Walk in my shoes

19.01.2006., četvrtak

Ja u ulozi mame :)


Ovaj tjedan imam jedan poseban zadatak, meni jako težak, ali mogu reći da sam se lagano ufurala... Čuvam preslatku curicu Leu dok se moj stric i njegova žena ne vrate iz Njemačke. Koji mala ima ludi ritam... Jučer smo ga definitivno pokvarile, ali se zato danas vraćamo u normalu. Bar se nadam da se vraćamo, uspjela sam ju nagovoriti da ide spavati sada. :)

Marin se danas vraća iz Milana... Moram s njim razgovarati, gadno smo se posvađali prije dva dana i žao mi je... A posvađala sam se i s tatom, uglavnom ni tata ni Marin ne žele da prihvatim fotkanje za jedan časopis. Ma dobro, uspjeli su me odgovoriti od toga iako mi je malo žao jer su se dečki iz časopisa stvarno već potrudili i sa tekstom i samim time što su došli do mene. I ne, ne radi se o playboyu. :)
Što se tiče ostalih stvari... Pa recimo da je sve ok. Čujem se s Njim skoro svaki dan, bar sad možemo normalno razgovarati kada je na putu... Vidjela sam Njegovu ženu jučer u gradu...

Malo sam se uživila u sve ovo i nekako su mi se probudili majčinski osjećaji. Ne znam jel to ok, ali moram priznati da mi je poprilično zabavno biti s Leom i paziti da jede na vrijeme, spava, da se ne ozljedi... I onda sam razmišljala kada bi mogla birati čije bi dijete htjela imati. Odmah mi je pao na pamet On jer sam njegovu djecu vidjela i stvarno su slatki. Iako se već zna da će dijete biti lijepo na mene. :) Zezam se... Ali bez brige, ne namjeravam još imati djecu. Iako su djeca nešto predivno... posebno kada spavaju, kao anđeli su. Ah... Bolje da provjerim sada svog malog (privremenog) anđela...


Pusa,
Laura


<< Arhiva >>