg vremena.

....Čarolija kad prestane
i prašina sna nestane
U mojim zvijezdama, sam Bog zna,
luda nada još je ostala...

Crvena haljina
i poznat parfem k'o da si tu
Samo dodir koljena
i opet sam u bunilu za tvojim stopama
da ispod sjećanja nađem znak od plamena
našeg vremena.

....Čarolija kad prestane
i prašina sna nestane
U mojim zvijezdama, sam Bog zna,
luda nada još je ostala...


A kako sam samo obožavala osjećaj koji je izazivao u meni.
(Uuu..Lud'lo, boli glava...)


17:48 , Komentiraj { 8 } Print
07.10.2008.

"...a kada ostariš i ovu pjesmu potražiš, znat ćeš da su meni tvoje oči darovale sto pijanih noći..."

Službeno,
Tu sam. Opet. :)
Sritna, nesritna, tužna, žalosna, jadna.... Ne znam.
Više se jednostavno ne trudim pokušavat razumit šta osjećam,.
Otupila sam.

"Sve što je lijepo, kratko traje."
Kažu.
A, ja više ne virujem šta kažu.
Očito da više ne mogu virovat ni svojim osjećajima ni predosjećajima.
Kako mogu virovat u bilo šta, i bilo koga drugoga?

Image Hosted by ImageShack.us


Ne mogu. Jednostavno ne mogu.

I ne. Nisam tužna. To ne.
Samo se osjećan isprazno.
Ka da mi nema spasa.

Ovo samo javljam da sam tu s vama. Još uvik.

I ne brinite...
Bit ću ja dobro.

Mašem vam svma...
Mwa :-*



EDIT 9.10
"...Kad plima se diže..."


Još ne virujem da san se JA uspila ovako nisko spustiti.
(Očito da postoji dovoljno dobar i velik razlog?)
Postoji. Naravno.

On.

I mrzim samu sebe kad kažem "bit ću dobro", a znam da neću.
I maštu na temu ON.
Mrzim svoju osjećajnost.
Mrzim kad me predosjećaji varaju.
I kad nemam mira kad neko zasvira na gitari.
Mrzim kad Neno Belan pusti glas.
I sve misli koje mi nedaju mira ni da zaspem kad iden spavati.
Mrzim jer san plitka. Jer me se lako čita.
Jer nisam proračunata, iako znam da bi uvik bolje prošla da sam takva.
I šta neznam lagat.
Šta sve dajem.
Mrzim šta uvik, ako volim, volim do kraja.
I što više nema nas.
Što je on od sada-samo on, a ja sam-samo ja.

Toliko toga sam zamrzila. Zbog njega.
A njega ne. Jednostavno ne.

Osjetljiva sam ko pizdica. (Oprostite na izrazu, drugoga jednostavno nema.)

Uvik sam samoj sebi bila dovoljna. Šta je sada?

Ma nisam u depresiji, samo me bole osjećaji iznutra koji više ne mogu stati u meni, a nemam kud s njima.

I sve me boli..

A sve sam mu bila spremna dati.


23:46 , Komentiraj { 6 } Print

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (6)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

čitam...
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Moja little mala naj draža =)
MoonRiver
Little me whatever...
Somewhere in dreams...t
Broken smile
Toni. :-*
Gle! Eno mog princa!
mala uspomena*
Treba mi sklonište od buke...
Nina 1989
Ms. Joplin
Lost

***

Dakle...

Molim bez lanaca sreće, a i sve možete reći u jednom komentaru,jelte.=)
Svaki pokušaj kopiranja bit će prijavljen.
Eto. Samo to.
Unaprid hvala..:)

***

"...gledam te dok hodaš,djevojčica si noći....."

*Lanica.*

Još jedan u nizu blogova..
Ništa posebno.
Samo netko poseban, na svoju ruku.:)...
Jedna mala, koja nikada nije lagala o svojim osjećajima..
Mala, koju zovu *lanica*...
Pa eto, za vas nek budem ona.
Jako često joj se događalo da...pravu rič kaže u pogrešno vrime.
Iz tog razloga je nastao ovaj blog.
Htjela je nekome reći koliko je nesritna, a onda shvatila koliko je zapravo sritna...
I zato još uvik piše ovaj blog.

***

*Vodenjak.
*Tvrdoglava do bola.
*Nepopravljivi romantičar.
*Osjećajna.
*Ljubomorna.
*Pizdica.

...*and so on*...

***

A...
Lanica vam ooobožava:

*Crvenu jabuku*
Image Hosted by ImageShack.us
Vjerovali ili ne,ali moja najveća ljubav.
(kako muškarcima nogomet, tako meni Crvena.)
I znam. Ima boljih. Al' ja ih jednostavno volim...
*Kvalitetnu spizu*...-(i ne stidim se toga..)
*Kavu&duvan*...- Nešto s čime započinjen i bez čega ne mogu zamislit svoj dan.
*Moju flauticu..
*Talijanski*...-Jezik mojih snova.
*Baljezganje*...- Bilo sama sa sobom, na mob, msn..




Ne želim živjeti
želim najprije voljeti
i tek onda usput,živjeti...






....Kažu da oči mi se zacakle kada pričam o tebi,
o svemu onom što smo bili i što smo mogli biti...
Kažu da usta mi se razvuku u neki lagani osmjeh,
nekako sjetan i tužan..
I mogu se zaljubljivati i nakon tebe,doista mogu.
i jeli zaista bitno što ih sve s tobom uspoređujem...
Još čujem korake prošlosti kako u srcu tapkaju,idu u krug..
ne znaju kud bi sa sobom..
A,ti..Ti si moja prošlost,sve ono što sam nekada bila,
moj smijeh i moja suza.
Sada si samo sjećanje,samo toplina u grudima,
samo jeza koja me prođe kad me pogledaš tim svojim plavim očima..
samo uzdah kad se sjetim tvojeg poljupca..
Ti ležiš tu,u svakoj mojoj biti,u svakom novom jutru,
ti si moja tajna želja u svakoj paloj zvijezdi....
samo ti...
I nitko više....



Free Music

Free Music



Free Music


***

guilty
Juliet K. Darling™ - xox